Vriend wil direct afspreken
vrijdag 11 mei 2018 om 07:32
Hoi allemaal
Ik ken een jongen waar ik al 3 jaar ofzo mee bevriend ben. Gisteren heeft hij me verteld dat hij iets voor me voelt en dit is wederzijds. Nu wil hij vandaag langskomen wanneer mn ouders weg zijn. Ik vind dit eerder moeilijk om te doen alsof er niks gebeurd is tegen mn ouders. Zou ik beter iets zeggen tegen mn ouders? Ze hebben denk ik wel een vermoeden dat er iets speelt tussen ons. Maar langs de andere kant vind ik het nogal vroeg om het al te zeggen.
Iemand tips?
Ik ken een jongen waar ik al 3 jaar ofzo mee bevriend ben. Gisteren heeft hij me verteld dat hij iets voor me voelt en dit is wederzijds. Nu wil hij vandaag langskomen wanneer mn ouders weg zijn. Ik vind dit eerder moeilijk om te doen alsof er niks gebeurd is tegen mn ouders. Zou ik beter iets zeggen tegen mn ouders? Ze hebben denk ik wel een vermoeden dat er iets speelt tussen ons. Maar langs de andere kant vind ik het nogal vroeg om het al te zeggen.
Iemand tips?
vrijdag 11 mei 2018 om 07:38
vrijdag 11 mei 2018 om 07:50
vrijdag 11 mei 2018 om 07:55
Zottee schreef: ↑11-05-2018 07:50Neen geen sex totaal niet. Misschien dat we gaan wandelen ofzo maar ik voel me er gewoon slecht bij dat hij zou komen en dat mn ouders er niets over afweten. Want eigenlijk had ik gepland om vandaag goed door te studeren maar dat was natuurlijk voor dat hij dat gezegd heeft.
Nou, dan zeg je dat je gepland hebt om vandaag goed door te studeren, dan hoef je ook niks tegen je ouders te verzwijgen.
En dan haan jullie morgen of zondag of weet ik veel wanneer wat doen samen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 11 mei 2018 om 08:20
vrijdag 11 mei 2018 om 09:36
Zeker en TO moet dat mammie wel vertellen natuurlijk.
Eerlijk gezegd snap ik niks van waar TO precies mee zit.
Maar spreek anders buiten de deur af. En vertel je mammie dat wel of niet.
Boeiend.
vrijdag 11 mei 2018 om 09:40
Joh ze kent hem al jaren. Al wil hij dat (wat ik niet verwacht van iemand die zo rustig om gaat met zijn gevoelens) dan kan zij toch aangeven wat zij wil? Het is geen vreemde, ze kan heus wel inschatten wat voor jongen het is.
Het leven is niet eerlijk
vrijdag 11 mei 2018 om 09:50
vrijdag 11 mei 2018 om 10:07
vrijdag 11 mei 2018 om 10:17
Ik snap TO wel, ik moest ook altijd tegen mijn ouders zeggen wat ik ging doen en met wie. Er kwam echt niet zomaar iemand langs zonder dat mijn ouders dat wisten (naast dat dat onmogelijk was aangezien ze op het platteland woonden en mijn vriendinnen in de stad).
Dus als ik dan wel iemand zou uitnodigen zonder dat mijn ouders dat wisten, was dat zwaar stiekem. Dus TO, als je dat niet wil, dan zeg je dat je een andere keer met hem wil afspreken en dan vertel je je ouders dat je een date hebt. Of je verzwijgt het wel voor je ouders, als je dat wil.
Dus als ik dan wel iemand zou uitnodigen zonder dat mijn ouders dat wisten, was dat zwaar stiekem. Dus TO, als je dat niet wil, dan zeg je dat je een andere keer met hem wil afspreken en dan vertel je je ouders dat je een date hebt. Of je verzwijgt het wel voor je ouders, als je dat wil.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF