Trio met mijn vriend !?
donderdag 10 mei 2018 om 19:41
Hey everyone, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Sinds kort ben ik voor het eerst echt verliefd op iemand en hebben wij een relatie.
Aangezien ik in het verleden wat dingen heb gezien vertrouw ik er nooit op dat een man loyaal is en dat mannen extra behoeftes hebben is mij al bekend.
Mijn vriend is iemand die eerlijk is en hij vroeg mij dus of ik den trio zou willen doen met nog een meisje. Nu weet ik dat mannen vaak extra behoeftes hebben en dus ik zei ja omdat ik hem niks tekort wil doen. Maar ik ben er nu bang voor dat ik er heel verdrietig van ga worden als we het gaan doen. Ik weet dus niet wat ik moet doen.
Iemand enig advies?
Sinds kort ben ik voor het eerst echt verliefd op iemand en hebben wij een relatie.
Aangezien ik in het verleden wat dingen heb gezien vertrouw ik er nooit op dat een man loyaal is en dat mannen extra behoeftes hebben is mij al bekend.
Mijn vriend is iemand die eerlijk is en hij vroeg mij dus of ik den trio zou willen doen met nog een meisje. Nu weet ik dat mannen vaak extra behoeftes hebben en dus ik zei ja omdat ik hem niks tekort wil doen. Maar ik ben er nu bang voor dat ik er heel verdrietig van ga worden als we het gaan doen. Ik weet dus niet wat ik moet doen.
Iemand enig advies?

vrijdag 11 mei 2018 om 10:34
Moeilijk he, topic bij TO laten ipv er zelf dingen bij gaan te verzinnen.

vrijdag 11 mei 2018 om 10:36
Lucifermiauww schreef: ↑11-05-2018 10:34Moeilijk he, topic bij TO laten ipv er zelf dingen bij gaan te verzinnen.
Nou, ik reageer vooral op alle anderen die er van alles bijhalen. TO zegt dat ze verliefd zijn, maar dat wordt direct betwijfeld wanneer de vriend eerlijk is over zijn verlangens. Dan moet hij het kanaal in, want na 6 maanden mag je dergelijke gevoelens niet uiten.
Een dergelijke houding is een prima recept voor een ongelukkig huwelijk.

vrijdag 11 mei 2018 om 10:41
MarkSD schreef: ↑11-05-2018 10:36Nou, ik reageer vooral op alle anderen die er van alles bijhalen. TO zegt dat ze verliefd zijn, maar dat wordt direct betwijfeld wanneer de vriend eerlijk is over zijn verlangens. Dan moet hij het kanaal in, want na 6 maanden mag je dergelijke gevoelens niet uiten.
Een dergelijke houding is een prima recept voor een ongelukkig huwelijk.
Lees even beter. In de andere berichten van TO verteld ze meer dingen over haar vriend die niet ok zijn. En zelf geeft ze ook aan dat ze een trio niet zo ziet zitten. Daar reageert iedereen op.

vrijdag 11 mei 2018 om 10:45
.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Alhoewel ze weinig concreet wordt, sijpelt wel het beeld door van een eenzijdig dominante gast, die weinig oog heeft voor haar belang. Sterker: ik zie zelfs in de wolken de letters L O V E R B O Y, maar kan mij natuurlijk vergissen.
Advies blijft ongewijzigd: niets doen wat je niet wil, en kom op voor jezelf.
vrijdag 11 mei 2018 om 10:53
Klopt, en wat ben ik blij dat ik uiteindelijk die relatie verbroken heb. Ben daarna een aantal jaar single geweest omdat ik na die relatie graag liever alleen was. Maar nu gelukkig al een aantal jaar samen met een man waarbij ik wel echt mijzelf kan zijn. Dus, bedenk wat jij wil.. maar kies vooral altijd voor je eigen geluk.brunettexbabe schreef: ↑10-05-2018 22:31Nee ik wil het inderdaad niet , maar jij zat dus ook in een relatie waar je jezelf niet echt kon zijn? , dat is idd echt vervelend, ik hoop dat je nu wel gelukkig bent![]()

vrijdag 11 mei 2018 om 10:55
Sow jij bent ook apart met je reacties.. van het ene uiterste naar het andere.MarkSD schreef: ↑11-05-2018 10:45.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Alhoewel ze weinig concreet wordt, sijpelt wel het beeld door van een eenzijdig dominante gast, die weinig oog heeft voor haar belang. Sterker: ik zie zelfs in de wolken de letters L O V E R B O Y, maar kan mij natuurlijk vergissen.
Advies blijft ongewijzigd: niets doen wat je niet wil, en kom op voor jezelf.

vrijdag 11 mei 2018 om 10:59
Haha, valt wel mee hoor. Ik vind gewoon dat je in een relatie vooral je verlangens en behoeftes moet kunnen uitspreken, en ben allergisch voor jaloers en bezitterig gedrag zoals door TO beschreven. Vrijheid, dat is de kern.
vrijdag 11 mei 2018 om 11:06

vrijdag 11 mei 2018 om 11:08
Nee, valt niet mee.
Ik zou voortaan eerst beter lezen en dan je toetsenbord een douw gaan geven. Echt vervelend forumgedrag is het en voor zo'n TO ook niet echt behulpzaam.

vrijdag 11 mei 2018 om 11:14
.
Je kunt die verlangens hebben, binnen en buiten een relatie. Op zich niets mis mee om dat te delen en het zegt ook helemaal niks over de liefde.
Maar het is dan niet gezond om te zeggen dat de ander sowieso niets mag met anderen en zelfs al agressief wordt als de ander wordt aangesproken. Dan moeten er wel alarmbellen afgaan.

vrijdag 11 mei 2018 om 11:16
Jammer dat jij het vervelend vindt. Ik vind het meer behulpzaam dan alleen maar direct benoemen hoe slecht een man is als hij niet genoeg heeft aan standaard seks.Lucifermiauww schreef: ↑11-05-2018 11:08Nee, valt niet mee.
Ik zou voortaan eerst beter lezen en dan je toetsenbord een douw gaan geven. Echt vervelend forumgedrag is het en voor zo'n TO ook niet echt behulpzaam.
Maar misschien moet je wat ouder zijn om die nuance te begrijpen.

vrijdag 11 mei 2018 om 13:25
Hahaha oke okeaatjuhh123 schreef: ↑11-05-2018 11:53Als ik naar buiten kijk zie ik de Noordzee, vandaar "de Noordzee in".
Had ik naar een afvalberg gekeken had ik "de afvalberg op" geschreven.
Maar de Noordzee oogt toch leuker.

vrijdag 11 mei 2018 om 15:28
Commitment en gelijkwaardigheid is de kern. En in het verlengde daarvan een vrijheid die voor beiden comfortabel is.
vrijdag 11 mei 2018 om 23:47
Hey Mark, dank voor je reactie. Weetje, hij is geen loverboy, ik ken zijn familie gewoon en dat is het niet. Het is alleen dat zoals ik al eerder zei, ik een goede relatie wil met eerlijkheid. Nu is hij wel eerlijk maar die eerlijkheid doet me wel een beetje pijn, ik begrijp als geen ander dat mannen vaak meer behoeften hebben en ik weet ook niet beter dan dat. Veel hele lieve dames hebben gereageerd dat het ook anders hoort/kan zijn. Maar omdat ik dat niet meegemaakt heb weet ik het ook niet meer zo goed, vandaar ook deze topic. En als vrouw zijnde ben ik
nooit onzeker geweest tot de dag dat hij zei dat hij een trio wilt. En om
mijn onzekerheid niet te tonen zei ik ja en ook om hem niks tekort te doen. Ik heb nog veel te leren op gebied van relaties.
zaterdag 12 mei 2018 om 02:00
zaterdag 12 mei 2018 om 08:30
Volgens mij heeft de vriend van TO helemaal geen idee wat seks is. Hij komt binnen 5 minuten en zij helemaal niet klaar. Nou, dan moet je mijns inziens nog een heleboel leren. Als hij daarna verder wil experimenteren, prima, maar laten we wel zijn, wat moet deze knul op dit moment met 2 vrouwen?
Hij wil het waarschijnlijk alleen omdat het een koel verhaal is naar zijn vrienden. heeft met seks niks te maken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zaterdag 12 mei 2018 om 09:34
Ik vind het ook aan TO om bij hem aan te geven wat ze mist. En zijn "onvermogen" in bed staat los van zijn fantasie om een trio te hebben met twee vrouwen. Er is geen vastgelegde volgorde waarin je kan experimenteren binnen je relatie. Voor de één kan dat meteen en voor de ander kan het nooit.lolapaloeza schreef: ↑12-05-2018 08:30Volgens mij heeft de vriend van TO helemaal geen idee wat seks is. Hij komt binnen 5 minuten en zij helemaal niet klaar. Nou, dan moet je mijns inziens nog een heleboel leren. Als hij daarna verder wil experimenteren, prima, maar laten we wel zijn, wat moet deze knul op dit moment met 2 vrouwen?
Hij wil het waarschijnlijk alleen omdat het een koel verhaal is naar zijn vrienden. heeft met seks niks te maken.
@TO, hoe een relatie hoort te zijn is aan jou en je vriend, niet aan vreemde mannen en vrouwen op een forum. Dat een relatie anders kan zijn is goed om te beseffen nu blijkt dat je over een deel van je relatie niet tevreden bent

zaterdag 12 mei 2018 om 10:07
Hey Brunettexbabe,brunettexbabe schreef: ↑11-05-2018 23:47Hey Mark, dank voor je reactie. Weetje, hij is geen loverboy, ik ken zijn familie gewoon en dat is het niet. Het is alleen dat zoals ik al eerder zei, ik een goede relatie wil met eerlijkheid. Nu is hij wel eerlijk maar die eerlijkheid doet me wel een beetje pijn, ik begrijp als geen ander dat mannen vaak meer behoeften hebben en ik weet ook niet beter dan dat. Veel hele lieve dames hebben gereageerd dat het ook anders hoort/kan zijn. Maar omdat ik dat niet meegemaakt heb weet ik het ook niet meer zo goed, vandaar ook deze topic. En als vrouw zijnde ben ik
nooit onzeker geweest tot de dag dat hij zei dat hij een trio wilt. En om
mijn onzekerheid niet te tonen zei ik ja en ook om hem niks tekort te doen. Ik heb nog veel te leren op gebied van relaties.
Graag gedaan. Spijtig om te horen dat je nog niet hebt meegemaakt dat het ook anders kan; dat je samen dezelfde behoeftes en verlangens hebt en daar heerlijk van kan genieten. Maar je bent nog jong, dus de kans dat je die man nog een keer tegenkomt is heel groot.
Onzekerheid is heel normaal. Sterker: de eerste gezonde persoon die nooit onzeker is moet ik nog tegenkomen.
Dat trio moet je nu echt niet doen. Je zou jezelf daarmee tekort doen. En wanneer je jezelf tekort doet, doe je dat ook tegen een partner die van je houdt.
Kus en veel plezier!
zaterdag 12 mei 2018 om 11:07
Bij alles met seks moet je het allebei willen. Nooit iets doen wat je niet wilt, dan voel je je alleen maar slecht na die tijd. En voor je het weet blijf je ja zeggen tegen dingen die je misschien liever niet doet. Over seks moet je kunnen praten. Je kunt nieuwsgierig zijn naar iets en nieuwe dingen proberen maar als het dan niet bevalt dan houdt het daar ook op. Als je in eerste instantie al niet wilt, dan zeker niet doen.
Verder zijn er genoeg mannen die wel aan de vrouw denken, je bent als vrouw geen gebruiksvoorwerp, seks moet voor beide partners even leuk zijn en je moet altijd blijven communiceren.
Kom verder alsjeblieft af van het idee dat mannen perse "extra behoeftes" hebben en dat je die dan maar moet vervullen. Als je een partner hebt met andere soort behoeftes dan jij, dan pas je niet bij elkaar op dat gebied. Je gaat ook niet iemand die niet van bdsm houdt bdsm laten doen; van seks hoor je te genieten en je niet rot te voelen, nooit!
Als een fantasie van iemand niet een fantasie "kan" blijven dan is de fantasie dus belangrijker dan de partner. Of je moet het er al beiden mee akkoord gaan dat een partner die behoeftes/fantasieën bij iemand anders kan uitoefenen, maar dan ook alleen maar als beide partners instemmen!
Verder zijn er genoeg mannen die wel aan de vrouw denken, je bent als vrouw geen gebruiksvoorwerp, seks moet voor beide partners even leuk zijn en je moet altijd blijven communiceren.
Kom verder alsjeblieft af van het idee dat mannen perse "extra behoeftes" hebben en dat je die dan maar moet vervullen. Als je een partner hebt met andere soort behoeftes dan jij, dan pas je niet bij elkaar op dat gebied. Je gaat ook niet iemand die niet van bdsm houdt bdsm laten doen; van seks hoor je te genieten en je niet rot te voelen, nooit!
Als een fantasie van iemand niet een fantasie "kan" blijven dan is de fantasie dus belangrijker dan de partner. Of je moet het er al beiden mee akkoord gaan dat een partner die behoeftes/fantasieën bij iemand anders kan uitoefenen, maar dan ook alleen maar als beide partners instemmen!
zaterdag 12 mei 2018 om 20:45
Ik zou dan zo'n bitch zijn, om hem recht in zijn gezicht uit te lachen en te zeggen. Je kan niet eens 1 vrouw bevredigen,laat staan 2. Ga eerst nog maar eens goed oefenen. Meid kom voor jezelf op. Laat je niks wijsmaken en tegen je zin in doen.
elmoni wijzigde dit bericht op 12-05-2018 20:50
Reden: Taalfout
Reden: Taalfout
0.82% gewijzigd
zondag 13 mei 2018 om 09:36
haha, okee die was goed. Good attitude