Wel vrouw erbij, geen man

11-05-2018 22:06 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kwam/ kom je er samen uit?
Manlief wil een vrouw erbij en geen man. Na wat lezen valt het mij op dat meerdere stellen dit op deze manier doen en de vrouwen er geen probleem mee hebben. Ikzelf vind een vrouw erbij prima, maar ik wil ook een man erbij. Hoe pak (te) jullie dit aan? Gene die nee zegt wint? Dus geen man dan ook geen vrouw in ons geval. Want geen man en wel vrouw wordt het niet voor mij. Maar ben benieuwd hoe jullie hier mee om (zouden) gaan,misschien bekijk ik het verkeerd.
En een stel er bij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Man wilt geen man erbij. En een stel van twee vrouwen wil ik niet, dus hoe kom je daar samen uit? Alleen een vrouw vind ik oneerlijk, als ik dat voor hem doe en ik geen man mag lenen.
Ik neem aan dat een eventuele man erbij ook niet zozeer voor hem maar meer voor jou komt.
Ik zou niet akkoord gaan met iets dat ik niet wil. Dus geen man, dan ook geen vrouw in jouw geval.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Monstrea schreef:
11-05-2018 22:14
Man wilt geen man erbij. En een stel van twee vrouwen wil ik niet, dus hoe kom je daar samen uit? Alleen een vrouw vind ik oneerlijk, als ik dat voor hem doe en ik geen man mag lenen.
Nou, dit zeggen. Opgelost!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ipv man of vrouw een hond?
Als het niet naar beide wensen kan gaan dan niet lijkt mij.
Je kunt het hem gerust gunnen : voor elke single vrouw die dit wil staan er 64546475836342437586967353 stellen in de rij. Dan moet je wel heeeeeeeel leuk zijn als stel wil een vrouw daar op in gaan.
Als j man merkt dat het zo goed als onmogelijk is kun je nog eens wat anders opperen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo te lezen hoeft een vrouw erbij helemaal niet voor jou. Doe het dan ook niet.
Als je de vrouw erbij voor hem doet, maar er zelf geen behoefte aan hebt, kun je prima nee zeggen.
Vind je zelf een vrouw erbij ook leuk, lijkt me niks mis met ja zeggen.

Besef dat het bij dit soort dingen niet altijd sprake hoeft te zijn van gelijk over steken.
Dus niet enkel "hij wel, dan ik ook" of "ik niet, dan hij ook niet", maar een keuze waar jullie je beiden goed bij voelen. Voor sommige stellen zal dat betekenen dat er helemaal niks gebeurd, voor anderen dat ze toegeven voor de ander en bij weer anderen krijgt de één wel en de ander niet. Al die opties zijn okee, zolang je het niet tegen je zin doet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zodra hij te kennen gaf dat hij aan mij niet genoeg had dan mag hij gaan - voorgoed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
11-05-2018 22:58
Zodra hij te kennen gaf dat hij aan mij niet genoeg had dan mag hij gaan - voorgoed.
fijn toch, als je in een relatie je fantasieën met elkaar kunt delen. gewoon ongedwongen met elkaar daar over kletsen.
De meeste stellen die iets doen met alleen een vrouw erbij, doen allebei iets met de vrouw zeg maar. Ik ben biseksueel, ik vind een vrouw erbij leuk omdat ik ook met haar seks.We seksen echt met z'n drieen alle kanten op over en weer. Het is niet zo dat zij en ik alleen maar op de man gericht zijn dan.
Als jij er geen behoefte aan hebt om ook zelf met die vrouw bezig te zijn, dan kun je dat gewoon zeggen toch? Dan gebeurt het dus niet.

Het is dus inderdaad zo dat wie nee zegt 'wint'. Want seks is nou typisch iets waarbij je de grenzen van de minst experimentele persoon leidend zijn, je moet qua seks niet iets doen wat je niet wilt.
Het niet doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij ons zijn de grenzen langzaam opgeschoven. Nu een vrouw erbij wil niet zeggen, dat er in de toekomst geen man bij komt. Wij begonnen eerst met een stel erbij, vervolgens 2 stellen erbij, toen een man en stel erbij enzovoorts......stukje evolutie zullen we maar zeggen.

Ben het verder volledig eens met @Lollypopje
Moiren’ schreef:
11-05-2018 22:36
Zo te lezen hoeft een vrouw erbij helemaal niet voor jou. Doe het dan ook niet.
Dit.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat een uitgekookte, hij wel met een andere vrouw neuken maar jij mag niet? Dan hij ook niet.
mmv is juist zo leuk.
Wij doen ook af en toe een MVM trio.
Mijn sexpartner (Vrouw) had die fantasie uit gesproken tegen mij.
Maar er moet wel een wederzijdse klik zijn, anders loopt het niet lekker.
Zij is nogal potent en als man kan ik haar totale bevrediging aan, hoewel je daar in je eentje als man gewoon niet tegenaan kan wippen.
Maar met penis, vingers en mond kan je erg ver komen, en ging ze uiteindelijk toch steeds voldaan bevredigd de deur uit.
Ik moet er veel tijd voor uittrekken, en mevrouw daagde mij uit dat ik haar niet klein kon krijgen.
Meestal ging ze hier met een wit gezicht (van vermoeidheid) de deur uit s,avonds of viel ze in 1 minuut weg als ze bleef slapen.
Sinds een tijdje is een zeer goede kennis/vriend van mij erbij betrokken.
Met de tweede man erbij kunnen we haar om beurten of tegelijkertijd nemen, ze vind het geweldig en hij ook.
Eigenlijk best leuk en geil om te zien hoe ze ook door hem aan gepakt word.
Ze is sinds 3 jaar mijn vaste sexpartner, en ik die van haar.
Daarom is er ook geen jaloezie, dat maakt het wel leuk.
Ik weet alleen niet, mocht de ware liefde bestaan, of ik die ook zou delen.
Ik denk eerlijk gezegd toch van niet.
Als er dan een trio word besproken of aangehaald, en uiteindelijk uitgevoerd, dan hoor je nog wel eens dat het fout loopt.
Ook hier was ooit het idee vmv ontstaan.
Maar een zoektocht wijst uit dat een extea vrouw moeilijk te vinden is. Daarom een stelletje gezocht.
Dus én een vrouw erbij, én een man.
De mannen deden niets met elkaar. De rest wel.
Dus misschien is een stelletje een voorstel?
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
14-05-2018 09:18
Ook hier was ooit het idee vmv ontstaan.
Maar een zoektocht wijst uit dat een extea vrouw moeilijk te vinden is. Daarom een stelletje gezocht.
Dus én een vrouw erbij, én een man.
De mannen deden niets met elkaar. De rest wel.
Dus misschien is een stelletje een voorstel?
Waarom deden de mannen niets met elkaar?
Weten ze wel hoe lekker pijpen is?
S-Meds schreef:
11-05-2018 22:21
ipv man of vrouw een hond?
:hihi: :puppy:
Mijn man heeft al jaren een trio in zijn hoofd, maar die denkt dat een vrouw erbij het helemaal voor mij zou zijn, terwijl ik er zelf weer niet aan moet denken. En dus gebeurt het niet.
die ik wilde bestaat al...
MarietjesLover schreef:
14-05-2018 09:11
Wij doen ook af en toe een MVM trio.
Mijn sexpartner (Vrouw) had die fantasie uit gesproken tegen mij.
Maar er moet wel een wederzijdse klik zijn, anders loopt het niet lekker.
Zij is nogal potent en als man kan ik haar totale bevrediging aan, hoewel je daar in je eentje als man gewoon niet tegenaan kan wippen.
Maar met penis, vingers en mond kan je erg ver komen, en ging ze uiteindelijk toch steeds voldaan bevredigd de deur uit.
Ik moet er veel tijd voor uittrekken, en mevrouw daagde mij uit dat ik haar niet klein kon krijgen.
Meestal ging ze hier met een wit gezicht (van vermoeidheid) de deur uit s,avonds of viel ze in 1 minuut weg als ze bleef slapen.
Sinds een tijdje is een zeer goede kennis/vriend van mij erbij betrokken.
Met de tweede man erbij kunnen we haar om beurten of tegelijkertijd nemen, ze vind het geweldig en hij ook.
Eigenlijk best leuk en geil om te zien hoe ze ook door hem aan gepakt word.
Ze is sinds 3 jaar mijn vaste sexpartner, en ik die van haar.
Daarom is er ook geen jaloezie, dat maakt het wel leuk.
Ik weet alleen niet, mocht de ware liefde bestaan, of ik die ook zou delen.
Ik denk eerlijk gezegd toch van niet.
Als er dan een trio word besproken of aangehaald, en uiteindelijk uitgevoerd, dan hoor je nog wel eens dat het fout loopt.
Die gedachten heb ik ook. Dat er liefde ontstaat of onenigheid. Lijkt mij lastig. Zeker omdat onze relatie goed is en we hebben zeker geen spanning nodig, vermaken ons nog prima. Ik ben benieuwd hoe het is om twee mannen om je heen te hebben. Misschien komt er nooit wat van en blijft het een fantasie. Dat kan altijd. Ga mijn leuke relatie niet op het spel zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven