Agressie in mijn relatie
dinsdag 8 mei 2018 om 14:35
Hey iedereen,
Ik moet even iets kwijt, ik ben nu al een tijdje met mijn vriend samen. En na 2 maand samen begon de hel.
Hij begon me te slagen, mijn keel dicht te knijpen, met mijn hoofd tegen de muur, schoppen in mijn ribben en op mijn rug. En elke keer lig ik in een bolletje op de grond te smeken om te stoppen. Ik doe NIKS terug omdat ik dit niet durf.
De reden is elke keer omdat hij denkt dat er iets is. Dan heeft het te maken met iemand dat ik werk, krijgt hij waan ideeen dat ik iets zou hebben met die jongen, of als ik een foto van mezelf op sociale media zet word hij boos en agressief, als ik nog maar met mijn familie iets ga doen zo wer hem denkt hij dat er jongens bij zijn, dan kom ik thuis en krijg ik slaag... ik heb dit niet verteld tegen mijn ouders, niemand weet hier van. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een hersenschudding, gekneusde ribben... blauwe plekken in mijn nek... en elke keer moet ik iets verzinnen omdat hij anders zot word en mij bedreigd... help aub... wat moet ik doen...
Ik moet even iets kwijt, ik ben nu al een tijdje met mijn vriend samen. En na 2 maand samen begon de hel.
Hij begon me te slagen, mijn keel dicht te knijpen, met mijn hoofd tegen de muur, schoppen in mijn ribben en op mijn rug. En elke keer lig ik in een bolletje op de grond te smeken om te stoppen. Ik doe NIKS terug omdat ik dit niet durf.
De reden is elke keer omdat hij denkt dat er iets is. Dan heeft het te maken met iemand dat ik werk, krijgt hij waan ideeen dat ik iets zou hebben met die jongen, of als ik een foto van mezelf op sociale media zet word hij boos en agressief, als ik nog maar met mijn familie iets ga doen zo wer hem denkt hij dat er jongens bij zijn, dan kom ik thuis en krijg ik slaag... ik heb dit niet verteld tegen mijn ouders, niemand weet hier van. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een hersenschudding, gekneusde ribben... blauwe plekken in mijn nek... en elke keer moet ik iets verzinnen omdat hij anders zot word en mij bedreigd... help aub... wat moet ik doen...
dinsdag 8 mei 2018 om 15:49
Ehmm... dat was haar vriend, toch? En waarom kan To niet voor zichzelf antwoorden?
Waarom zit jij hier eigenlijk zo bovenop en moet je zelfs 2x
Beetje... apart.
Biedt die arme vrouw dan hulp aan, als ik Lilalinda was zou ik uit de buurt blijven.
Geen speciale reden voor hoor, alleen mijn gut-feeling en die heeft het meestal bij het rechte end
Stop met huilen en help die vrouw uit de ellende, pas op de plaats maken is geen goed idee na wat ze allemaal vertelt over haar vriend. Even doorpakken nou!!
dinsdag 8 mei 2018 om 15:50
Ik ben opgenomen met een hersenschudding, die gekneusde ribben en de rest ben ik gewoon naar het spoed gegaan en met antibiotica terug naar huis gestuurd. Mijn mama is meegegaan, maar ik heb constand gezegd dat ik van de trap ben gevallen, met die hersenschuddig heb ik gelogen dat ik was gestruikeld over iets en dan met mijn hoofd tegen de muur ben gebotst. Waarom ik enkel antwoorden bij die persoon was omdat ik op school zit en niet constand kon antwoorden op berichtjes maar nu weet je het! En waarom ik dus niet weg ga, of eerder durf is puur uit angst. Hij weet alles van mij zijn... ik weet gewoon niet hoe ik ineens weg kan gaan... zonder dat me iets overkomt, dus voor u denkt dat dit een aandacht tekst is... ik zit heel diep hier mee en ik ben nog maar 21 jaar en dus is dit verschrikkelijk moeilijk voor mij... ik heb ook geen vader die heeft mijn moeder vroeger ook slaag gegeven daarom wil ik dit niet vertellen.... vorig weekend is mijn bomma gestorven... en alles werd te veel.. ik moest dit ergens kwijt want ik word zot van mezelfLenn12345 schreef: ↑08-05-2018 15:31En dan alle bijval van een tot-voor-kort incel. Hartverwarmend!
Wat zei je in het ziekenhuis over je blauwe plekken, je gekneusde ribben en hersenschudding? Apart dat je daarvoor opgenomen werd trouwens, wat was daar de reden voor? Niet leuk hoor maar een opname??
Je zou zeggen met een pijnstiller naar huis en morgen even overleggen met de huisarts.
Wie bracht je eigenlijk naar het ziekenhuis? Niemand wist ervan... je vriend zelf? Ik zie het niet zo heel goed voor me allemaal, zeker omdat ik zelf een paar keer van een trap ben gelazerd en vooral de gekneusde ribben deden pijn, de blauwe plekken zag je de volgende dag pas.
Maar ook met gebroken ribben (doet minder pijn) hoefde ik niet opgenomen te worden en zélfs met de hersenschudding niet.
En je ouders wisten ook al niks.. waarom besloot je te blijven na de eerste keer dat je klappen kreeg? En meteen zo heftig vaak sluipt het erin maar bij jou meteen vol op het orgel en het ziekenhuis in.
Hét moment om te maken dat je wegkomt of zie ik iets over het hoofd? Ik snap het gewoon niet..
En waarom reageer je alleen op de bijdrage van één persoon die nu in tranen is n.b. en geen reactie op mensen die je aanbieden je vandaag nog weg te halen daar...
Vertel!
dinsdag 8 mei 2018 om 15:58
@P1012: heeft ie al een strafblad?
En als ik het zo lees dan houd jij het ook niet lang meer vol met jouw leugens tegenover de buitenwereld (omdat je bang bent).
Dus de relatie is sowieso bijna ten einde. Niet vol te houden voor jou.
En als ik het zo lees dan houd jij het ook niet lang meer vol met jouw leugens tegenover de buitenwereld (omdat je bang bent).
Dus de relatie is sowieso bijna ten einde. Niet vol te houden voor jou.
anoniem_211807 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 15:58
1.94% gewijzigd
dinsdag 8 mei 2018 om 15:58
Eén ding tegelijk: ik merk dat je erg in de war bent. Of 'zot' zoals je het zelf noemt. Wat vind je van Inkijk74, hij zegt hele zinnige dingen. Maar ik heb een vraag waar ik toch eerst het antwoord op wil weten om in te schatten hoe 'zot' je nu bent:P1012 schreef: ↑08-05-2018 15:50Ik ben opgenomen met een hersenschudding, die gekneusde ribben en de rest ben ik gewoon naar het spoed gegaan en met antibiotica terug naar huis gestuurd. Mijn mama is meegegaan, maar ik heb constand gezegd dat ik van de trap ben gevallen, met die hersenschuddig heb ik gelogen dat ik was gestruikeld over iets en dan met mijn hoofd tegen de muur ben gebotst. Waarom ik enkel antwoorden bij die persoon was omdat ik op school zit en niet constand kon antwoorden op berichtjes maar nu weet je het! En waarom ik dus niet weg ga, of eerder durf is puur uit angst. Hij weet alles van mij zijn... ik weet gewoon niet hoe ik ineens weg kan gaan... zonder dat me iets overkomt, dus voor u denkt dat dit een aandacht tekst is... ik zit heel diep hier mee en ik ben nog maar 21 jaar en dus is dit verschrikkelijk moeilijk voor mij... ik heb ook geen vader die heeft mijn moeder vroeger ook slaag gegeven daarom wil ik dit niet vertellen.... vorig weekend is mijn bomma gestorven... en alles werd te veel.. ik moest dit ergens kwijt want ik word zot van mezelf
Waarom antibiotica als je gekneusde ribben hebt?
dinsdag 8 mei 2018 om 15:59
dinsdag 8 mei 2018 om 16:00
Zo is het ook nog eens een keer! Goede post!!
dinsdag 8 mei 2018 om 16:03
dinsdag 8 mei 2018 om 16:07
Dapper P1012, wat goed dat je hier om hulp vraagt. Dit wordt niet beter, wat jij ook doet het zal alleen maar slechter gaan. Jij kan aan zijn gedrag niets veranderen. Ik snap dat je bang bent maar je MOET echt heel snel weg bij hem.
Doe aangifte met je ouders, vertel het iedereen om je heen zodat je hulp kan krijgen als hij lastig wordt. Dat zal hij echt gaan doen, ook praten als brugman om je weer terug te krijgen. Heel lief doen en van alles beloven. Dat houdt hij 1 week vol en dan begint het weer van voor af aan.
Doe echt aangifte, niet alleen voor jezelf maar ook voor andere meiden. Jij zal ook de eerste niet zijn. Misschien ligt er al een andere oudere aangifte.
Wat nu even heel belangrijk is, zorg dat hij niet bij je mail, Facebook, bank etc kan. Hij kent waarschijnlijk al je wachtwoorden. Neem ook geen nieuw wachtwoord wat hij zou kunnen raden. Blokkeer hem overal. Reageer vooral NERGENS op. Bewaar wel evt berichten e.d die je toch nog krijgt als bewijs voor de politie.
Heb je een gezamelijke rekening boek daar dan de helft van naar jouw rekening en ga bij de bank langs om jouw naam eraf te laten halen. Zorg ervoor dat je belangrijke papieren zoals paspoort, evt eigendomsbewijs scooter e.d alvast veilig stelt.
Als jij je niet veilig voelt bij je ouders vraag dan hulp aan de politie.
Ga ook in therapie om erachter te komen waarom je dit hebt toegelaten anders kan het best weleens zo zijn dat je weer zo’n flapdrol treft. Jij bent echt meer waard dan dit.
Er lopen nog zoveel wel leuke jongens en mannen rond die wel lief voor je zijn en respect voor je hebben.
Bereid je voor, pak zoveel mogelijk in zodra hij naar zijn werk is (sla school maar een dagje over, je veiligheid is nu belangrijker) en vraag hulp aan de politie of vrienden of familie om je spullen daar weg te krijgen.
Heel veel sterkte en laat vooral wat van je horen.
Er is hier iemand op het forum die bij de politie werkt, die heeft al vaker mensen van het forum geholpen in zo’n zelfde situatie. Je bent niet de enige maar je bent wel de enige die dit kan stoppen.
Doe aangifte met je ouders, vertel het iedereen om je heen zodat je hulp kan krijgen als hij lastig wordt. Dat zal hij echt gaan doen, ook praten als brugman om je weer terug te krijgen. Heel lief doen en van alles beloven. Dat houdt hij 1 week vol en dan begint het weer van voor af aan.
Doe echt aangifte, niet alleen voor jezelf maar ook voor andere meiden. Jij zal ook de eerste niet zijn. Misschien ligt er al een andere oudere aangifte.
Wat nu even heel belangrijk is, zorg dat hij niet bij je mail, Facebook, bank etc kan. Hij kent waarschijnlijk al je wachtwoorden. Neem ook geen nieuw wachtwoord wat hij zou kunnen raden. Blokkeer hem overal. Reageer vooral NERGENS op. Bewaar wel evt berichten e.d die je toch nog krijgt als bewijs voor de politie.
Heb je een gezamelijke rekening boek daar dan de helft van naar jouw rekening en ga bij de bank langs om jouw naam eraf te laten halen. Zorg ervoor dat je belangrijke papieren zoals paspoort, evt eigendomsbewijs scooter e.d alvast veilig stelt.
Als jij je niet veilig voelt bij je ouders vraag dan hulp aan de politie.
Ga ook in therapie om erachter te komen waarom je dit hebt toegelaten anders kan het best weleens zo zijn dat je weer zo’n flapdrol treft. Jij bent echt meer waard dan dit.
Er lopen nog zoveel wel leuke jongens en mannen rond die wel lief voor je zijn en respect voor je hebben.
Bereid je voor, pak zoveel mogelijk in zodra hij naar zijn werk is (sla school maar een dagje over, je veiligheid is nu belangrijker) en vraag hulp aan de politie of vrienden of familie om je spullen daar weg te krijgen.
Heel veel sterkte en laat vooral wat van je horen.
Er is hier iemand op het forum die bij de politie werkt, die heeft al vaker mensen van het forum geholpen in zo’n zelfde situatie. Je bent niet de enige maar je bent wel de enige die dit kan stoppen.
dinsdag 8 mei 2018 om 16:08
Precies, hier heeft TO echt wat aan.
Hoeft niemand anders zich druk om te maken, gewoon bellen en klaar. Kan desnoods op het toilet op school.
Nou To, NU werk van maken, je hoeft niet te wachten op pb'tjes: je weet de weg. Geen excuses meer: je moet daar weg en wel meteen.
Zet m op en vertel ze alles wat je hier ook vertelt, ik zou ook de antibiotica even vermelden tegen gekneusde ribben en blauwe plekken dat is wel heel erg vreemd van die dokter.
Wie weet wat daar voor een vreemd verhaal achter zit. Was het wel antibiotica, hoe heette dat spul?
dinsdag 8 mei 2018 om 16:12
dinsdag 8 mei 2018 om 16:18
P1012, ik denk dat je moeder meer doorheeft dan ze je zegt. Helaas heeft ze zelf ervaring.
Bel haar, vertel haar je verhaal. Je hoeft je daar niet voor te schamen, je moeder zal je begrijpen. Zij is helaas een lotgenoot. Zij kan je helpen ene veilige plek te vinden.
Het is doodeng om weg te gaan, blijven is echter ook.
Als ik google op vluchthuis België vind ik dit:
http://www.caw.be/opvang
Je kunt chatten, mailen, bellen of langskomen. Wellicht dat je hier iets mee kan.
Het hier vertellen is een goede eerste stap.
Bel haar, vertel haar je verhaal. Je hoeft je daar niet voor te schamen, je moeder zal je begrijpen. Zij is helaas een lotgenoot. Zij kan je helpen ene veilige plek te vinden.
Je kunt chatten, mailen, bellen of langskomen. Wellicht dat je hier iets mee kan.
dinsdag 8 mei 2018 om 16:21
Praat hierover met een vertrouwenspersoon of je decaan op school. Vertel alles wat je hier ook hebt verteld.
Ook kan je met dit verhaal naar een maatschappelijk werker gaan.
Die kan met je meedenken en met je mee zoeken naar oplossingen of adressen voor jou waar jij goed verder geholpen kan worden.
Je moet weg bij deze jongen , hij mishandelt je zwaar. Lichamelijk en psychisch. Je bent in gevaar , je moet bij hem weg !
Je kan van hem afkomen , met hulp .
Ook kan je met dit verhaal naar een maatschappelijk werker gaan.
Die kan met je meedenken en met je mee zoeken naar oplossingen of adressen voor jou waar jij goed verder geholpen kan worden.
Je moet weg bij deze jongen , hij mishandelt je zwaar. Lichamelijk en psychisch. Je bent in gevaar , je moet bij hem weg !
Je kan van hem afkomen , met hulp .
dinsdag 8 mei 2018 om 16:34
TO Weggaan is doodeng , blijven kan (in het ergste geval) je dood betekenen met zo'n agressieve man. Hij stopt niet vanzelf, echt niet!Dahlia74 schreef: ↑08-05-2018 16:18P1012, ik denk dat je moeder meer doorheeft dan ze je zegt. Helaas heeft ze zelf ervaring.
Ik heb dit ook meegemaakt , als ik niet was gevlucht en opgevangen was geweest in blijf van mijn lijf huis, had ik dit niet kunnen typen nu. Serieus .
To : echt weggaan !
dinsdag 8 mei 2018 om 22:16
Nou zeg, wat een advies. Bij wijze van.Bimzarellio schreef: ↑08-05-2018 19:18Huur een Kroatisch type in en laat hem afschieten....bij wijze van....wegwezen is het devies
To is er inderdaad vandoor gegaan zo lijkt het tenminste. Laat nog even iets van je horen to alles goed met je
donderdag 10 mei 2018 om 15:19
Hoe is het met je To, niks meer van je gehoord.
Is de relatie ten einde of hebben jullie het weer goedgemaakt? Wat een aparte nickname trouwens, P1012 het lijkt wel een postcode waar 1 letter van mist. Grappig maar dat terzijde, alles kits daar?