Gezondheid alle pijlers

Wratten aanstippen

09-05-2018 22:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Vanmiddag zijn op mijn teen wratten aangestipt.
Maar nu zitten er hele bloedblaren op. Ik kan er nu bijna niet meer op lopen.

Is dit normaal? En hoelang duurt het voordat het over gaat?
Hallo,

Ik heb dit ooit ook gehad, als kind. Was vreselijk pijnlijk!
Ik ben toen terug naar de dokter gegaan en die heeft die blaren opengeprikt zodat dat bloed eruit kon. Dat was een hele opluchting en ook niet pijnlijk.

Groetjes
Mandarijntje
Mandarijntje1 schreef:
09-05-2018 22:23
Hallo,

Ik heb dit ooit ook gehad, als kind. Was vreselijk pijnlijk!
Ik ben toen terug naar de dokter gegaan en die heeft die blaren opengeprikt zodat dat bloed eruit kon. Dat was een hele opluchting en ook niet pijnlijk.

Groetjes
Mandarijntje
Hi,

Bij mij is het niet slim om ze door te prikken. Ik gebruik prednison en heb dan grotere kans op infecties.
Zou sowieso zelf geen bloedblaren door prikken.. Maar heb ook ooit een wratje laten behandelen bij de huisarts. Was eerst bevroren en een week later half weg gesneden en nog een keer bevroren. Was niet fijn, maar daarna nooit meer last gehad.
Verder heb ik geen tips voor je behalve afwachten en anders morgen even met je huisarts overleggen.
even een foto naar de huisartsenpost en vragen of het verstandig is om langs te komen.
Lijkt me niet normaal. Als aanstippen niet zou werken: hij kan je ook een agressief product voorschrijven dat je er moet opsmeren. Wel erg opletten dat het niet op je huid terechtkomt.
Weywey123 schreef:
09-05-2018 22:25
Hi,

Bij mij is het niet slim om ze door te prikken. Ik gebruik prednison en heb dan grotere kans op infecties.
Dan begrijp ik niet zo goed dat jouw huisarts hier voor gekozen heeft. Het is namelijk normaal dat er blaren ontstaan, die nemen namelijk een deel van de wrat mee.
nachtvlinder1977 schreef:
10-05-2018 00:59
Dan begrijp ik niet zo goed dat jouw huisarts hier voor gekozen heeft. Het is namelijk normaal dat er blaren ontstaan, die nemen namelijk een deel van de wrat mee.
Ze heeft bloedblaren, in mijn geheugen gaf het brandblaren gevuld met wondvocht.
ouwewijsneus schreef:
10-05-2018 10:16
Ze heeft bloedblaren, in mijn geheugen gaf het brandblaren gevuld met wondvocht.
Ja, daar heb je gelijk in. Dan zou ik toch een dokter zoeken die ze door gaat prikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven