Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal, wat een lief stukje over jou als Forummer van de Maand!!!
Hai!

Bam: fijn dat de waardes beter zijn. Nu maar hopen dat operatie snel volgt en je er helemaal vanaf bent straks!

Mal: lekker bij kunnen slapen? Mooi stukje hoor!

Compu: kan me voorstellen dat je schrikt van de medicijnen. Probeer je er niet te druk om te maken! En anders arts bellen?

Star: zo Starman krijgt de smaak te pakken. Leuk!

Suus: oh wat een spanning voor jullie! Even volhouden nog meis!
Leuk interview Mal!

En nog van harte met de overwinning, maart is yours!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goedemorgen!!

Zow, ik zat om 5 uur al in de auto naar schiphol.

M kwam terug uit Australië, jemig echt vreemd om iemand na 2 jaar terug te zien. Wel leuk verder.

Manlief ging door naar zijn werk ( amsterdam) en ik & Juul met de trein terug. Buggy vergeten dus maar in een taxi gedoken, haha lekker makkelijk.

Stonden nog van zo,n programma op schiphol, was blij dat wij geen heel origineel welkomstbord enzo hadden, haha

Zow nu even opfripsen en naar school ( Juul wil gewoon naar school, de bikkel)
Bam, leuk dat je zwager er weer is! En fijn dat de waardes goed zijn. Hopen dat het zo blijft.

Star, hebben jullie al een huisje gevonden in Frankrijk? Ben het wel met je eens hoor. Mijn vader was altijd bang voor onweer (woonde op boerderij met rieten dak als kind) en ik ben er ook bang voor.

Nou, wij gaan er straks vandoor. Spannend hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Succes Mal!!
Leek me schoonzus wel ;) ( vond net een meisje).

Heb net je intervieuw gelezen: Leuk gedaan. Ik ben echt jaloers op iedereen die zo boeiend enzo kan typen.
quote:compu schreef op 04 maart 2009 @ 08:59:

Succes Mal!!

Succes?

Ik mis weer eens wat, geloof ik.
We gaan zo onze kinderwens bespreken in een fertiliteitskliniek Bam. Spannend he! Dat bedoelde Compu.

Compu, zijn jullie al naar het huis gaan kijken?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, sorry mal. Ik had het inmiddels teruggevonden.

Succes!
Ik ben zo zeverig als wat
Succes Mal! Hopelijk hebben jullie een goed gesprek daar!

Bam: vroeg op zeg! Wel leuk!
quote:Star schreef op 03 maart 2009 @ 18:18:

Kokos, je zin 'M. was het donderdagavond zat en toen heb ik me om 22.30-24.00 nog even op de salontafel gestort' maakt me erg aan het lachen. Moet ineens aan dat setje denken wat je gekregen had. Vul de rest zelf maar in
Morguh,

Mal, succes!

Eh.... fototoestel ligt ergens in een doos, we hebben de kast nog niet ingericht, doen we vanavond. En dan komen we het fototoestel wel weer tegen. Wel balen, man wilde de stereo aansluiten, draadjes weer in de achterkant vastzetten. Braken er 2 van die 'knijpertjes' af, kunnen we het niet aansluiten. Geen garantie meer. Nu maar kijken wat handig is: laten repareren of een hele nieuwe kopen.

Enka, oh, dat is irritant. Andere KDV is geen optie?

Star, wat lief dat Ceetje zo bezig is met de baby. Dat wordt nog lang wachten voor haar :-)

Ben het met je eens dat angst wordt overgbracht door ouders. Ik moet niks van spinnen hebben. Maar Lianne gaat er met haar neus bovenop liggen, dan moet ik bewust mijn mond houden zodat ik niet ga roepen:"Schat, spinnen zijn eng".

Hé, lekker naar Frankrijk. Dat doen jullie goed.

Ga een bakkie koffie drinken, Tim fv en dan Lianne ophalen van psz. En dan is het alweer middag.

Ciao.
Hmmm ik heb gisteren 2 ikea stoelen in elkaar gezet en helemaal geen schroefjes of dingetjes over... Heb ik het nu wel goed gedaan? Of zal ik er even een topic over openen?
Mal, spannend, succes!

Bam, lange dag voor jullie dus. Dat was vast die Joris Linsen van Hello Goodbye, op Schiphol. Lijkt me echt wat voor jou, haha...

Kokos, hard gewerkt zeg! Lekker is dat dan he, genieten van zo'n "nieuw" huis?

Ha ha, vriend heeft zijn spinnenfobie al overwonnen omdat 'ie Mare niet met die angst wil opzadelen (met succes; ze vindt ze lief ). Maar ze is tijden panisch geweest voor honden terwijl we allebei wel hondenmensen zijn en haar ook nooi overdreven hebben gewaarschuwd ofzo. Dus andersom gaat het niet altijd op denk ik. Heb ook wel eens opmerkingen van hondenbezitters gehad (in de trant van "geen enkel kind is uit zichzelf bang voor honden dus u zult het haar wel hebben aangepraat"). Irritant.
Oh en heeft iemand HET recept op die ellendige waarom-fase waar we opeens middenin zitten? Als ik namelijk na 100.000 keer daarom zeg krijg ik nu te horen: "daarom is geen reden, als je van trap af gaat, ben ie snel bene-en..."
Tsja angsten. Ik ben er ook van overtuigd dat het voor groot deel bij ouders vandaan komt. Ben echt bang geweest om mijn onzekerheid op mijn kinderen uit te stralen, dus daarom ook na mijn zwangerschap van Ties een hele tijd bij psych geweest. Heeft me wel geholpen, al vind ik het nog steeds wel eens lastig. En die spinnen gaan we gewoon maar uit de weg
quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2009 @ 10:45:

Mal, spannend, succes!

Bam, lange dag voor jullie dus. Dat was vast die Joris Linsen van Hello Goodbye, op Schiphol. Lijkt me echt wat voor jou, haha...

Ja iets voor mij... heel leuk.. ahum.

ze moesten gelukkig die achter ons hebben..............

was idd joris

Kokos, hard gewerkt zeg! Lekker is dat dan he, genieten van zo'n "nieuw" huis?

Ha ha, vriend heeft zijn spinnenfobie al overwonnen omdat 'ie Mare niet met die angst wil opzadelen (met succes; ze vindt ze lief ). Maar ze is tijden panisch geweest voor honden terwijl we allebei wel hondenmensen zijn en haar ook nooi overdreven hebben gewaarschuwd ofzo. Dus andersom gaat het niet altijd op denk ik. Heb ook wel eens opmerkingen van hondenbezitters gehad (in de trant van "geen enkel kind is uit zichzelf bang voor honden dus u zult het haar wel hebben aangepraat"). Irritant.
Wie weet dus wel zijdelings in beeld... Niet even gezwaaid? Gegrijnst? Joris een por gegeven?
Vrijdag de dertiende is mijn dag....
zijlings in beeld?, dan gummen ze me er maar af.

Heb fotootje gemaakt, maar die had ik al gescoord voor er camera's waren, haha
De dag voor de operatie? Mooi! Dan hebben alle anderen lekke banden en zo, en lig jij gewoon lekker veilig in het ziekenhuis! Betere plek kun je toch niet zijn op zo'n dag lijkt me!
Hier zitten we in de wat is dat fase, sta heel de dag door op repeat
quote:bridges6 schreef op 04 maart 2009 @ 11:03:

De dag voor de operatie? Mooi! Dan hebben alle anderen lekke banden en zo, en lig jij gewoon lekker veilig in het ziekenhuis! Betere plek kun je toch niet zijn op zo'n dag lijkt me!

Ja dan is de operatie.

Nou ik weet niet hoor met die Bob de Bouwers aan mijn lijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven