Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Lesara?

11-04-2018 11:59 46 berichten
Hoi allen!

Zag net bij Lesara een stel sneakers die ik heel graag zou willen hebben, deze dus:

Afbeelding

Ik heb nooit iets bij deze website besteld en weet dan ook niet of deze wel betrouwbaar is en of je waar voor je geld krijgt.
E
Wie heeft ervaring met Lesara en kan me er meer over vertellen?

Bij voorbaat dank!
Lieverd, het aanbod allen al vind ik toppie!
Voldoende liefheid/lievigheid/liefde om een levenlang van te genieten. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
11-04-2018 13:29
heb je ze besteld Turquasi?
nee nog niet, maar de advertentie weet me inmiddels overal te vinden met ;precies die schoenen haha

ik heb nu witte sneakers aan die prima zijn dus nodig is het niet en ik vraag me ook af hoe lang het kant meegaat
Lorem Ipsum
hee Cateau, heb je je schoenen al binnen?

ik heb uiteindelijk wat broeken besteld want dat had ik toch harder nodig, maar het komt maar niet....
Lorem Ipsum
Hallo Turquasi,

Omdat ik ze een maat te groot had besteld heb ik ze bij de deur geweigerd en nu ben ik er eigenlijk nog steeds niet toegekomen om een kleinere maat te bestellen, weet ook niet of ik dat nog wel doe.
Ze zijn bij Lesara wel professioneel heb ik gemerkt, dus ik zou die bende niet afraden. Heb ze aan de telefoon gehad en alles werd gelijk geregeld en ik kreeg een retourbevestiging opgestuurd via de mail, dus da's wel fijn. Ik heb het vreemder meegemaakt.

Heb je voor je broeken geen volgmail gekregen? Ik kreeg deze wel.Bel ze er eens over op. Ze zitten in Amsterdam met een normaal telefoonnummer.
Hee wat goed om te horen dat je in ieder geval geen slechte ervaring had met ze.
Die mail die ik kreeg kwam vrijwel erna al, maar inmiddels zijn we 3 weken verder O_O ik kan helaas wat lastig bellen vandaag maar ik zoek de info alvast even op
Lorem Ipsum
Heb je de spulletjes al vooraf betaald?

Ik heb gekozen voor achteraf betalen, misschien dat ze daarom sneller reageren met opsturen. Ze willen toch hun geld.
he knudde, ja betaald met Paypal...

ik heb vanochtend een mail gestuurd maar alleen een reactie gehad dat ik binnenkort een reactie mag verwachten... hmm
Lorem Ipsum
Komt wel goed en anders kan je die broeken volgende zomer ook nog aan. ;-D

Ik heb juist voor achteraf betalen gekozen omdat ik ze niet vertrouwde, nu weet ik door jou dat dat een goede keuze is geweest. Niet dat ze niet te vertrouwen zijn, maar hun handelswijze passen ze blijkbaar aan het feit of iemand al betaald heft of niet. Rare zaak, maar wel goed om er rekening mee te houden.
Weet wel dat ze contact met je opnemen, al kan het een paar dagen duren. Persoonlijk zou ik bellen zodra je in de gelegenheid bent, want dan regelen ze het gelijk voor je.
ze hebben me net dit teruggemaild;

Beste Lesara Klant,

Bedankt voor uw geduld.
Helaas is uw bestelling vertraagd vanwege een interne fout.
Het spijt me dat ik u op dit moment de exacte datum van levering niet kan meedelen, maar we werken aan een oplossing.
U ontvangt een e-mail zodra uw pakket is overgedragen aan DHL. De status van uw zending kunt u vervolgens bekijken in uw account.

Voor het ongemak vindt u in uw account een voucher t.w.v. € 10. De vouchercode is: *******

Bedankt voor uw begrip!ö

Met vriendelijke groet,
Lesara AG

nou ok... ze willen kennelijk wel dat ik doorga met bestellen haha... maar ik kijk het even aan nog eerst, mocht je toevallig mijn code willen gebruiken geef dan maar een gil hoor
Lorem Ipsum
Nou, dat was eventjes snel :-D

Wat aardig van ze dat ze je op deze wijze compenseren. Maar er lekker zelf gebruik van, er is genoeg voor een tientje te krijgen daar.
Vind het lief aangeboden hoor, maar dit is een cadeautje voor jou, een uitgelezen moment om iets te bestellen dat leuk is en dat je niet nodig hebt. :)

Komt goed!
haha, ok dan... ik moet zeggen... het is niet waar ik op hoopte en ik begrijp niet zo goed waarom ze me niet gewoon wat meer kunnen vertellen

overigens browse ik regelmatig op alieexpres en ik kom nu wel heel veel dingen tegen die ik ook bij lesara heb gezien, ik krijg een beetje de indruk dat ze in China bestellen en het vervolgens doorsturen ofzo....
Lorem Ipsum
Zolang het pakket bij lesara ligt kunnen ze je alleen vertellen dat ze het zo snel mogelijk aan DHL meegeven en pas vanaf dat moment kan je je pakketje volgen. Is niet zo vreemd, gebeurt overal, ook bij de webstores die al jaren een goede naam hebben.
Kan me wel voorstellen dat je het zo snel mogelijk in huis wil hebben, maar ja, er is een foutje gemaakt en het blijft mensenwerk. Moet ook bedenken dat ze nog niet zo lang bezig zijn en nog druk met het wegwerken van kinderziekten.

Het zal inderdaad allemaal wel uit China komen, anders kan het niet zo goedkoop. IK vind dat wel fijn, want dan hoef ik niet wekenlang te wachten op een pakket uit China en ik heb niets te maken met invoerrechten.
Nou duurt het bij jou wel erg lang, maar je had natuurlijk ook wat eerder aan de bel kunnen trekken, 3 weken is wel erg lang dat je gewacht hebt met aangeven dat er iets mis is. :)
jajaaa mama :-$

ik post het nog wel even als ik wat meer weet... bedankt voor je feedback in ieder geval!!
Lorem Ipsum
:rofl: Jaahhaaaa, heb ik je toch mooi eventjes de les gelezen. :-D

Ik ben benieuwd hoelang je nu moet wachten. Bij mij duurde het drie dagen, dus als ze er nu mee aan de slag gaan heb je het waarschijnlijk van de week al binnen en anders wordt het maandag.
ja ik ben in staat de hele bups te annuleren maar goed, die specifieke broeken waren wel echt heel leuk en ik heb nog niks vergelijkbaars elders gezien, wel andere dingen maar niet die.... bij de bestelling stond dat de verwachting was dat ze tussen 28 april en 4 mei zouden leveren, dus ja ze hebben inderdaad wel wat dagen geduld van me gehad maar vandaar dat het nu dus 3 weken later is.
ik weet niet of ik die coupon helemaal vertrouw eigenlijk, straks is dat zo'n ding dat je weer voor 50 moet bestellen eerst ofzo, hij verschijnt ook nog niet tussen de coupons in mijn accountgegevens
Lorem Ipsum
Tja, mijn ervaring met kortingscoupons is gewoon goed. Kan me ook niet voorstellen dat ze eisen stellen na het begaan van zo'n grote fout, dus ik zou er vertrouwen in hebben.

Ik hoop dat je broeken goed bevallen, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
Dringt nu pas tot me door. Op het belangrijkste ben ik niet ingegaan. :$

Tuurlijk heeft het dan 3 weken geduurd eer je reageerde, da's logisch als ze een datum met je afgesproken hebben. Ik heb je onterecht aangesproken en ik heb het er warm van.
grinnik, foei!! welnee joh...
Lorem Ipsum
Ff uppen. Heb een leuk tuniek gezien maar twijfel omdat ik de site niet ken. Iemand nog positieve ervaringen?
vivapimpelmees schreef:
06-09-2018 20:21
Ff uppen. Heb een leuk tuniek gezien maar twijfel omdat ik de site niet ken. Iemand nog positieve ervaringen?
Mijn ervaring is dat ze eerlijk zijn en daarom hebben ze bij mij al een streepje voor.
Wat de kwaliteit van de tuniek is dat weet ik niet.
mwah, mijn ervaring qua services is zozo.... het duurt lang eer je het binnen hebt en je geld terug krijgen bij retourneren is al helemaal een crime (dus als je toch bestelt dan niet meteen betalen) en de broek die ik heb gekocht daar is het elastiek al snel van gaan slijten....
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven