Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog niet bijgelezen, heb zowaar werk te doen maar ik wilde dit nog even kwijt....

grrrrr mag ik nog even mijn klaagmodus aanzetten...

word ik net door het KDV gebeld dat ze voor de nieuwe beeb wel vanaf 1 juli op wo plek hebben maar dus niet op do... Na even praten en zeggen dat Thijmen ook op wo en do gaat en ik in de oudercommissie zit en bla bla bla hebben we in ieder geval plaats vanaf do 17 september.... Dus we moeten even 11 weken zien te overbruggen op de een of andere manier, zucht..

sorry moest ik weer even kwijt.
quote:Kokos2 schreef op 03 maart 2009 @ 14:03:

Amalia, gatsie, best een eng idee dat er iemand is omgebracht. Ik heb er nog niks over gehoord/gelezen.[/fgcolor] Maar ik heb het idee dat er in Kokostown wel vaker het nieuws later doorkomt....
quote:enka schreef op 03 maart 2009 @ 16:16:

Nog niet bijgelezen, heb zowaar werk te doen maar ik wilde dit nog even kwijt....

grrrrr mag ik nog even mijn klaagmodus aanzetten...

word ik net door het KDV gebeld dat ze voor de nieuwe beeb wel vanaf 1 juli op wo plek hebben maar dus niet op do... Na even praten en zeggen dat Thijmen ook op wo en do gaat en ik in de oudercommissie zit en bla bla bla hebben we in ieder geval plaats vanaf do 17 september.... Dus we moeten even 11 weken zien te overbruggen op de een of andere manier, zucht..

sorry moest ik weer even kwijt.Grrr Zo irritant dat soort dingen!! Kan je ouderschapsverlof nemen een aantal weken op donderdag? Moeder, je vent vrije dagen, schoonouders? Bah, echt stom!
quote:enka schreef op 03 maart 2009 @ 11:19:

Hoi hoi

Zo. Ik gooi eerst even de klaagmodus aan

IK BEN HET ZAT!

- maagzuur, wordt steeds erger, moet er nu geregeld van :puke: en weet ook echt niet meer wat ik wel en niet moet eten en drinken om het te voorkomen

- jeuk, ik wordt er gestoord van

- bekken, AUW, hoe ik ook zit /lig/sta

- slapen, door bovenstaande prut

- en de nieuwste....een inwendige spatader...ja daar ja

En ik gooi de klaagmodus weer even uit.

Ik wil niet lezen wat me nog te wachten staat

Maar goed, want het is irritant.
Enka, Ceetje is er onwijs mee bezig, met baby in buik. Ze heeft hele plannen al uitgedacht, samen in bad enzo. Heel schattig.

Balen van plek op het kdv! Vakantie nemen zo lang gaat zeker niet lukken?

Nemo eng? Is hij er bang van geworden? Ceetje kijkt die film al een jaar

Kokos, je zin 'M. was het donderdagavond zat en toen heb ik me om 22.30-24.00 nog even op de salontafel gestort' maakt me erg aan het lachen. Moet ineens aan dat setje denken wat je gekregen had. Vul de rest zelf maar in
Star, hij zag hem voor het eerst. Mss is een 2e keer minder eng want dan weet hij wat er gaat gebeuren. Maar ik vind hem wel heftig hoor! Kijkt C al een jaar? Nou moet ik wel zeggen dat laurens nu filmpjes 'echter' kijkt, dus ook door heeft wat het gebeurd en ook ziet of het eng, zielig of stom is. Dat had hij eerst niet. Je kan dus niet vroeg genoeg beginnen, dan kennen ze het verhaal al voordat ze doorhebben dat iets eng is
Yep, Nemo en Monsters Inc zijn haar favoriete Disney films tot nu toe.

Ik laat haar overigens veel kijken (we hebben de Simpsons of South Park ook wel eens aanstaan ). Angst komt meestal bij de ouders vandaan.
Hallo allemaal weer!

bah Enka, stom gedoe bij de chreche. Hoe lang van te voren moet je een nieuwe baby wel niet aanmelden? Sterkte met het maagzuur en de spataderen en andere kwaaltjes.

Compu, zijn jullie al in het huis geweest? was het wat?

Amalia, ik zag het al in de telegraaf, moest meteen aan je denken. Zag er niet gezellig uit, die foto.

Kokos, maak es even foto's van je nieuwe huiskamer?

Suus, sorry dat ik het verkeerd had. Ik zal aan je denken donderdag.

Zag mijn interview hier al staan, dat is snel! Ik heb vandaag de tafel opnieuw in de lak gezet dus ik kon verder niet zoveel achter de computer. Het huis verder een beetje aan kant gemaakt, dus toch nog wel een productief dagje. Morgen gaan we praten in de fertiliteitskliniek. Vast eea opstarten zodat als we de uitslagen binnen hebben we snel kunnen schakelen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk interview Mal!

Spannend morgen, zijn jullie nerveus?
quote:Star schreef op 03 maart 2009 @ 18:35:

Yep, Nemo en Monsters Inc zijn haar favoriete Disney films tot nu toe.

Ik laat haar overigens veel kijken (we hebben de Simpsons of South Park ook wel eens aanstaan ). Angst komt meestal bij de ouders vandaan.Hmm, ben ik het niet mee eens van dat angst.
Want?

Kijk maar eens naar kinderen die bang zijn voor dieren, vaak reageren de ouders panisch/zijn zelf ook bang en dat pikken de kinderen weer op.

Ik ben zelf heel erg bang in liften, Ceetje vindt het leuk. Tot ik een keer gezegd heb 'eng hè in de lift' en nu wil ze vaak niet meer in de lift, want de lift is eng.
Wist je trouwens dat het in Frankrijk baby,- en peutertelevisie verboden is?
Nog een voorbeeld. Ik deed laatst een spook na 'whoooohoooohoooo ik ben een eng spook'. Kind: 'Mama, waarom zijn spoken eng? Tja.
quote:Star schreef op 03 maart 2009 @ 19:45:

Want?

Kijk maar eens naar kinderen die bang zijn voor dieren, vaak reageren de ouders panisch/zijn zelf ook bang en dat pikken de kinderen weer op.

Ik ben zelf heel erg bang in liften, Ceetje vindt het leuk. Tot ik een keer gezegd heb 'eng hè in de lift' en nu wil ze vaak niet meer in de lift, want de lift is eng.

Ik dacht dat je op televisie bedoelde. Ja, in het dagelijks leven is dat zo. Pfff, als je zag hoe ouders soms reageerden als Bomba op hun kind afkwam! Dan weet je meteen al dat die kinderen never nooit niet van honden gaan houden!

Dat is dus idd waar. Onbewust doe je dat toch ja. Kan je ook niet voorkomen, ze voelen dingen feilloos aan.
Dus Teletubbies mogen niet in Frankrijk? Nu je het zegt rinkelt er wel ergens een belletje inderdaad. Rare jongens die Fransen.
quote:Star schreef op 03 maart 2009 @ 19:46:

Nog een voorbeeld. Ik deed laatst een spook na 'whoooohoooohoooo ik ben een eng spook'. Kind: 'Mama, waarom zijn spoken eng? Tja.Ha ha ha! Ja, dat is een goeie van haar!
Niet alleen op televisie Amaal, bedoelde het meer in het algemeen.
Over Frankrijk gesproken, waar gaan jullie dit jaar heen op vakantie?
Volgens mij is het een voorzorg van die Fransen. Op zich zijn de Teletubbies okee, maar ze willen niet dat kinderen daar (te lang) televisie kijken omdat

Volgens de Wilmar-adepten remt het kijken naar televisie de “motorische intelligentie”. Jonge kinderen hebben voor een goede ontwikkeling van hun zintuigen en zenuwstelsel (en dus ook het brein) een continue interactie nodig met hun omgeving. Ze moeten voelen, ruiken, kijken en horen. En vooral een antwoord of reactie krijgen. En dat biedt televisie niet. Televisie is eenzijdig en toont beelden waar vooral de heel kleine kinderen weinig van begrijpen, omdat het hen ontbreekt aan een referentiekader uit de echte wereld.

Verbrugh en Van Domburg voelen zich in hun visie gesteund door het Franse verbod. Want ook de Franse Audiovisuele Raad stelt dat televisie het contact met de werkelijkheid afsnijdt, waardoor het kind zich niet goed kan ontwikkelen.

Aldus Antroposofie in de Pers
Italie. Laurens kan al Ciao Bella zeggen ha ha.

Meer kennen wij namelijk ook niet, erg hè? Gaan jullie nog weg of is vriend nog steeds niet van de vakanties? Jullie zijn wel laatst weggeweest toch? Nouja, met een dikke buik is het toch het fijnst in je eigen bed of niet?
Ik vind toch dat onze kinderen dankzij Dora en Diego heel erg slim zijn
quote:Star schreef op 03 maart 2009 @ 19:47:

Niet alleen op televisie Amaal, bedoelde het meer in het algemeen.Begreep ik even verkeerd inderdaad
Ciao bella Die gaat Italiaanse chickies versieren met zijn blonde haren dus.

Ja afgelopen oktober naar Duitsland geweest, in juni toen paar dagen naar Jinnystad en nu willen we in mei/juni naar Frankrijk. Hij krijgt de smaak nog te pakken

En in mei ben ik even over de helft, dus dan gaat dat qua buik nog makkelijk ga ik maar even vanuit.
Djies Amaal, wat kan jij naar reageren zeg Arm meiske, zo worden afgefakkeld als ze alleen maar een vraag stelt.
Sorry was even De TV draait door kijken.

Jaaa, die suffe topics van Vaag streepje, zwanger??? Wat wil je horen dan?

Nouja, kan ook niet reageren idd, maar had er even zin in.

Jullie zijn nogal wat weggeweest inderdaad dit jaar! Leuk.

Laurens is natuurlijk erg blond en Marco ging vroeger met zijn blonde koppie ook naar Italie. Daar werd hij altijd door al die Italianen over zijn bol geaaid. Dus we hebben Laurens vast gezegd dat als hij door een vrouw over zijn bol wordt geaaid, hij Ciao bella moet zeggen.

Best fout eigenlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven