Zijn (h)ex

04-03-2009 10:00 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Hoe oud ben je?
..
Is jullie relatie al begonnen voordat zij uit elkaar waren?
Kijk eens op stiefmoeders.nl, daar vind je veel meer lotgenoten. Over de stiefkinderen, exen etc.
...
Lijkt mij dat jij haar ook in de gaten houdt als jij zo goed weet wat voor kleding zij aan heeft.

En wie zegt dat zij die kleding al niet voor jou heeft gekocht?

En je checkt haar Hyves? Wie heeft hier een probleem?
Waarom is zij een hex?

Omdat jij jaloers op haar bent?
...
Ik vind het niet getuigen van enige volwassenheid namelijk, dat hyves gedoe en de onzekerheid.

Hij is niet voor niets weg bij haar en met jou samen.
..
Renate, eerlijk gezegd vind ik dat je wel veel van haar gevoelens voor haar invult, aangezien jullie elkaar maar 1 keer hebben gesproken en jij haar niet echt kent. Ga er trouwens ook maar vanuit dat je vriend geen objectief oordeel over haar heeft.

Wat diezelfde kleren betreft: hele dorpen lopen zowat in hetzelfde, omdat datzelfde nu in de mode is en omdat de winkels in de buurt datzelfde gewoon verkopen. Bovendien is het niet heel gek om te bedenken dat jullie qua kledingsmaak wel eens op 1 lijn zouden kunnen zitten. En als ze echt een naaper is, gewoon negeren, je hebt jezelf er alleen maar mee door je erover op te winden, het zal haar echt niet veranderen.

Als jij een persoon bent die niets "verkeerd" doet, dan houden de roddels vanzelf op. Laat mensen anders gewoon zien wie je werkelijk bent door je vooral niet terug te trekken.
quote:Renate77 schreef op 04 maart 2009 @ 10:14:

@ yoyo nee daarom is ze geen hex zo noem ik haar om hoe zij miijn vriend behandeld. Dat heeft niks met mij te makenWat doet ze dan eigenlijk allemaal wat jou niet zint?
Sorry, maar denk dat dit porbleem eerder bij jou ligt dan bij ex. Zie niet wat ex verkeerd doet en de reden waarom je in contact wilt komen met andere stiefmoeders zie ik al helemaal niet, want er wordt geen 1 keer gerept over problemen met kind/ex/vader. Lees alleen jouw probleem....

Denk dat je het allemaal lekker langs je heen moeten laten gaan en zelf even aan je zelfvertrouwen moet werken.
Perfectionisme is niet perfect...
...
Renate, ipv meteen weg te rennen kan je ook betere uitleg geven over wat nu precies het probleem is en wat ex dan doet dat zo vervelend is (behalve dezelfde kleding dragen...).
Perfectionisme is niet perfect...
He Renate, heb je nu ook al moeite met de reacties hier?

Net zoals met de ex van je vriend?

Misschien ligt de oplossing van dit probleem voor een groot deel bij jezelf. Jij hebt er wat moeite mee wanneer mensen zich anders gedragen dan jij verwacht.

Ik zie ook eigenlijk niet in waarom de ex zich nu zo vervelend opstelt.
quote:Renate77 schreef op 04 maart 2009 @ 10:13:

@ Mika65 Je hebt gelijk...als je de topic leest dan zeg ik ook "ik ben ook met haar bezig" Ik hoor het van haar kinderen die zeggen "mama heeft nu ook zo'n broek gekocht" Is dat dan zo raar als je een keer op haar Hyves kijkt? Ik begrijp niet waarom je reactie zo vijandig moet zijn.Is niet mijn bedoeling vijandig te doen/ over te komen, ik denk dat jij heel onzeker naar haar toe bent. Hoe merk jij dat zij de strijd met jou aangaat. Waarom denk je dat zij boos is op jou? Allemaal van horen zeggen of ben jij de confrontatie met haar aangegaan. Ik zie het probleem eigenlijk niet zo goed
quote:Renate77 schreef op 04 maart 2009 @ 10:16:

Vlinder bedankt voor je reactie. tenminste iemand die normal kan reageren. Eerste keer op een forum, geen idee dat iedereen zo negatief reageert. Ik hou er maar mee op!

Blijkbaar hebben meerdere mensen die posten dezelde mening over je OP. Maar nu ligt het aan ons allemaal? Omdat wij niet normaal kunnen reageren?

Zet dan voortaan in je OP dat je graag reacties wilt van mensen die de vriend van je ex ook een hex vinden, dan weten we gelijk waar we aan toe zijn.
hier kan een slotje op
Oh, dat is wel heel makkelijk om er nu mee op te houden. Je wil toch advies, niet alleen maar je gelijk krijgen. Ik had advies voor je zonder je onder uit te halen. Iets wat bij mij zelf goed heeft gewerkt, maar daar zit je dus toch niet op te wachten.
mijn advies: een cursusje ''volwassen worden'' volgen.
Ik vind het een record...

Iemand nog gekwoot?
Ah gos, niet de reacties die je verwachtte TO?

OP is alweer weg, nog geen 40 minuten...

Kan iemand mij vertellen waar dit over ging?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:kaatje_85 schreef op 04 maart 2009 @ 10:29:

mijn advies: een cursusje ''volwassen worden'' volgen.spoedcursus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven