Gratis koffie

06-05-2018 19:09 120 berichten
Hoi

Ik drink nu al ruim een jaar gratis koffie. Ga naar supermarkten. 1 keer als ik opsta meteen. Dan rond de middag en een keer begin avond. 3 koffie per dag. Dat scheelt best veel geld. Doen meer mensen dit?
Alle reacties Link kopieren
ik wil dat nog een keer gaan doen met een Marokkaanse vriend.
een week lang elke ochtend uitgebreid aan de koffie bij de ah, maar hij mag niet van zijn vrouw.
wij slapen nooit.
Ik zou het zelf nogal gênant vinden om met zo'n vol koffiebekertje in mijn hand en zonder boodschappen de winkel uit te lopen en dat dan drie keer per dag.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als ik daar aan moet beginnen, dan moet ik in de supermarkt gaan wonen.
Pauline65 schreef:
06-05-2018 19:16
Heb je al eens uitgerekend of de slijtage aan je schoenen / fietsenbanden wel opweegt tegen de uitgespaarde kosten? :rofl:
:rofl:
En er is niemand die het opvalt dat jij daar 3 keer per dag loopt rond te scharrelen en met koffie (en zonder aankoop) de winkel weer verlaat?
Wat ontzettend gênant zeg. Je zult wel het gesprek van de supermarkt zijn.
Restera schreef:
06-05-2018 19:17
Hahah mooi topic 8-)

Ik lust geen koffie, dus nee, doe ik niet.
Je kan ook thee nemen :idee:
Ik drink geen koffie en thee.
Vind het ook altijd zo armoedig eruit zien in de rij voor een gratis bakkie bij de supermarkt.
Ook altijd dezelfde gezichten die erom heen bivakkeren.
Ben je niet bang dat je op gaat vallen To? Je doet het al een jaar volgens een vast patroon zeg je.
Je zal maar een keer erop aan gesproken en weggestuurd worden door het personeel, dan schaam je je toch kapot.
Krenterigheid ten top.
en je gooit iedere dag 50 cent in je spaarpot voor je zomervakantie?
Nog steeds gestopt met je pakje per dag roken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
whatcomesaround schreef:
06-05-2018 19:13
Ik zie je nu dus voor me in je pyjama, tanden nog niet gepoetst en met een ‘out of bed’ haarstijl in de supermarkt ;-)

Tandenborstel in borstzakje.
Ana_Isabel2 schreef:
06-05-2018 19:35

Tandenborstel in borstzakje.
Rol wc papier onder de arm :proud:
gizzmo-returns schreef:
06-05-2018 19:36
Ik probeer altijd pas op het werk te schijten. Scheelt me zo’n 14 cent op maandbasis aan toiletpapier.
Susan schreef:
06-05-2018 19:29
Ik zou het zelf nogal gênant vinden om met zo'n vol koffiebekertje in mijn hand en zonder boodschappen de winkel uit te lopen en dat dan drie keer per dag.
Ik ook. Het is eigenlijk een soort diefstal vind ik want de koffie is voor klanten en niet om mee naar huis te nemen.
sjampa schreef:
06-05-2018 19:25
Dit is echt serieus. Ik bespaar er 20 euro ongeveer per maand mee. Incl koffiemelk en suiker.

Ik mis het thuis wakker worden net koffie wel maar de supermarkt is tegenover me. Met minuut heb ik een beker gehaald. Drink dat thuis op.
:rofl: niet..
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik heb ook erg weinig geld maar dit vind ik wel erg armoedig hoor. Ik koop gewoon koffiepads in de aanbieding of bij de HEMA. Maar no way dat ik naar de supermarkt ga voor mijn drie bakken ochtend koffie.
Ik vind het oprecht zielig voor je dat je zo leeft.
gizzmo-returns schreef:
Poepen op het personeelstoilet is goedkoper.
Scheelt weer wc papier en een keer water doortrekken.
Doe je daar dan ook wel je boodschappen?
Amant schreef:
06-05-2018 19:39
Ik probeer altijd pas op het werk te schijten. Scheelt me zo’n 14 cent op maandbasis aan toiletpapier.
Jij bent goed bezig.
sjampa schreef:
06-05-2018 19:25
Dit is echt serieus. Ik bespaar er 20 euro ongeveer per maand mee. Incl koffiemelk en suiker.

Ik mis het thuis wakker worden net koffie wel maar de supermarkt is tegenover me. Met minuut heb ik een beker gehaald. Drink dat thuis op.
Dan hoop ik voor jou dat jij de enige bent die dat doet. Als teveel mensen dat doen gaat die koffiemachine er snel uit. De bedoeling van die gratis koffie is om mensen langer in de winkel te houden (in de hoop dat er meer spullen in het wagentje worden gegooid).
Mijn tante schijnt dit tegenwoordig ook te doen. @(

Maar ik drink 's ochtends mijn bakkie koffie duizend keer liever thuis, in mijn pyjama op de bank. De supermarkt vind ik wat dat betreft niet echt gezellig en huiselijk ;) . Tenzij je het daar gezellig maakt met je mede-supermarkt-koffiedrinkers.
En mijn eigen koffie smaakt toch het best. :koffie:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
tonkje schreef:
06-05-2018 19:29
Bij 'mijn' Albert Heijn staan er zelfs een tafel en stoelen. Er liggen nog net geen tijdschriften of kranten bij.
Bij onze AH hebben ze een tafel met 4 stoelen, koffie en ranja,koekjes en soms overblijfselen van feestdagen dus stukjes chocola of kersstol ed. De Stentorkrant ligt er altijd. Als ik boodschappen doe gaat mijn man koffie drinken en de krant lezen,zijn ook altijd mannen die daar zitten :-D
gizzmo-returns schreef:

Krantje onder de andere.
Sara9876 schreef:
06-05-2018 19:44
Dan hoop ik voor jou dat jij de enige bent die dat doet. Als teveel mensen dat doen gaat die koffiemachine er snel uit. De bedoeling van die gratis koffie is om mensen langer in de winkel te houden (in de hoop dat er meer spullen in het wagentje worden gegooid).
Volgens mij ook wel een beetje voor het sociale wijkgebeuren.

Maar dan wel gezellig daar samen opdrinken natuurlijk!
gizzmo-returns schreef:
06-05-2018 19:46
Volgens mij ook wel een beetje voor het sociale wijkgebeuren.

Maar dan wel gezellig daar samen opdrinken natuurlijk!
Bij ons staan er soms 4 rollators en 3 scootmobiels om de koffietafel geparkeerd. Zó gezellig... :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven