Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 9 mei 2018 om 19:07
Klauwhamer ook goed?vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 19:03Die Vrientenliedjes van Sesamstraat zijn echt leuk. Toen mijn kinderen wat jonger waren was dat hun lievelingscd. Mijn favoriet is het reggaeliedje "wij hebben thuis een gasfornuis"
En kan iemand die zelfbenoemde supermoeder met een braadpan op haar hoofd slaan?

woensdag 9 mei 2018 om 19:08
Steel haar kind om mee te nemen naar Vrienten! 't Zal haar leren!vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 19:03Die Vrientenliedjes van Sesamstraat zijn echt leuk. Toen mijn kinderen wat jonger waren was dat hun lievelingscd. Mijn favoriet is het reggaeliedje "wij hebben thuis een gasfornuis"
En kan iemand die zelfbenoemde supermoeder met een braadpan op haar hoofd slaan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 9 mei 2018 om 19:21
vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 19:14Keek ik weleens met mijn opa. De eerste aflevering moest hij even wennen, maar daarna was hij om. Zijn favoriet is de kampeeraflevering, ik moet altijd nog lachen om die met de Gasman.
You must drink our tea!

woensdag 9 mei 2018 om 19:22
Ik ook

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 9 mei 2018 om 19:22
vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 19:14Keek ik weleens met mijn opa. De eerste aflevering moest hij even wennen, maar daarna was hij om. Zijn favoriet is de kampeeraflevering, ik moet altijd nog lachen om die met de Gasman.
Pubquiz, moet ik ook altijd om huilen.

woensdag 9 mei 2018 om 20:19
Ik heb ook nooit beweerd dat ik fijnbesnaard ben. Hoewel ik soms, als ik buiten rondkijk of hier eens wat in het wilde weg lees, toch denk dat ik fijnbesnaarder ben dan je van een Bottomfan zou denken.vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 19:38Bottom is geniaal en mensen die er niet om kunnen lachen zijn ongetwijfeld fijnbesnaarder dan ik.

woensdag 9 mei 2018 om 21:09
Tenzij ze zegt, “mam, ik ga vanavond drastisch veel coke snuiven”.Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 20:21Mooi woord ook, fijnbesnaard. Ik ga het er hier weer eens in gooien. Dochter is inmiddels ook al helemaal fan geworden van het woord 'drastisch', dus mijn pogingen tot opvoederij hebben toch nog enig nut.
En ik ken Bottom niet.. sorry... wat maakt dat iemand, onbesnaard?
woensdag 9 mei 2018 om 21:35
Waar mag ik slaan? Linkje is wel handig als je wilt dat ik raak sla.vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 19:03Die Vrientenliedjes van Sesamstraat zijn echt leuk. Toen mijn kinderen wat jonger waren was dat hun lievelingscd. Mijn favoriet is het reggaeliedje "wij hebben thuis een gasfornuis"
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning