Agressie in mijn relatie

08-05-2018 14:35 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,
Ik moet even iets kwijt, ik ben nu al een tijdje met mijn vriend samen. En na 2 maand samen begon de hel.
Hij begon me te slagen, mijn keel dicht te knijpen, met mijn hoofd tegen de muur, schoppen in mijn ribben en op mijn rug. En elke keer lig ik in een bolletje op de grond te smeken om te stoppen. Ik doe NIKS terug omdat ik dit niet durf.
De reden is elke keer omdat hij denkt dat er iets is. Dan heeft het te maken met iemand dat ik werk, krijgt hij waan ideeen dat ik iets zou hebben met die jongen, of als ik een foto van mezelf op sociale media zet word hij boos en agressief, als ik nog maar met mijn familie iets ga doen zo wer hem denkt hij dat er jongens bij zijn, dan kom ik thuis en krijg ik slaag... ik heb dit niet verteld tegen mijn ouders, niemand weet hier van. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een hersenschudding, gekneusde ribben... blauwe plekken in mijn nek... en elke keer moet ik iets verzinnen omdat hij anders zot word en mij bedreigd... help aub... wat moet ik doen...
Wat denk je zelf?

Weggaan. Lijkt me duidelijk.
Misschien zeg ik iets geks maar je zou bij m weg kunnen gaan natuurlijk?
Aangifte doen van mishandeling?
@P1012: ongelofelijk.

Best heftig wat je overkomt in de relatie. Ik vind het een ontzettende moedige stap dat je het hier meldt.

:hug: :hug:
je mag mij een PB sturen, dan brengen we je vandaag nog naar een veilige plek
inkijk74 schreef:
08-05-2018 14:42
@P1012: ongelofelijk.

Best heftig wat je overkomt in de relatie. Ik vind het een ontzettende moedige stap dat je het hier meldt.

:hug: :hug:
Dankjewel!
Heb dit ook met tranen in mijn ogen geschreven. Dit is de eerste keer dat ik het meld ... verschrikkelijk moeilijk ook... maar dankje!
Goed dat je om hulp vraagt. Laat je ook vooral helpen. Deze man geeft niks om je. Neem iemand in vertrouwen en probeer zo snel mogelijk bij hem weg te komen.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Vertel het je ouders. Ga naar de politie. Ga daar niet blijven!
lilalinda schreef:
08-05-2018 14:43
Wat lief lilalinda!!

To, neem dit aanbod maar gauw aan! Dit soort dingen kun je niet alleen, maar er zijn gelukkig genoeg mensen die je willen helpen!!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
het tegen je ouders zeggen,
heel moeilijk dat weet ik, maar het is de beste

tijdelijk bij een familie lid wonen die hij niet kent
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Maak een plan. Pak je spullen in als hij niet thuis is, haal geld van de rekening en wegwezen! Doe ook aangifte.
ik geef mn bek ook maar een douw
Zorg dat je je belangrijkste papier bij je hebt of in ieder geval een kopie en maak dat je weg komt.

Daarna aangifte doen bij de politie met je ouders. Schaam je ajb niet. Dit is niet jouw fout! Jij hebt niets gedaan wat dit vergoelijkt!

Heel veel sterkte. Het lijkt mij verschrikkelijk.
"...... dan kom ik thuis en krijg ik slaag... ik heb dit niet verteld tegen mijn ouders, niemand weet hier van. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een hersenschudding, gekneusde ribben... blauwe plekken in mijn nek... en elke keer moet ik iets verzinnen ...... "
:cry: :cry:
lilalinda schreef:
Niks verder toe te voegen, maar dit vind ik zo lief!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
lilalinda schreef:
Lief van je!

TO: Doe Dit!
lilalinda schreef:
:heart:

Doen TO!!
pb's zijn hier helaas al net zo betrouwbaar als de vriend van TO

ik denk dat je je ouders moet bellen en nu wel alles vertellen
Lorem Ipsum
lilalinda schreef:
Ga in op dit aanbod TO. Op eigen houtje vertrekken is veel te moeilijk.
TO, waarom ga je alleen in op de post van forummer Inkijk74 ?
nounou
P1012 schreef:
08-05-2018 14:46
Dankjewel!
Heb dit ook met tranen in mijn ogen geschreven. Dit is de eerste keer dat ik het meld ... verschrikkelijk moeilijk ook... maar dankje!
En dan alle bijval van een tot-voor-kort incel. Hartverwarmend!

Wat zei je in het ziekenhuis over je blauwe plekken, je gekneusde ribben en hersenschudding? Apart dat je daarvoor opgenomen werd trouwens, wat was daar de reden voor? Niet leuk hoor maar een opname??
Je zou zeggen met een pijnstiller naar huis en morgen even overleggen met de huisarts.

Wie bracht je eigenlijk naar het ziekenhuis? Niemand wist ervan... je vriend zelf? Ik zie het niet zo heel goed voor me allemaal, zeker omdat ik zelf een paar keer van een trap ben gelazerd en vooral de gekneusde ribben deden pijn, de blauwe plekken zag je de volgende dag pas.
Maar ook met gebroken ribben (doet minder pijn) hoefde ik niet opgenomen te worden en zélfs met de hersenschudding niet.
En je ouders wisten ook al niks.. waarom besloot je te blijven na de eerste keer dat je klappen kreeg? En meteen zo heftig vaak sluipt het erin maar bij jou meteen vol op het orgel en het ziekenhuis in.
Hét moment om te maken dat je wegkomt of zie ik iets over het hoofd? Ik snap het gewoon niet..

En waarom reageer je alleen op de bijdrage van één persoon die nu in tranen is n.b. en geen reactie op mensen die je aanbieden je vandaag nog weg te halen daar...
Vertel!
zazamaenade schreef:
08-05-2018 15:28
Dat viel me ook op... :sherlock:
Ga idd op het aanbod van lilalinda in.
Werkt hij, dus ben je weleens alleen thuis zodat je iets kunt ondernemen? Spullen pakken, contact met iemand hebben? Heb je nog vriendinnen of ben je al ver geisloeerd?
Pak alle hulp aan die je kunt krijgen.
Veel sterkte :hug:
zazamaenade schreef:
08-05-2018 15:28
Simpel. Jullie trekken en pushen veel te ruw. Terwijl ze net een enorme megastap gezet heeft door het hier te melden.
inkijk74 schreef:
08-05-2018 15:42
Simpel. Jullie trekken en pushen veel te ruw. Terwijl ze net een enorme megastap gezet heeft door het hier te melden.
Ik vroeg het niet aan jou.
Of ben jij TO ?
nounou
inkijk74 schreef:
08-05-2018 15:42
Vanaf hier kunnen we ook niet veel anders omdat we niet weten hoe haar situatie op dit moment is. Misschien komt hij zo binnenstappen en is het weer raak. Of pas vanavond, en zou ze nu nog weggehaald kunnen worden. Misschien is hij op vakantie en kan er eerst iemand langs om te praten over een paar dagen verder gekeken worden. Je weet het niet. Feit blijft wel dat als je weet dat iemand mishandeld wordt dan je dan diegene direct uit de situatie wilt halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven