Trio met mijn vriend !?

10-05-2018 19:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey everyone, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Sinds kort ben ik voor het eerst echt verliefd op iemand en hebben wij een relatie.
Aangezien ik in het verleden wat dingen heb gezien vertrouw ik er nooit op dat een man loyaal is en dat mannen extra behoeftes hebben is mij al bekend.
Mijn vriend is iemand die eerlijk is en hij vroeg mij dus of ik den trio zou willen doen met nog een meisje. Nu weet ik dat mannen vaak extra behoeftes hebben en dus ik zei ja omdat ik hem niks tekort wil doen. Maar ik ben er nu bang voor dat ik er heel verdrietig van ga worden als we het gaan doen. Ik weet dus niet wat ik moet doen.
Iemand enig advies?
Mooi verhaal. Lijkt wel of die kerel teveel testosteron of anabolen in zn gat spuit.. spreek uit ervaring.
Liever alleen dan hard moeten werken om in te smaak te vallen of te blijven.
Ken je het liedje “ik hou van mij” van Harry Jekkers ? Opzoeken en instuderen ;)
brunettexbabe schreef:
10-05-2018 21:07
Wauw, dat heb je echt mooi gezegd. Maar ik weet niet waar ik een man die me zo accepteert kan vinden. En ik ben blij als die met me praat en ik voel me gelukkig als ik met hem ben, en dat heb ik niet bij anderen. Maar je hebt heel erg gelijk, ik kan een performance niet lang volhouden. Dat kan gewoon niet.
Lieve meid je bent pas 20, aan iedere vinger een vent hoor.
brunettexbabe schreef:
10-05-2018 21:07
Wauw, dat heb je echt mooi gezegd. Maar ik weet niet waar ik een man die me zo accepteert kan vinden. En ik ben blij als die met me praat en ik voel me gelukkig als ik met hem ben, en dat heb ik niet bij anderen. Maar je hebt heel erg gelijk, ik kan een performance niet lang volhouden. Dat kan gewoon niet.
Je bent jong, er zijn genoeg mannen en heus kom je een tegen die jou accepteert zoals je bent. Niet jezelf zijn en een typetje opzetten of je non-stop moeten aanpassen is onwijs vermoeiend. Ik had van mijn 17e tot 20e een vriend waarbij ik met regelmaat echt mijzelf niet kon zijn. Deze relatie heeft flink wat sporen achtergelaten.

Als ik je reactie op mijn eerdere post zo lees wil je die trio niet. Geef dit eerlijk aan. Hoe moet jij je wel niet voelen als je dit wel doet maar tegen je zin in? Dit moet je niet willen. En dan hoop ik dat je oprecht goed met hem kan praten en dat je wel jezelf bij hem kan zijn. Anders moet je echt voor jezelf kiezen want dan kan je er haast onmogelijk gelukkig van worden.
brunettexbabe schreef:
10-05-2018 20:01
Hey diva,
Ja hij is 26, en ik 20, en hij is verliefd op mij(althans dat zegtdie) en ik doe hem niks tekort, hij is altijd de gene die binnen vijf minuten klaarkomt en ik kom geen eens klaar. Dus hij zou in principe ook geen behoefte aan een ander moeten hebben, ik begrijp het zelf ook niet. Ik ben nog nooit klaargekomen bij hem en zelfs ik kom niet met zulke suggesties bij hem.
Pareltje hoor. Doe je ogen is dicht., adem diep in en stel jezelf eens de aankomende 20 beste jaren van je leven voor met hem. Denk je dat je daar gelukkig van wordt?
tarataz schreef:
10-05-2018 21:19
Liever alleen dan hard moeten werken om in te smaak te vallen of te blijven.
Ken je het liedje “ik hou van mij” van Harry Jekkers ? Opzoeken en instuderen ;)
haha, ik ga dat liedje zo luisteren. Thanks❤️
divadevil schreef:
10-05-2018 21:10
Mooi verhaal. Lijkt wel of die kerel teveel testosteron of anabolen in zn gat spuit.. spreek uit ervaring.
Hahahahhaha😂😂
Gate_Keeper schreef:
10-05-2018 21:19
Lieve meid je bent pas 20, aan iedere vinger een vent hoor.
Ik heb tien vingers ,Regel jij die venten dan😂😩
Ik ben serieus zou zomaar eens kunnen. Dat sportschoop gebeuren en kuren tegenwoordig.
Ik vind dat jij beter verdient. Ongeacht of die t nu doet of niet.
brunettexbabe schreef:
10-05-2018 22:29
Ik heb tien vingers ,Regel jij die venten dan😂😩
Komt goed, gaan we doen :yes:
Sansi schreef:
10-05-2018 21:44
Je bent jong, er zijn genoeg mannen en heus kom je een tegen die jou accepteert zoals je bent. Niet jezelf zijn en een typetje opzetten of je non-stop moeten aanpassen is onwijs vermoeiend. Ik had van mijn 17e tot 20e een vriend waarbij ik met regelmaat echt mijzelf niet kon zijn. Deze relatie heeft flink wat sporen achtergelaten.

Als ik je reactie op mijn eerdere post zo lees wil je die trio niet. Geef dit eerlijk aan. Hoe moet jij je wel niet voelen als je dit wel doet maar tegen je zin in? Dit moet je niet willen. En dan hoop ik dat je oprecht goed met hem kan praten en dat je wel jezelf bij hem kan zijn. Anders moet je echt voor jezelf kiezen want dan kan je er haast onmogelijk gelukkig van worden.
Nee ik wil het inderdaad niet , maar jij zat dus ook in een relatie waar je jezelf niet echt kon zijn? , dat is idd echt vervelend, ik hoop dat je nu wel gelukkig bent❤️
Je hebt eindelijk iemand gevonden waar je heel verliefd op bent. Je wilt hem niet kwijt. Dát is mijn inziens de enige reden dat je het uberhoubt aan het overwegen was.
Als hij net zo gek is op jou en jou niet kwijt wil, zal hij jouw keuze respecteren. Het is naar mij idee een heel slecht begin van een relatie als je gelijk al overal in mee gaat voor de lieve vrede. Je leert hem hoe hij met je om moet gaan. Welke grenzen ben je nog meer bereid te overschreden voor hem?
Je zegt het zelf al je kan jezelf niet zijn.
Dat ga je echt niet lang volhouden.
Iemand die echt gek op je is en van je houd geeft je niet zo'n gevoel.
Klinkt cliche maar heb ook vaker dates gehad en prille relaties die mij lieten twijffelen, en ik probeerde dan van alles.
Heb nu een schat van een kerel die alles leul aan mij vind ook mijn mindere kanten en mij accepteerd zoals ik ben. Zo hoort het echt te zijn en niet anders!
divadevil schreef:
10-05-2018 22:30
Ik ben serieus zou zomaar eens kunnen. Dat sportschoop gebeuren en kuren tegenwoordig.
Ik vind dat jij beter verdient. Ongeacht of die t nu doet of niet.
Ah dat is lief van je, you made me feel better instantly, thanks
Gate_Keeper schreef:
10-05-2018 22:31
Komt goed, gaan we doen :yes:
hahahha
Ana_Isabel2 schreef:
10-05-2018 22:34
Je hebt eindelijk iemand gevonden waar je heel verliefd op bent. Je wilt hem niet kwijt. Dát is mijn inziens de enige reden dat je het uberhoubt aan het overwegen was.
Als hij net zo gek is op jou en jou niet kwijt wil, zal hij jouw keuze respecteren. Het is naar mij idee een heel slecht begin van een relatie als je gelijk al overal in mee gaat voor de lieve vrede. Je leert hem hoe hij met je om moet gaan. Welke grenzen ben je nog meer bereid te overschreden voor hem?
Ja, je hebt gelijk ik moet grenzen stellen en niet overal mee instemmen. Weetje dat als ik over elke keuze advies had gevraagd in me leven voordat ik het ging doen, was alles zo anders gelopen. Hoe jij hier bijvoorbeeld zo op reageert, ik zou daar nooit op gekomen zijn
Beetje eenzijdig advies. Mijn 2 cent:

