Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
O dat is wel lekker ook Bridge, even voor jezelf. Hopelijk slaapt ze een beetje lang
Met permissie dan: YIHAAAA Suus!! Wow, wat zal jij opgelucht zijn!
quote:Star schreef op 04 maart 2009 @ 14:39:

Whoehahahahahahahahaa ik ben ook flauw Ik hou me tenminste netjes in...
Wha! van Suus! Oh wat een geweldig nieuws!!! Echt super!

(ik stuiter hier meteen wat haha)

Suus: gefeliciteerd meid, helemaal geweldig!!!!!!!

quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2009 @ 14:50:

[...]

Ik hou me tenminste netjes in... kijk dat is dan weer forum-etiquette!
O, wat een opluchting!!!! Gelukkig Suus!!!!

(zie je Bridge. ik ga voor roze cheers ik gok een meisje)
Stressed is just desserts spelled backwards
Aaaargh ik wil ook coole smileys... Fok was het toch? Die moeten gewoon op Viva ook... Maar goed, ik gok wel op een jongen hoor, geen probleem. Een heerlijk ventje erbij voor ze! :-)
Grrr ken deze smileys nou nog niet eens uit mijn hoofd...
Wat gaaf Suus!!!! Top!!!!

Even op Hyves kijken, ben benieuwd Mal!
Oh heeeeeerlijk Suus!! En nu heel erg gauw gaan genieten, relaxen, shoppen en niet meer kotsen jij!!
quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2009 @ 14:50:

[...]

Ik hou me tenminste netjes in... Ik hou nou eenmaal van stangen en het was de waarheid, ik had nou eenmaal een heel leuk smsje gekregen
Maarrrrr... wanneer horen we nou wat van Cin haar plan. Dacht heeeeel even dat het haar sms-je was, ha ha. Dacht nog: hoe heeft ze dat gedaan, zwanger worden en operatie en hernia?
Jij bent gek Amalia.
quote:Star schreef op 04 maart 2009 @ 16:19:

[...]

Ik hou nou eenmaal van stangen en het was de waarheid, ik had nou eenmaal een heel leuk smsje gekregen

Ha ha, ja, ik ook (leuk smsje).

Er staat nu trouwens ook een heeeeeel leuk plaatje op de groep!
Meisjes!!!!

Nou alles is dus in orde zoals jullie al begrepen. Baby heeft een tussensprintje genomen en wat hij (ik droomde vannacht dat ik binnen een paar uur op zeer eenvoudige wijze van een zoon zal bevallen) vorige keer te kort kwam zat er nu netjes extra bij.

Ik ben blij, man is blij en Jeetje vindt het reuze leuk dat mama een baby in haar buik heeft. Morgen verder nog wel naar gyn (echo verzet naar vandaag ivm skiweekend van man, bij slecht nieuws was hij natuurlijk niet gegaan, nu is hij net weg). Eens horen wat verder het plan de campagne wordt.

Foto op de groep inderdaad. Erg mooi! Hij lag lekker met zijn armen te maaien.
Geweldig voor je Suus!!! Helemaal super!
Dank je wijffie! Ik zal wel lekker slapen denk ik vannacht want dat schoot de laatste dagen echt niet op...

Wel lekker dat jullie vandaag dat goeie nieuws al hadden he? Ik dacht ik bespaar jullie de laatste zenuwslopende dag
Haha ja je bent een schat!!!

Is nu triploide ook echt uitgesloten? Want dat ontdekten ze "toen" toch bij deze echo zeg maar? En hoeveel weken nu?
Vorige keer was het 3 weken later dat ze het zagen, want toen hadden we natuurlijk niet iedere 2 weken een echo. Ik verwacht nu idd geen triploidie meer nee. Geen groeiachterstand (ik gok dat gyn morgen zal zeggen dat hij gewoon traag op gang gekomen is) en, zoals het er nu uitziet normale hersentjes. Das al een heel ander beeld dan vorige keer.
Nu tussen 10/4 en 10/6. Ik zet hem op 10/6. Dan ben ik uitgerekend op 24/9 (en beval ik zo rond 8 oktober ... Oh nee, Star heeft me belooft dat ik met 38 weken ga baren, mooi!).
Net als Star zelf zeker? Of gaan jullie samen aan de olifantendracht doen? Wel erg lief van jullie hoor, haha! is er tenminste wat aan op die tribune!

Fijn dat het goed is dan, en dat het dus vrijwel uitgesloten is! Daar kun je zeker lekker op slapen!

Ik ga (ook). Nog even snel wasje opvouwen en dan in mijn nestje...

Welterusten, droom maar lekker van het ventje, meisje, kindje!
Ja ja, Star en moi samen weer zo dik als olifantjes.... Trusten mop! Ik ga ik zo.
Ja ja, Star en moi samen weer zo dik als olifantjes.... Trusten mop! Ik ga ook zo.
Goedemorgen!

Ik had ook zo'n leuk sms-je, werd er helemaal blij van.

Hartstikke fijn Suze, geniet ervan!

Man lang skieen?
Morgen!

Goh zomaar geen spannende dag meer maar leuke dag in huize Suus! Leuk hoor!

Hier weer een spook vannacht. Beetje jammer dat meisje niet gewoon bij ons in bed wil slapen maar in ons bed alleen wil feesten... Maar goed. Eettafel staat weer, met nieuwe stoelen. Ben er erg blij mee. Moet alleen nog nieuw bovenkantje op, marmoleum, dus nog niet helemaal klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven