Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 11 mei 2018 om 23:36
Knopjes dus.Moiren’ schreef: ↑11-05-2018 23:23Verleden?
Er is op geen topic te schrijven over hb of er komt een hele familie hb met pagina’s lange ellende en het leven is zoooooo moeilijk. Hele lappen ellende en zwaar.
En een 13 jarige met 1000den volgers en broodwinning via Insta? Natuurlijk.
En dan ook nog een 13 jarige die niet een eigen account aan kan maken? Zo hb als ie wel niet is? Dat lukt zelfs met een IQ van 45, kan ik je garanderen.
Allemaal de afgelopen week en dan ben ik niet eens veel online gweest.
Hele drama's heb ik al meegemaakt met dat mens, ook elders. Dat ze zoooooo graag gewoon gezellig wil forummen en verder niks en dat iedereeeeen dat onmogelijk maakt maar als je haar dan die kans biedt gaat ze weer knopjes zitten drukken in plaats van gewoon een beetje mee te gaan in the flow en een beetje mee te ouwenelen. Echt zo vermoeiend.
En begrijp me niet verkeerd hoor, dit is geen pleidooi voor doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Een mens mag van mij echt zo gek doen als ie maar wil. Maar dan moet ie ook niet janken als ie erop aangesproken wordt en dat mis ik bij haar een beetje. Wij moeten al die onzin maar voor zoete koek slikken en er lief of juist helemaal niet op in gaan en anders zijn de rapen gaar.
En dan heb ik het niet over gelul van jaren her, want dat moet men echt eens gaan laten. Ze doet nu al mal genoeg.

vrijdag 11 mei 2018 om 23:40
Precies dit.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2018 23:36Knopjes dus.
Hele drama's heb ik al meegemaakt met dat mens, ook elders. Dat ze zoooooo graag gewoon gezellig wil forummen en verder niks en dat iedereeeeen dat onmogelijk maakt maar als je haar dan die kans biedt gaat ze weer knopjes zitten drukken in plaats van gewoon een beetje mee te gaan in the flow en een beetje mee te ouwenelen. Echt zo vermoeiend.
En begrijp me niet verkeerd hoor, dit is geen pleidooi voor doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Een mens mag van mij echt zo gek doen als ie maar wil. Maar dan moet ie ook niet janken als ie erop aangesproken wordt en dat mis ik bij haar een beetje. Wij moeten al die onzin maar voor zoete koek slikken en er lief of juist helemaal niet op in gaan en anders zijn de rapen gaar.
En dan heb ik het niet over gelul van jaren her, want dat moet men echt eens gaan laten. Ze doet nu al mal genoeg.

zaterdag 12 mei 2018 om 00:09
Jeetje zeg wat een vreselijke reactie van jouLucifermiauww schreef: ↑11-05-2018 23:11Dit is toch gewoon een fossiel forummer die het erg saai vind en nu de avond van haar/zijn leven/week heeft?
geld-recht/schadevordering-strafzaak/li ... #p28493525

zaterdag 12 mei 2018 om 00:11
Ja vreselijk. Sorry. Klaag me alsjeblieft niet aan.

zaterdag 12 mei 2018 om 00:21
.
Ja nou. Maar dat kon je daar niet zeggen?
zaterdag 12 mei 2018 om 00:26
Je hebt napraat snel gevonden...
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 12 mei 2018 om 01:04
Dat zou ik dus niet wensen.Jacquelientju schreef: ↑12-05-2018 00:31En haar kind deed ook mee aan de voice kids en was de gedoodverfde winnaar
Wou dat ik zulke wonderkinderen had
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zaterdag 12 mei 2018 om 01:11
Ik ken echt mensen die voor staatsexamen ook zakken.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2018 21:34Hier gaat het nog steeds zo. Als je meer dan vijf keer of zo zakt kun je staatsexamen aanvragen en dan krijg je een speciale examinator die je vreselijk op je gemak stelt en zo en dan heb je gewoon je rijbewijs en dan mag je dus gewoon de snelweg op en zo.
En ik maar moeilijk doen al die tijd, dat ik met één oog kijk en geen afstanden en dus snelheden in kan schatten en daarom een gevaar ben op de weg (zie je me al invoegen?) , maar in vergelijking met dat soort mensen zou ik een ideale chauffeur zijn want ik kan tenminste achteruit inparkeren.
Je krijgt hem dus niet altijd maar er is meer tijd en je krijgt meer kansen.

zaterdag 12 mei 2018 om 01:47
.Jacquelientju schreef: ↑12-05-2018 00:31En haar kind deed ook mee aan de voice kids en was de gedoodverfde winnaar
Wou dat ik zulke wonderkinderen had
Je bent goed op de hoogte.
Jouw kinderen zijn ook wonderkinderen in hun soort hoor.

zaterdag 12 mei 2018 om 08:58
Het is dat anderen zo bezig zijn met Y, waardoor de aandacht er juist op gevestigd wordt. Toegegeven, als je de topics bij elkaar optelt, zijn ze wel " bijzonder" maar meer ook niet. Gewoon niet meer lezen of reageren.Courage-- schreef: ↑11-05-2018 22:59.
Mja, weet niet waarom je dit topic nou net 'off' vindt.
In elk geval: reden te meer om erom heen te forummen als je het zo ervaart.
Juist door de geschiedenis en hoe velen op haar reageren, probeer ik neutraal te blijven, of niet te reageren.
Ook al omdat ik niet weet wát het is met haar, maar mogelijk niet iets wat je iemand aan kan rekenen zeg maar...

zaterdag 12 mei 2018 om 09:12
Ana_Isabel2 schreef: ↑12-05-2018 08:58Het is dat anderen zo bezig zijn met Y, waardoor de aandacht er juist op gevestigd wordt. Toegegeven, als je de topics bij elkaar optelt, zijn ze wel " bijzonder" maar meer ook niet. Gewoon niet meer lezen of reageren.
Dit. Hetzelfde geldt overigens voor PJK en Lil0u. Ze krijgen een platform door degenen die erop reageren. Gewoon niet meer doen. Ik vind het heel ergerlijk dat zoveel topics verzanden in reacties richting 1 van deze 3.

zaterdag 12 mei 2018 om 09:27
Tja, deze 3 kunnen weinig meer goed doen, terwijl ze niet altijd onredelijk of rare posts schrijven. Soms wel natuurlijk, want anders werden deze 3 niet zo uitgelicht.
Met name op napraat, waardoor het allemaal nóg groter en erger wordt.
Eens in de zoveel tijd zijn ze weer onderwerp van gesprek.

zaterdag 12 mei 2018 om 09:28
Ana_Isabel2 schreef: ↑12-05-2018 09:27Tja, deze 3 kunnen weinig meer goed doen, terwijl ze niet altijd onredelijk of rare posts schrijven.
Precies. Er wordt buitensporig op ze gereageerd.
zaterdag 12 mei 2018 om 09:56
Mee eens.
Maar toch is dat hoe het werkt: hun posts zijn opvallend buitensporig, daardoor roepen ze dit soort reacties op.
Ik heb heel lang bij Y niet eens begrepen waar het vandaan kwam, maar inmiddels begrijp ik het wel en ontwijk ik haar topics zo veel mogelijk.
En dan hangt het ook nog van mijn bui af. Soms heb ik gewoon zin om er met gestrekt been in te gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 12 mei 2018 om 09:58
Maar gezellig meeforummen is iets wat zij niet kan. Jaren en jaren vol drama’s en de meest bizarre dingen. Dat is zo vaak uit de hand gelopen. En dan na het zoveelste drama roept ze dat ze “ gezellig wil meeforummen” maar dat is nog nooit gelukt. Ook in topics van anderen trekt ze alle aandacht naar zich toe.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2018 23:36Knopjes dus.
Een leuke kwinkslag of een beetje humor of slap ouwehoeren? Echt nooit gezien. Serieus advies geven aan iemand met een echte vraagstelling zonder haar eigen ongelooflijke bizarre drama’s erbij te betrekken? Ze kan het niet.
Serieuze issues.
Geen bijzonderheden

zaterdag 12 mei 2018 om 11:39
Je hebt gelijk, ik was al moe denk ik

zaterdag 12 mei 2018 om 13:01
Eens ik heb haar onder de negeer staan. Wel zo rustig.yasmijn schreef: ↑12-05-2018 09:58Maar gezellig meeforummen is iets wat zij niet kan. Jaren en jaren vol drama’s en de meest bizarre dingen. Dat is zo vaak uit de hand gelopen. En dan na het zoveelste drama roept ze dat ze “ gezellig wil meeforummen” maar dat is nog nooit gelukt. Ook in topics van anderen trekt ze alle aandacht naar zich toe.
Een leuke kwinkslag of een beetje humor of slap ouwehoeren? Echt nooit gezien. Serieus advies geven aan iemand met een echte vraagstelling zonder haar eigen ongelooflijke bizarre drama’s erbij te betrekken? Ze kan het niet.
Serieuze issues.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 mei 2018 om 13:16
Kan autisme overgaan dan?Jacquelientju schreef: ↑12-05-2018 13:05Een van haar kinderen had toch ook autisme en andere had hb

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.