Good Luck!

woensdag 4 maart 2009 om 19:39
woensdag 4 maart 2009 om 21:21
Meisjes!!!!
Nou alles is dus in orde zoals jullie al begrepen. Baby heeft een tussensprintje genomen en wat hij (ik droomde vannacht dat ik binnen een paar uur op zeer eenvoudige wijze van een zoon zal bevallen) vorige keer te kort kwam zat er nu netjes extra bij.
Ik ben blij, man is blij en Jeetje vindt het reuze leuk dat mama een baby in haar buik heeft. Morgen verder nog wel naar gyn (echo verzet naar vandaag ivm skiweekend van man, bij slecht nieuws was hij natuurlijk niet gegaan, nu is hij net weg). Eens horen wat verder het plan de campagne wordt.
Foto op de groep inderdaad. Erg mooi! Hij lag lekker met zijn armen te maaien.
Nou alles is dus in orde zoals jullie al begrepen. Baby heeft een tussensprintje genomen en wat hij (ik droomde vannacht dat ik binnen een paar uur op zeer eenvoudige wijze van een zoon zal bevallen) vorige keer te kort kwam zat er nu netjes extra bij.
Ik ben blij, man is blij en Jeetje vindt het reuze leuk dat mama een baby in haar buik heeft. Morgen verder nog wel naar gyn (echo verzet naar vandaag ivm skiweekend van man, bij slecht nieuws was hij natuurlijk niet gegaan, nu is hij net weg). Eens horen wat verder het plan de campagne wordt.
Foto op de groep inderdaad. Erg mooi! Hij lag lekker met zijn armen te maaien.
woensdag 4 maart 2009 om 21:43
Vorige keer was het 3 weken later dat ze het zagen, want toen hadden we natuurlijk niet iedere 2 weken een echo. Ik verwacht nu idd geen triploidie meer nee. Geen groeiachterstand (ik gok dat gyn morgen zal zeggen dat hij gewoon traag op gang gekomen is) en, zoals het er nu uitziet normale hersentjes. Das al een heel ander beeld dan vorige keer.
woensdag 4 maart 2009 om 21:48
Net als Star zelf zeker? Of gaan jullie samen aan de olifantendracht doen? Wel erg lief van jullie hoor, haha! is er tenminste wat aan op die tribune!
Fijn dat het goed is dan, en dat het dus vrijwel uitgesloten is! Daar kun je zeker lekker op slapen!
Ik ga (ook). Nog even snel wasje opvouwen en dan in mijn nestje...
Welterusten, droom maar lekker van het ventje, meisje, kindje!
Fijn dat het goed is dan, en dat het dus vrijwel uitgesloten is! Daar kun je zeker lekker op slapen!
Ik ga (ook). Nog even snel wasje opvouwen en dan in mijn nestje...
Welterusten, droom maar lekker van het ventje, meisje, kindje!
donderdag 5 maart 2009 om 08:31
Morgen!
Goh zomaar geen spannende dag meer maar leuke dag in huize Suus! Leuk hoor!
Hier weer een spook vannacht. Beetje jammer dat meisje niet gewoon bij ons in bed wil slapen maar in ons bed alleen wil feesten... Maar goed. Eettafel staat weer, met nieuwe stoelen. Ben er erg blij mee. Moet alleen nog nieuw bovenkantje op, marmoleum, dus nog niet helemaal klaar.
Goh zomaar geen spannende dag meer maar leuke dag in huize Suus! Leuk hoor!
Hier weer een spook vannacht. Beetje jammer dat meisje niet gewoon bij ons in bed wil slapen maar in ons bed alleen wil feesten... Maar goed. Eettafel staat weer, met nieuwe stoelen. Ben er erg blij mee. Moet alleen nog nieuw bovenkantje op, marmoleum, dus nog niet helemaal klaar.