1. Niets doen wat je zelf niet wil.
2. Zeer waarschijnlijk passen jullie niet bij elkaar. Hij heeft andere behoeftes dan jij seksueel gezien. Dat is niet aan hem te wijten en je mag hem niet dwingen zijn behoeftes voor jou te onderdrukken.
3. Kortom; laat hem vrij, allebei vrolijk op zoek naar een betere match.
brunettexbabe schreef:
10-05-2018 22:42
Ja, je hebt gelijk ik moet grenzen stellen en niet overal mee instemmen. Weetje dat als ik over elke keuze advies had gevraagd in me leven voordat ik het ging doen, was alles zo anders gelopen. Hoe jij hier bijvoorbeeld zo op reageert, ik zou daar nooit op gekomen zijn
Ik weet niet hoe oud je bent, maar deze " wijsheid" kwam letterlijk met de jaren. Toen ik jonger was, cijferde ik mijzelf ook teveel weg in relaties. Je moet vooral trouw blijven aan je eigen normen en waarden. Dan ben je misschien verdrietig over de reactie daarop, maar dat is nog altijd beter dan verdrietig zijn over keuzes die je maakt waar je niet achter staat. :hug:
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 23:00
0.28% gewijzigd
brunettexbabe schreef:
10-05-2018 20:50
Weetje wat het is, dat beeld heb ik omdat ik het zovaak gezien heb in mijn omgeving, zowel mijn vader ( die ik als voorbeeldig zag) , als getrouwde mannen die het bij mij probeerden, of mijn ex vriendje. Daardoor heb ik van tevoren voorgenomen om al van het ergste uit te gaan om niet op mijn hart getrapt te worden.
Vervelend dat je die ervaringen hebt :nooo: Ik begrijp heel goed dat je daarom wantrouwig bent en alvast van het ergste uitgaat. Helaas is dat echt geen leven zo. Je hart zal een keer gebroken worden en dat is ok, daar kom je zeker overheen. Je bent sterker dan je denkt hè! Iedereen krijgt in zijn leven wel eens te maken met liefdesverdriet, maar dat is geen goede reden om jaren van je leven te besteden aan mannen die jou niet leuk behandelen. Dat is garantie voor liefdesverdriet. Geloof me er zijn ook heel veel lieve mannen die jou accepteren zoals je bent, die jou gelukkig willen maken en jou een bevredigend seksleven willen geven waarbij ze niet alleen aan zichzelf denken. Je bent een leuke jongen waard bij wie je je op je gemak voelt, waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen, die jouw maatje is en niets doet wat jij niet wilt. En die jongens zijn er echt hoor!
Van mijn 19e tot mijn 25e heb ik ook zo'n vriend gehad zoals jij nu hebt. Ik dacht dat wat hij zei en deed normaal was. Hij maakte me zo onzeker. Gelukkig kwam ik erachter dat ik meer waard was dan dat en dat er ook mannen rondlopen die eerlijk en betrouwbaar zijn. Wat een opluchting was dat. Jij verdient dat ook! :heart:
Net verliefd en net een relatie en hij komt met een trio voorstel aanlopen ??

Die had ik gelijk de Noordzee in gepleurd. Wat een loser.

Als hij ook verliefd is op jou dan dient ie jou op handen te dragen en moet je samen de sterren vd hemel neuken een keertje of 2/3 keer per dag.

Zeker in het begin.

Maar ik vermoed dat die zandzak alleen verliefd is op zich zelf.

Nogmaals, gelijk de Noordzee in.
Is dat n nieuwe de Noordzee in?
Er was eerst altijd iemand die zei het kanaal ermee in
Wanneer de relatie nog maar pril is dan ken je elkaar niet goed genoeg om dit soort dingen te doen. Je weet niet wat je aan elkaar hebt. Daarbij zou hij juist in het begin helemaal gek moeten zijn op jou.

Klinkt alsof je bereidt bent tot van alles om iemand maar bij je te houden. Waarom zou wat jij wil en belangrijk vindt op de tweede plaats moeten komen? Je weet dat mannen zus en zo zijn maar niet alle mannen zijn hetzelfde. Er bestaan gerust wel leuke trouwe mannen die helemaal voor jou gaan. Die mannen ga jij echter niet tegen komen wanneer je jezelf niet eerst op de eerste plek zet.
viva-amber wijzigde dit bericht op 11-05-2018 10:17
0.17% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mannen hebben extra's behoeftes?
Nou vertel?

En je doet hem niks tekort?

Eerlijk gezegd krijg ik het idee dat je helemaal niet weet wat een leuke gelijkwaardige relatie is met heerlijke sex omdat je echt verliefd bent op elkaar.
Alsof je geen gelijkwaardige relatie zou kunnen hebben wanneer je een trio doet.

Ik denk dat veel dames die hier zeggen dat de vriend zijn verlangens maar moet inslikken hier ook bekend zijn van de topics 'Na 10 jaar relatie bedrogen' en 'seksloos huwelijk'.
MarkSD schreef:
11-05-2018 10:27
Alsof je geen gelijkwaardige relatie zou kunnen hebben wanneer je een trio doet.

Ik denk dat veel dames die hier zeggen dat de vriend zijn verlangens maar moet inslikken hier ook bekend zijn van de topics 'Na 10 jaar relatie bedrogen' en 'seksloos huwelijk'.
Wat een klets.
Ik zeg tegen mijn vriend als je iets te kort komt we kunnen overal over praten.
Maar in de beginfase van de verliefdheid nu al vind ik vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven