Wratten aanstippen
woensdag 9 mei 2018 om 22:25
Hi,Mandarijntje1 schreef: ↑09-05-2018 22:23Hallo,
Ik heb dit ooit ook gehad, als kind. Was vreselijk pijnlijk!
Ik ben toen terug naar de dokter gegaan en die heeft die blaren opengeprikt zodat dat bloed eruit kon. Dat was een hele opluchting en ook niet pijnlijk.
Groetjes
Mandarijntje
Bij mij is het niet slim om ze door te prikken. Ik gebruik prednison en heb dan grotere kans op infecties.
woensdag 9 mei 2018 om 22:53
Zou sowieso zelf geen bloedblaren door prikken.. Maar heb ook ooit een wratje laten behandelen bij de huisarts. Was eerst bevroren en een week later half weg gesneden en nog een keer bevroren. Was niet fijn, maar daarna nooit meer last gehad.
Verder heb ik geen tips voor je behalve afwachten en anders morgen even met je huisarts overleggen.
Verder heb ik geen tips voor je behalve afwachten en anders morgen even met je huisarts overleggen.
donderdag 10 mei 2018 om 00:59
Dan begrijp ik niet zo goed dat jouw huisarts hier voor gekozen heeft. Het is namelijk normaal dat er blaren ontstaan, die nemen namelijk een deel van de wrat mee.
donderdag 10 mei 2018 om 10:16
Ze heeft bloedblaren, in mijn geheugen gaf het brandblaren gevuld met wondvocht.nachtvlinder1977 schreef: ↑10-05-2018 00:59Dan begrijp ik niet zo goed dat jouw huisarts hier voor gekozen heeft. Het is namelijk normaal dat er blaren ontstaan, die nemen namelijk een deel van de wrat mee.
donderdag 10 mei 2018 om 12:39
Ja, daar heb je gelijk in. Dan zou ik toch een dokter zoeken die ze door gaat prikken.ouwewijsneus schreef: ↑10-05-2018 10:16Ze heeft bloedblaren, in mijn geheugen gaf het brandblaren gevuld met wondvocht.