Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dan zijn mijn opties makkelijker.
Tja, ik heb haar (Y) heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het huidige topic doet mijn wenkbrauwen wel heel erg fronsen. Er is "iets" met haar, en ik kan er niet goed de vinger op leggen. Ik erger me niet aan haar, maar ik vind het wel "bijzonder" wat ze toch allemaal wel niet meemaakt met haar gezin.

@Oudblond, sterkte met je moeder, mooi dat jullie samen de juiste weg hebben gevonden. :hug:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Dank alvast Kia!
Oudblond schreef:
11-05-2018 22:26
Mind the pedestrian! :$ :proud:
.
Haha, man en ik samen in de auto betekent meestal dat ik rij.
Als hij rijdt dan moet ik echt op mijn tong bijten. Is niet fijn voor hem. En het erge is dat hij in principe beter rijdt dan ik...
Moiren’ schreef:
11-05-2018 22:47
Dan zijn mijn opties makkelijker.
Je blihft gewoon verstandig bedhangen en bingen. Dat ga ik even overleggen... eh tegen hem vertellen terwijl hij al slaapt :loveit:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alixane schreef:
11-05-2018 22:50
Tja, ik heb haar heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het huidige topic doet mijn wenkbrauwen wel heel erg fronsen.
.
Mja, weet niet waarom je dit topic nou net 'off' vindt.
In elk geval: reden te meer om erom heen te forummen als je het zo ervaart.
Juist door de geschiedenis en hoe velen op haar reageren, probeer ik neutraal te blijven, of niet te reageren.
Ook al omdat ik niet weet wát het is met haar, maar mogelijk niet iets wat je iemand aan kan rekenen zeg maar...
Oudblond schreef:
11-05-2018 22:58
Je blihft gewoon verstandig bedhangen en bingen. Dat ga ik even overleggen... eh tegen hem vertellen terwijl hij al slaapt :loveit:
Haha, nee, ik zit in Polen. Morgen nog 1 kamp bezoeken en dan terug naar huis. Ik hou van roadtrips :love:
Courage-- schreef:
11-05-2018 22:51
.
Haha, man en ik samen in de auto betekent meestal dat ik rij.
Als hij rijdt dan moet ik echt op mijn tong bijten. Is niet fijn voor hem. En het erge is dat hij in principe beter rijdt dan ik...
:biggrin: Man is wat jonger en ik heb leren rijden in mijn auto. Hij haalde meteen zijn rijbewijs, maar verder reed ik altijd. Resultaat; hij rijdt niet graag en ik vind hem een slechte chauffeur. Het verbruik van de auto stijgt trouwens letterlijk al hij rijdt. Dus samen naar hetzelfde rij ik. Behalve als ik wil drinken, Dan ga ik op de achterbank zitten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Courage-- schreef:
11-05-2018 22:59
.
Mja, weet niet waarom je dit topic nou net 'off' vindt.
In elk geval: reden te meer om erom heen te forummen als je het zo ervaart.
Juist door de geschiedenis en hoe velen op haar reageren, probeer ik neutraal te blijven, of niet te reageren.
Ook al omdat ik niet weet wát het is met haar, maar mogelijk niet iets wat je iemand aan kan rekenen zeg maar...
Of iemand doet het erom.
Lucifermiauww schreef:
11-05-2018 23:07
Of iemand doet het erom.
Iemand met een theatrale behoefte bijvoorbeeld.
Moiren’ schreef:
11-05-2018 23:08
Iemand met een theatrale behoefte bijvoorbeeld.
Zoiets. Maar kan je dat iemand aanrekenen dan? :confused:
Dit is toch gewoon een fossiel forummer die het erg saai vind en nu de avond van haar/zijn leven/week heeft?

geld-recht/schadevordering-strafzaak/li ... #p28493525
Oudblond schreef:
11-05-2018 23:06
:biggrin: Man is wat jonger en ik heb leren rijden in mijn auto. Hij haalde meteen zijn rijbewijs, maar verder reed ik altijd. Resultaat; hij rijdt niet graag en ik vind hem een slechte chauffeur. Het verbruik van de auto stijgt trouwens letterlijk al hij rijdt. Dus samen naar hetzelfde rij ik. Behalve als ik wil drinken, Dan ga ik op de achterbank zitten.
.
Man is jonger. Heb het meegemaakt dat hij zijn rijbewijs haalde*. Maar hij heeft talent. Rijdt dus allang beter dan ik. Soms wil hij graag rijden en ik kan natuurlijk niet altijd 'nee' zeggen alleen vanwege mijn stomme angst. De laatste tijd gaat het goed met me. In slechte tijden pak ik mijn mobiel en kijk ik niet naar de weg. :)

* Haha, dat klinkt erger dan het is herlees ik nu. :rofl: Hij heeft pas rijbewijs gehaald toen hij wat ouder was.
anoniem_296755 wijzigde dit bericht op 11-05-2018 23:13
7.04% gewijzigd
Lucifermiauww schreef:
11-05-2018 23:07
Of iemand doet het erom.
Des te meer reden om er vooral niet meer op in te gaan.
Lucifermiauww schreef:
11-05-2018 23:10
Er zit altijd nog zoiets van eigen veratwoordelijkheid bij.
Al wordt dat lastig als zelfreflectie niet ot de vaardigheden behoort,
Lucifermiauww schreef:
11-05-2018 23:10
.
Nouja precies.
En ook omdat ze niet meer van nick mag wisselen en niet met schone lei kan beginnen (as if, jaja, ik weet het allemaal), forum ik er om heen.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2018 23:12
Des te meer reden om er vooral niet meer op in te gaan.
Zoals jij net deed?
Courage-- schreef:
11-05-2018 23:14
.
Nouja precies.
En ook omdat ze niet meer van nick mag wisselen en niet met schone lei kan beginnen (as if, jaja, ik weet het allemaal), forum ik er om heen.
Dat is soms verrot lastig als er hele topics, met altijd dezelfde onderwerpen, naar zich toegetrokken worden en jij er al serieus meeschreef voordat de wonderverhalen weer kwamen.
En waarom moet je daarom heen forummen?

Ik reageer op haar topics net zo als op andere topics waar ik dat soort raar forummen zie en ik er wat over kwijt wil. Vaak zat wil ik er ook niks over kwijt en sla ik dat topic over.
Ik weet het ook niet hoor. Aan de ene kant vind ik het een beetje sneu dat mensen haar zo nodig altijd weer het vuur na aan de schenen moeten leggen op basis van het verleden, vooral als er echt hele ouwe koeien uit de sloot worden gesleurd. Hou daar toch es over op, denk ik dan. Maar aan de andere kant moet zij ook es ophouden met elke keer weer op knopjes te drukken, want dat doet ze. En dan weer janken als mensen daarop in gaan. Vermoeiend mens.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2018 23:20
Ik weet het ook niet hoor. Aan de ene kant vind ik het een beetje sneu dat mensen haar zo nodig altijd weer het vuur na aan de schenen moeten leggen op basis van het verleden, vooral als er echt hele ouwe koeien uit de sloot worden gesleurd. Hou daar toch es over op, denk ik dan. Maar aan de andere kant moet zij ook es ophouden met elke keer weer op knopjes te drukken, want dat doet ze. En dan weer janken als mensen daarop in gaan. Vermoeiend mens.
Ja dat is ook zo, er zijn er altijd een paar bij.

Maar de meeste reageren gewoon op dat moment op wat er dan geschreven word. Tenminste dat denk ik.
Courage-- schreef:
11-05-2018 19:40
.
Ha Genie, no worries. Geen PB nodig. ;-)
Ik was gewoon nieuwsgierig naar wat je deed, maar gaf al aan dat je dat vast niet op het forum wilde knallen.
Je kwam daarna met een antwoord dat zo lekker globaal was (en ongetwijfeld klopt hoor!) dat ik een beetje moest lachen.
Je had de intonatie er bij moeten horen bij mijn 'dus'. Beetje cynisch, beetje spottend. Maar verder heel lief bedoeld hoor. :smooch:
Ach so!! :couple:
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2018 23:20
Verleden?
Er is op geen topic te schrijven over hb of er komt een hele familie hb met pagina’s lange ellende en het leven is zoooooo moeilijk. Hele lappen ellende en zwaar.
En een 13 jarige met 1000den volgers en broodwinning via Insta? Natuurlijk.
En dan ook nog een 13 jarige die niet een eigen account aan kan maken? Zo hb als ie wel niet is? Dat lukt zelfs met een IQ van 45, kan ik je garanderen.
Allemaal de afgelopen week en dan ben ik niet eens veel online gweest.
Moiren’ schreef:
11-05-2018 23:16
Dat is soms verrot lastig als er hele topics, met altijd dezelfde onderwerpen, naar zich toegetrokken worden en jij er al serieus meeschreef voordat de wonderverhalen weer kwamen.
.
Ja, da's klote inderdaad en dan zou ik er ook niet omheen forummen.
Lucifermiauww schreef:
11-05-2018 23:19
En waarom moet je daarom heen forummen?

Ik reageer op haar topics net zo als op andere topics waar ik dat soort raar forummen zie en ik er wat over kwijt wil. Vaak zat wil ik er ook niks over kwijt en sla ik dat topic over.
.
Ik kruis haar niet zo vaak eigenlijk, ik zal wel door andere topics aangetrokken worden dan waar zij over schrijft of in mee schrijft.
Maar het is wel zo dat juist omdat ze vaker een bak 'reacties' over zich heen krijgt dan de gemiddelde forummer, dat ik daar rekening mee hou. Soit, zo ben ik nu eenmaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven