Agressie in mijn relatie
dinsdag 8 mei 2018 om 14:35
Hey iedereen,
Ik moet even iets kwijt, ik ben nu al een tijdje met mijn vriend samen. En na 2 maand samen begon de hel.
Hij begon me te slagen, mijn keel dicht te knijpen, met mijn hoofd tegen de muur, schoppen in mijn ribben en op mijn rug. En elke keer lig ik in een bolletje op de grond te smeken om te stoppen. Ik doe NIKS terug omdat ik dit niet durf.
De reden is elke keer omdat hij denkt dat er iets is. Dan heeft het te maken met iemand dat ik werk, krijgt hij waan ideeen dat ik iets zou hebben met die jongen, of als ik een foto van mezelf op sociale media zet word hij boos en agressief, als ik nog maar met mijn familie iets ga doen zo wer hem denkt hij dat er jongens bij zijn, dan kom ik thuis en krijg ik slaag... ik heb dit niet verteld tegen mijn ouders, niemand weet hier van. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een hersenschudding, gekneusde ribben... blauwe plekken in mijn nek... en elke keer moet ik iets verzinnen omdat hij anders zot word en mij bedreigd... help aub... wat moet ik doen...
Ik moet even iets kwijt, ik ben nu al een tijdje met mijn vriend samen. En na 2 maand samen begon de hel.
Hij begon me te slagen, mijn keel dicht te knijpen, met mijn hoofd tegen de muur, schoppen in mijn ribben en op mijn rug. En elke keer lig ik in een bolletje op de grond te smeken om te stoppen. Ik doe NIKS terug omdat ik dit niet durf.
De reden is elke keer omdat hij denkt dat er iets is. Dan heeft het te maken met iemand dat ik werk, krijgt hij waan ideeen dat ik iets zou hebben met die jongen, of als ik een foto van mezelf op sociale media zet word hij boos en agressief, als ik nog maar met mijn familie iets ga doen zo wer hem denkt hij dat er jongens bij zijn, dan kom ik thuis en krijg ik slaag... ik heb dit niet verteld tegen mijn ouders, niemand weet hier van. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een hersenschudding, gekneusde ribben... blauwe plekken in mijn nek... en elke keer moet ik iets verzinnen omdat hij anders zot word en mij bedreigd... help aub... wat moet ik doen...
dinsdag 8 mei 2018 om 14:46
Dankjewel!
Heb dit ook met tranen in mijn ogen geschreven. Dit is de eerste keer dat ik het meld ... verschrikkelijk moeilijk ook... maar dankje!
dinsdag 8 mei 2018 om 14:52
Wat lief lilalinda!!
To, neem dit aanbod maar gauw aan! Dit soort dingen kun je niet alleen, maar er zijn gelukkig genoeg mensen die je willen helpen!!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
dinsdag 8 mei 2018 om 15:00
dinsdag 8 mei 2018 om 15:02
dinsdag 8 mei 2018 om 15:31
En dan alle bijval van een tot-voor-kort incel. Hartverwarmend!
Wat zei je in het ziekenhuis over je blauwe plekken, je gekneusde ribben en hersenschudding? Apart dat je daarvoor opgenomen werd trouwens, wat was daar de reden voor? Niet leuk hoor maar een opname??
Je zou zeggen met een pijnstiller naar huis en morgen even overleggen met de huisarts.
Wie bracht je eigenlijk naar het ziekenhuis? Niemand wist ervan... je vriend zelf? Ik zie het niet zo heel goed voor me allemaal, zeker omdat ik zelf een paar keer van een trap ben gelazerd en vooral de gekneusde ribben deden pijn, de blauwe plekken zag je de volgende dag pas.
Maar ook met gebroken ribben (doet minder pijn) hoefde ik niet opgenomen te worden en zélfs met de hersenschudding niet.
En je ouders wisten ook al niks.. waarom besloot je te blijven na de eerste keer dat je klappen kreeg? En meteen zo heftig vaak sluipt het erin maar bij jou meteen vol op het orgel en het ziekenhuis in.
Hét moment om te maken dat je wegkomt of zie ik iets over het hoofd? Ik snap het gewoon niet..
En waarom reageer je alleen op de bijdrage van één persoon die nu in tranen is n.b. en geen reactie op mensen die je aanbieden je vandaag nog weg te halen daar...
Vertel!
dinsdag 8 mei 2018 om 15:32
Dat viel me ook op...zazamaenade schreef: ↑08-05-2018 15:28TO, waarom ga je alleen in op de post van forummer Inkijk74 ?
dinsdag 8 mei 2018 om 15:37
dinsdag 8 mei 2018 om 15:42
Simpel. Jullie trekken en pushen veel te ruw. Terwijl ze net een enorme megastap gezet heeft door het hier te melden.zazamaenade schreef: ↑08-05-2018 15:28TO, waarom ga je alleen in op de post van forummer Inkijk74 ?
dinsdag 8 mei 2018 om 15:45
Vanaf hier kunnen we ook niet veel anders omdat we niet weten hoe haar situatie op dit moment is. Misschien komt hij zo binnenstappen en is het weer raak. Of pas vanavond, en zou ze nu nog weggehaald kunnen worden. Misschien is hij op vakantie en kan er eerst iemand langs om te praten over een paar dagen verder gekeken worden. Je weet het niet. Feit blijft wel dat als je weet dat iemand mishandeld wordt dan je dan diegene direct uit de situatie wilt halen.