Webcamwerk
woensdag 9 mei 2018 om 07:50
Ik hoop dat ik hier wat laatste antwoorden kan vinden.
In De eerdere topics hierover vind ik niet de antwoorden die ik zoek.
Ik denk er al een tijdje over om erotisch webcamwerk te gaan doen vanuit huis, in eerste plaats om wat meer inkomen te genereren maar ook omdat ik een enorme drive heb en het me erg leuk lijkt om te doen!
Alle bezwaren heb ik inmiddels gehoord en overwogen dus op negatieve reacties mbt zelfrespect, eeuwig op internet, carrière etc zit ik niet te wachten.
Vooral ben ik op zoek naar dames die dit werk al doen en wat hun ervaringen zijn mbt alle facetten van dit werk zoals hoe vaak/lang doe je dit, uiteindelijke verdiensten, betrouwbaarheid van websites etc.
Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties, dank je wel alvast!
In De eerdere topics hierover vind ik niet de antwoorden die ik zoek.
Ik denk er al een tijdje over om erotisch webcamwerk te gaan doen vanuit huis, in eerste plaats om wat meer inkomen te genereren maar ook omdat ik een enorme drive heb en het me erg leuk lijkt om te doen!
Alle bezwaren heb ik inmiddels gehoord en overwogen dus op negatieve reacties mbt zelfrespect, eeuwig op internet, carrière etc zit ik niet te wachten.
Vooral ben ik op zoek naar dames die dit werk al doen en wat hun ervaringen zijn mbt alle facetten van dit werk zoals hoe vaak/lang doe je dit, uiteindelijke verdiensten, betrouwbaarheid van websites etc.
Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties, dank je wel alvast!
anoniem_362620 wijzigde dit bericht op 09-05-2018 08:06
4.78% gewijzigd
woensdag 9 mei 2018 om 08:00
Jep en ook nog een paar ervoor.
geld-recht/wat-vinden-jullie-van-webcam ... s/396608/1
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 9 mei 2018 om 08:32
Als je op dit forum niet de antwoorden krijgt die je wil, moet je kijken naar een ander. Veel vrouwen op dit forum vinden dit werk inderdaad getuigen van weinig zelfrespect en daarnaast is het niet slim om voor altijd met je blote ...., op internet te staan.
Voor je carrière niet, voor je (toekomstige) kinderen niet, misschien niet voor je liefdesleven en wie weet krijg je spijt als je ouder bent.
Er zijn andere manieren om meer inkomen te krijgen waarvan je er vast ook eentje leuk vindt.
Voor je carrière niet, voor je (toekomstige) kinderen niet, misschien niet voor je liefdesleven en wie weet krijg je spijt als je ouder bent.
Er zijn andere manieren om meer inkomen te krijgen waarvan je er vast ook eentje leuk vindt.
Those who don’t believe in magic will never find it

woensdag 9 mei 2018 om 08:55
Je wilt online prostituée worden, omdat je dat leuk vindt. Dan zoek je het forum van Viva uit om vragen te stellen. Bijzonder. Denk je niet dat er tig andere fora zijn waar je meer op je plek zal zijn en je wel vragen beantwoord krijgt?
En denk je nou echt dat men deze gevoelige informatie met jou wil delen online? Dat lijken mij meer privégesprekken.
En denk je nou echt dat men deze gevoelige informatie met jou wil delen online? Dat lijken mij meer privégesprekken.

woensdag 9 mei 2018 om 09:30
Dus je zit al helemaal in 'het wereldje', hebt je er in verdiept en je bent er al uit hoe het werkt en wat de bezwaren zijn.
En vervolgens ga je op dit forum vissen naar vrouwen die dit al doen. Puur ter informatie natuurlijk. Ik snap 't.
Heel begrijpelijk en totaal niet doorzichtig of zo.
Hierbij mijn reactie :
als je blieft alvast!
En vervolgens ga je op dit forum vissen naar vrouwen die dit al doen. Puur ter informatie natuurlijk. Ik snap 't.
Heel begrijpelijk en totaal niet doorzichtig of zo.
Hierbij mijn reactie :

woensdag 9 mei 2018 om 09:50
Wat jammer dit, ik probeer wat meer informatie te vergaren voordat ik ergens instap, volgens mij een van de doelen van een forum.
Ik pas mijn topic aan omdat ik het vervelend vind om meerdere keren dezelfde reactie te krijgen ( als ik op de zoekfunctie webcam intyp is het laatste topic van 2015)
Ik ben geen ervaren forumgebruiker, en vind het echt heel jammer dat een newbie als ik op deze manier bekritiseerd wordt.
Ik wil graag reageren op berichten maar zoals ik al aangaf ken ik alle bezwaren dus zie geen noodzaak om daarop te reageren.
Ik wil idd praktische informatie en omdat ik zag dat er in het verleden “ervaringsdeskundigen” actief waren op dit forum dus dacht dat ik hier wat antwoorden kon vinden.
Groetjes Tulpje 36
Ik pas mijn topic aan omdat ik het vervelend vind om meerdere keren dezelfde reactie te krijgen ( als ik op de zoekfunctie webcam intyp is het laatste topic van 2015)
Ik ben geen ervaren forumgebruiker, en vind het echt heel jammer dat een newbie als ik op deze manier bekritiseerd wordt.
Ik wil graag reageren op berichten maar zoals ik al aangaf ken ik alle bezwaren dus zie geen noodzaak om daarop te reageren.
Ik wil idd praktische informatie en omdat ik zag dat er in het verleden “ervaringsdeskundigen” actief waren op dit forum dus dacht dat ik hier wat antwoorden kon vinden.
Groetjes Tulpje 36
woensdag 9 mei 2018 om 09:58
NEE, ik zit (nog) niet in het wereldje, ik heb een aantal artikelen, websites en forumberichten gelezen. De bezwaren mbt kinderen, carrière etc heb ik idd overwogen maar weet niet hoe het praktisch in zijn werk gaat.
Dat is dan ook mijn vraag in dit topic.

woensdag 9 mei 2018 om 10:01
Je vraag is zoals Shifty aangeeft gewoon innerlijk tegenstrijdig.
Je zegt alle voor- en nadelen (die uitvoerig eerder zijn beschreven in andere topics - het nadeel van naakt op het internet staan is echt niet gewijzigd de laatste 12 maanden) te hebben afgewogen en het te willen doen.
Dan is er weinig meer te bespreken. De een zal het leuk hebben gevonden, de ander niks.
Wat wil je weten? Wat je kunt doen qua act? Dat zie je op elke site direct.
Wat je gaat verdienen? Dat vertelt niemand je.
Dus wees wat concreter: antwoord op welke vraag wil je?
Je zegt alle voor- en nadelen (die uitvoerig eerder zijn beschreven in andere topics - het nadeel van naakt op het internet staan is echt niet gewijzigd de laatste 12 maanden) te hebben afgewogen en het te willen doen.
Dan is er weinig meer te bespreken. De een zal het leuk hebben gevonden, de ander niks.
Wat wil je weten? Wat je kunt doen qua act? Dat zie je op elke site direct.
Wat je gaat verdienen? Dat vertelt niemand je.
Dus wees wat concreter: antwoord op welke vraag wil je?

woensdag 9 mei 2018 om 10:03
De kans bestaat bij seks gerelateerde beroepen dat je bekenden of familie treft. Die weten dan dat je dit werk doet. Wanneer je je ervoor schaamt kunnen ze daar misbruik van maken, of je voelt je in elk geval slecht en gespannen.
Wanneer je het werk met plezier en trots doet, zal het geen probleem zijn.

woensdag 9 mei 2018 om 10:04
Juist ja. En je hebt er niet aan gedacht om eens in contact te komen met ervaringsdeskundigen via die honderden websites met, jawel, ervaringsdeskundigen? Ze zijn niet echt onvindbaar of zo.
In plaats daarvan dacht je, kom laat ik er op dit forum eens een informatief topic over openen, want dan krijg ik vast wel betrouwbare reacties van vriendelijke anonieme dames die hier ervaring hiermee hebben en die ook in het echt vast geen baard en bierbuik hebben.
Tis toch een beetje alsof je op een zebrapad gaat liggen wachten om overreden te worden, waarna je gaat lopen miepen dat je toch aan het oversteken was.
In plaats daarvan dacht je, kom laat ik er op dit forum eens een informatief topic over openen, want dan krijg ik vast wel betrouwbare reacties van vriendelijke anonieme dames die hier ervaring hiermee hebben en die ook in het echt vast geen baard en bierbuik hebben.
Tis toch een beetje alsof je op een zebrapad gaat liggen wachten om overreden te worden, waarna je gaat lopen miepen dat je toch aan het oversteken was.
woensdag 9 mei 2018 om 10:25
Aanvulling : Hoe bevalt het daadwerkelijk in de praktijk? Valt het mee/tegen? Is het iets voor langere tijd, of ben je er na een aantal maanden wel klaar mee?
Ik ben echt niet op zoek naar tips voor acts oid
woensdag 9 mei 2018 om 10:32
Dank voor je reactieshifty schreef: ↑09-05-2018 10:04Juist ja. En je hebt er niet aan gedacht om eens in contact te komen met ervaringsdeskundigen via die honderden websites met, jawel, ervaringsdeskundigen? Ze zijn niet echt onvindbaar of zo.
Nee daar had ik niet aan gedacht, dank voor de tip
Erg naïef besef ik me nu, maar ja dat dacht ik inderdaad.
Sorry als ik een aantal van jullie geërgerd heb
Tis toch een beetje alsof je op een zebrapad gaat liggen wachten om overreden te worden, waarna je gaat lopen miepen dat je toch aan het oversteken was
Uhh ja misschien wel, dat zal mijn onervarenheid met fora zijn.

woensdag 9 mei 2018 om 10:53
Investeren in je carrière kost altijd geld. Of het nou een opleiding als nagelstyliste is, een rijbewijs om bezorger te worden, of nette kleding voor een kantoorbaan.
In jouw geval niet nodig, want je bent sexy van nature dus geen opleiding nodig, van huis uit dus geen rijbewijs en kleding heb je al helemaal niet nodig.
Dus al dat geld dat je uitspaart, daarvan kun je toch wel een paar tientjes gebruiken om credits te kopen op bloot.nl
Je kunt dan even klessebessen met Ninaxxx, Miranda85, Schooljuf Geil of Stoutemeid.
Die zitten dagelijks achter de cam en vinden het vast geen probleem dat ze nu een keer betaalt krijgen om hun ervaring te delen in plaats van dildo's in hun poes te stoppen.
In jouw geval niet nodig, want je bent sexy van nature dus geen opleiding nodig, van huis uit dus geen rijbewijs en kleding heb je al helemaal niet nodig.
Dus al dat geld dat je uitspaart, daarvan kun je toch wel een paar tientjes gebruiken om credits te kopen op bloot.nl
Je kunt dan even klessebessen met Ninaxxx, Miranda85, Schooljuf Geil of Stoutemeid.
Die zitten dagelijks achter de cam en vinden het vast geen probleem dat ze nu een keer betaalt krijgen om hun ervaring te delen in plaats van dildo's in hun poes te stoppen.
woensdag 9 mei 2018 om 16:21
Bij myfreecams (en waarschijnlijk ook andere sites) kan je kijkers uit Nederland en andere landen naar keuze uitschakelen. Dit voorkomt alleen niet dat je camshows op andere sites komt te staan die wel gewoon voor iedereen bereikbaar zijn.MarkSD schreef: ↑09-05-2018 10:03De kans bestaat bij seks gerelateerde beroepen dat je bekenden of familie treft. Die weten dan dat je dit werk doet. Wanneer je je ervoor schaamt kunnen ze daar misbruik van maken, of je voelt je in elk geval slecht en gespannen.
Wanneer je het werk met plezier en trots doet, zal het geen probleem zijn.

woensdag 9 mei 2018 om 19:09
xcatalinaxoxo schreef: ↑09-05-2018 16:43sowieso nooit je gezicht laten zien voor de cam als je zulke dingen wilt doen en blijf anoniem
Kijk jij naar hun gezicht dan?