Onzeker over buik
maandag 14 mei 2018 om 18:01
Hoi, ik ben een meisje van 16 en ik zit een beetje met een probleem.
Ik ben altijd als de zomer eraan komt heel erg onzeker over mijn buik. Ik ben niet dik ofzo, maar mijn buik is ook niet helemaal plat.
Hij is wel gewoon te zien als ik een wat strakker shirt aan heb.
Ik weet zelf natuurlijk ook wel dat ik mezelf niet met anderen moet vergelijken en al helemaal niet met de 'instagram models', maar dit is wel moeilijk.
Ik probeer mezelf altijd gewoon te zeggen dat ik super mooi ben zoals ik ben, ik blijf echter toch wat onzeker.
Heeft iemand wat tips voor me om zekerder te zijn over mijn buik?
Ik ben altijd als de zomer eraan komt heel erg onzeker over mijn buik. Ik ben niet dik ofzo, maar mijn buik is ook niet helemaal plat.
Hij is wel gewoon te zien als ik een wat strakker shirt aan heb.
Ik weet zelf natuurlijk ook wel dat ik mezelf niet met anderen moet vergelijken en al helemaal niet met de 'instagram models', maar dit is wel moeilijk.
Ik probeer mezelf altijd gewoon te zeggen dat ik super mooi ben zoals ik ben, ik blijf echter toch wat onzeker.
Heeft iemand wat tips voor me om zekerder te zijn over mijn buik?

maandag 14 mei 2018 om 18:23
Absoluut niet nodig. Bijna niemand heeft een platte buik en dat is ook echt niet nodig. Ik ken niemand die opeens gelukkiger is geworden omdat zijn of haar buik plat is.Superhuisvrouw schreef: ↑14-05-2018 18:06Een corrigerend broekje , en een niet te strak shirt aan doen . En verder iedereen heeft wel iets waardoor die wel onzeker over kan zijn. Niemand is perfect.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 14 mei 2018 om 18:36
dit, zeker weten!!!! prachtig was ik!!! ik kan echt nu niet geloven dat ik daar onzeker over was.fryskefaam schreef: ↑14-05-2018 18:07Ik weet nog dat ik ook zo onzeker was over mijn buik op die leeftijd. Als ik nu (na 3 kinderen) foto's terugkijk denk ik: oohhh had ik toen maar meer van mijn figuur genoten ipv altijd onzeker te zijn.
Don't cry, buy a bag and move on.
maandag 14 mei 2018 om 18:38
Dit! Als je vandaag begint heb je voor de zomervakantie al een strakke buik!Madeliefjees schreef: ↑14-05-2018 18:08Sporten en buikspieroefeningen. Doutzen Kroes krijgt het ook niet kado hoor.

maandag 14 mei 2018 om 19:13
Als je naar jezelf kijkt zie je het altijd anders. Van bovenaf krijg je gewoon geen realistisch beeld. Als ik bijvoorbeeld van bovenaf naar mijn buik kijk denk ik; jeetje, hij hangt echt op mijn knieën. Maar als ik mezelf van een afstand bekijk (foto, of twee meter van de spiegel gaan staan) komt hij echt maar tot halverwege 
Maar serieus, je bent 16 en je buik is niet helemaal plat. Niet erg, waarschijnlijk lopen al je vriendinnen ook de hele dag hun buik in te houden omdat ze hetzelfde denken.
Laat het los en geniet van de zomer.
Daarnaast vallen jongens ook veel eerder op een meisje met zelfvertrouwen dan een platte buik

Maar serieus, je bent 16 en je buik is niet helemaal plat. Niet erg, waarschijnlijk lopen al je vriendinnen ook de hele dag hun buik in te houden omdat ze hetzelfde denken.
Laat het los en geniet van de zomer.
Daarnaast vallen jongens ook veel eerder op een meisje met zelfvertrouwen dan een platte buik

maandag 14 mei 2018 om 19:15
Een corrigerend broekje, je hebt het tegen een tiener van 16.Superhuisvrouw schreef: ↑14-05-2018 18:06Een corrigerend broekje , en een niet te strak shirt aan doen . En verder iedereen heeft wel iets waardoor die wel onzeker over kan zijn. Niemand is perfect.