Gratis koffie
zondag 6 mei 2018 om 19:33
Ik drink geen koffie en thee.
Vind het ook altijd zo armoedig eruit zien in de rij voor een gratis bakkie bij de supermarkt.
Ook altijd dezelfde gezichten die erom heen bivakkeren.
Ben je niet bang dat je op gaat vallen To? Je doet het al een jaar volgens een vast patroon zeg je.
Je zal maar een keer erop aan gesproken en weggestuurd worden door het personeel, dan schaam je je toch kapot.
Krenterigheid ten top.
Vind het ook altijd zo armoedig eruit zien in de rij voor een gratis bakkie bij de supermarkt.
Ook altijd dezelfde gezichten die erom heen bivakkeren.
Ben je niet bang dat je op gaat vallen To? Je doet het al een jaar volgens een vast patroon zeg je.
Je zal maar een keer erop aan gesproken en weggestuurd worden door het personeel, dan schaam je je toch kapot.
Krenterigheid ten top.
zondag 6 mei 2018 om 19:35
whatcomesaround schreef: ↑06-05-2018 19:13Ik zie je nu dus voor me in je pyjama, tanden nog niet gepoetst en met een ‘out of bed’ haarstijl in de supermarkt![]()
Tandenborstel in borstzakje.
zondag 6 mei 2018 om 19:36
zondag 6 mei 2018 om 19:40
Ik ook. Het is eigenlijk een soort diefstal vind ik want de koffie is voor klanten en niet om mee naar huis te nemen.
zondag 6 mei 2018 om 19:40
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 6 mei 2018 om 19:42
Poepen op het personeelstoilet is goedkoper.
Scheelt weer wc papier en een keer water doortrekken.
zondag 6 mei 2018 om 19:44
Dan hoop ik voor jou dat jij de enige bent die dat doet. Als teveel mensen dat doen gaat die koffiemachine er snel uit. De bedoeling van die gratis koffie is om mensen langer in de winkel te houden (in de hoop dat er meer spullen in het wagentje worden gegooid).
Mijn tante schijnt dit tegenwoordig ook te doen. 
Maar ik drink 's ochtends mijn bakkie koffie duizend keer liever thuis, in mijn pyjama op de bank. De supermarkt vind ik wat dat betreft niet echt gezellig en huiselijk
. Tenzij je het daar gezellig maakt met je mede-supermarkt-koffiedrinkers.
En mijn eigen koffie smaakt toch het best.
Maar ik drink 's ochtends mijn bakkie koffie duizend keer liever thuis, in mijn pyjama op de bank. De supermarkt vind ik wat dat betreft niet echt gezellig en huiselijk
En mijn eigen koffie smaakt toch het best.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Bij onze AH hebben ze een tafel met 4 stoelen, koffie en ranja,koekjes en soms overblijfselen van feestdagen dus stukjes chocola of kersstol ed. De Stentorkrant ligt er altijd. Als ik boodschappen doe gaat mijn man koffie drinken en de krant lezen,zijn ook altijd mannen die daar zitten
zondag 6 mei 2018 om 19:46
Volgens mij ook wel een beetje voor het sociale wijkgebeuren.
Maar dan wel gezellig daar samen opdrinken natuurlijk!
zondag 6 mei 2018 om 19:47
Bij ons staan er soms 4 rollators en 3 scootmobiels om de koffietafel geparkeerd. Zó gezellig...gizzmo-returns schreef: ↑06-05-2018 19:46Volgens mij ook wel een beetje voor het sociale wijkgebeuren.
Maar dan wel gezellig daar samen opdrinken natuurlijk!