Ik mis mij ex
donderdag 10 mei 2018 om 12:34
Het is nu al bijna een maand geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt. Hij zei dat hij niets meer voor mij voelde terwijl hij die week ervoor mij nog wel erg leuk vond en mij aan zijn vrienden wilde voorstellen. We hadden wel 2 maanden een relatie dus ik weet dat het niet veel voorstelt, maar voor mij was het wel iets bijzonders en na die laatste keer dat ik hem zag wilde ik er volledig voor gaan.
Toen maakte hij het uit het niets uit. Ik was gebroken en ben dat nu nog steeds. Ik heb nog steeds hoop dat hij uiteindelijk inziet dat hij een grote fout heeft gemaakt ( hij is namelijk meer van doen en daarna pas nadenken). Hij heeft in 3 dagen onze 4 maanden dat we elkaar kennen in één keer weggegooid. Ik moet wel zeggen onze relatie was niet perfect vanwege de afstand en ik heb examens dus veel konden we elkaar niet zien.
Het ergst vond ik wel dat hij het uitmaakte via app, terwijl zij ex dat ook had gedaan en hij daar echt kapot van was en nu flikt hij hetzelfde bij mij. Ik heb van veel mensen gelezen dat als je je ex terug wilt je ze tijd moet geven en compleet moet negeren. Nou... de eerste week was voor mij een grote shock.
Ik had echt heel veel last van emotie wisselingen en probeerde het eerst nog met hem goed te praten. Toen had ik afscheid genomen. Het was me drie dagen gelukt om niks te zeggen en toen had ik hem weer een bericht gestuurd ( ik weet het ik had me moeten inhouden) dat ik heb toch nog een keer wilde zien. hij vond het toch geen nut hebben maar snapte wel hoe ik me voelde. Op dat punt werd ik pissig en had ik hem ff duidelijk gezegd wat ik ervan vond over hoe hij het gedaan had en wat voor een klootzak hij wel niet was om hetzelfde bij mij te flikken.
en ik heb nog wat andere dingen gezegd die ik beter niet kon zeggen waardoor ik erg zielig deed en wat ik er beter uit kon laten. Hij was daar dus niet echt bij mee en heeft me geblokt alleen op Whatsapp verder niet op Snapchat of Insta. ik had later via Insta wel mijn excuses aangeboden.
Zijn vrienden liken ook nog gewoon mijn foto's enzo. Ik heb een paar dagen geleden hem ontvolgd op insta voor eventuele pijn die ik ga krijgen als hij een ander heeft en volgens mij ziet hij iemand anders wel zitten waardoor ik gisteren weer heel veel pijn voelde. Het idee al dat hij nu alweer iemand anders leuk kan vinden doet me erg veel pijn. Maar ik weet het dus niet zeker.
Ik heb hem dus al een tijdje niet meer echt gesproken. Alleen nog een keertje omdat ik niet meer wist hoe een goed liedje heette die hij mij ooit had gestuurd, maar omdat ik zowat alles van hem verwijdert had ging ik het toch maar eens vragen.
Ik heb er nog steeds erge moeite mee en denk nog steeds elke dag aan hem. Denken jullie dat het nog goed gaat komen? of hebben jullie nog tips?
Toen maakte hij het uit het niets uit. Ik was gebroken en ben dat nu nog steeds. Ik heb nog steeds hoop dat hij uiteindelijk inziet dat hij een grote fout heeft gemaakt ( hij is namelijk meer van doen en daarna pas nadenken). Hij heeft in 3 dagen onze 4 maanden dat we elkaar kennen in één keer weggegooid. Ik moet wel zeggen onze relatie was niet perfect vanwege de afstand en ik heb examens dus veel konden we elkaar niet zien.
Het ergst vond ik wel dat hij het uitmaakte via app, terwijl zij ex dat ook had gedaan en hij daar echt kapot van was en nu flikt hij hetzelfde bij mij. Ik heb van veel mensen gelezen dat als je je ex terug wilt je ze tijd moet geven en compleet moet negeren. Nou... de eerste week was voor mij een grote shock.
Ik had echt heel veel last van emotie wisselingen en probeerde het eerst nog met hem goed te praten. Toen had ik afscheid genomen. Het was me drie dagen gelukt om niks te zeggen en toen had ik hem weer een bericht gestuurd ( ik weet het ik had me moeten inhouden) dat ik heb toch nog een keer wilde zien. hij vond het toch geen nut hebben maar snapte wel hoe ik me voelde. Op dat punt werd ik pissig en had ik hem ff duidelijk gezegd wat ik ervan vond over hoe hij het gedaan had en wat voor een klootzak hij wel niet was om hetzelfde bij mij te flikken.
en ik heb nog wat andere dingen gezegd die ik beter niet kon zeggen waardoor ik erg zielig deed en wat ik er beter uit kon laten. Hij was daar dus niet echt bij mee en heeft me geblokt alleen op Whatsapp verder niet op Snapchat of Insta. ik had later via Insta wel mijn excuses aangeboden.
Zijn vrienden liken ook nog gewoon mijn foto's enzo. Ik heb een paar dagen geleden hem ontvolgd op insta voor eventuele pijn die ik ga krijgen als hij een ander heeft en volgens mij ziet hij iemand anders wel zitten waardoor ik gisteren weer heel veel pijn voelde. Het idee al dat hij nu alweer iemand anders leuk kan vinden doet me erg veel pijn. Maar ik weet het dus niet zeker.
Ik heb hem dus al een tijdje niet meer echt gesproken. Alleen nog een keertje omdat ik niet meer wist hoe een goed liedje heette die hij mij ooit had gestuurd, maar omdat ik zowat alles van hem verwijdert had ging ik het toch maar eens vragen.
Ik heb er nog steeds erge moeite mee en denk nog steeds elke dag aan hem. Denken jullie dat het nog goed gaat komen? of hebben jullie nog tips?
donderdag 10 mei 2018 om 12:44
Lekker meelevend ook
Sterkte TO!
Liefdesverdriet doet gewoon pijn, maakt niet uit of je 15,25,35 of nog ouder bent.
En het klinkt nu ongeloofwaardig maar geloof maar van oude Scratte; het gaat écht over. Alleen nu niet gelijk.
Geen hoop houden, doorgaan met je leven.
Als het zo moet zijn dan komen jullie elkaar ooit wel weer tegen. Niet op gaan zitten wachten.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 12:45
6.42% gewijzigd
donderdag 10 mei 2018 om 12:45
donderdag 10 mei 2018 om 12:45
Puberliefde dus. Jullie hadden net twee maanden, hij is niet meer verliefd. Klaar, geen contact meer hebben en verder gaan met je leven.
donderdag 10 mei 2018 om 12:48
Heel veel sterkte, goed dat je contact zo veel mogelijk vermijd, zoek hem ook online niet op.
Ik zie niet goed het verschil tussen uitmaken via app of telefoon bijvoorbeeld. Vooral omdat jullie ver uit elkaar wonen. Appen hoort gewoon bij het leven en vaak worden ook serieuze dingen via app besproken. Of dat verstandig is hou ik in het midden...
Ik zie niet goed het verschil tussen uitmaken via app of telefoon bijvoorbeeld. Vooral omdat jullie ver uit elkaar wonen. Appen hoort gewoon bij het leven en vaak worden ook serieuze dingen via app besproken. Of dat verstandig is hou ik in het midden...
donderdag 10 mei 2018 om 13:36
Ja heel verdrietig. Probeer je aandacht op iets anders te focussen dan op hem, namelijk op jezelf. Duik lekker in een nieuwe serie op netflix en jank afentoe in je kussen. Als je moeite hebt om geen contact te zoeken, gewoon overal ontvolgen en blokkeren om het jezelf makkelijk te maken. Ga leuke dingen doen met je ouders en met je vrienden.
Over een week of twee voel je je alweer een stuk beter.
Over een week of twee voel je je alweer een stuk beter.
donderdag 10 mei 2018 om 14:44