Hoepelen

dinsdag 15 mei 2018 om 09:56
Heeft iemand daar ervaring mee?
Na 2 zwangerschappen heb ik een blubberbuik dus nou dacht ik: ik ga hoepelen met een fitness hoepel.
Zou het kunnen helpen om weer een wat strakkere buik te krijgen?
Zijn er mensen die dit ook gedaan hebben en waarbij het wel of niet geholpen heeft
Na 2 zwangerschappen heb ik een blubberbuik dus nou dacht ik: ik ga hoepelen met een fitness hoepel.
Zou het kunnen helpen om weer een wat strakkere buik te krijgen?
Zijn er mensen die dit ook gedaan hebben en waarbij het wel of niet geholpen heeft
anoniem_64c1a7ca6ab33 wijzigde dit bericht op 15-05-2018 09:57
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
17.40% gewijzigd
dinsdag 15 mei 2018 om 10:01
Ik doe het niet vaak genoeg om er effect van te zien, maar heb wel zo’n hoepel. Het is wel heel goed, maar plaatselijk vet of uitgerekt vel doe je niks aan. En ik vind het pijn doen, ik hou het daarom niet lang vol, maar misschien komt dat doordat ik erg slank ben en dat ding mijn botten raakt of zo.

dinsdag 15 mei 2018 om 10:10
Zo ja deed echt zeer heb de mijne verkocht zat onder de blauwe plekken.pamelacourson schreef: ↑15-05-2018 10:01Ik doe het niet vaak genoeg om er effect van te zien, maar heb wel zo’n hoepel. Het is wel heel goed, maar plaatselijk vet of uitgerekt vel doe je niks aan. En ik vind het pijn doen, ik hou het daarom niet lang vol, maar misschien komt dat doordat ik erg slank ben en dat ding mijn botten raakt of zo.

dinsdag 15 mei 2018 om 10:13
Het is niet echt vet of vel... meer wat slap ofzo.pamelacourson schreef: ↑15-05-2018 10:01Ik doe het niet vaak genoeg om er effect van te zien, maar heb wel zo’n hoepel. Het is wel heel goed, maar plaatselijk vet of uitgerekt vel doe je niks aan. En ik vind het pijn doen, ik hou het daarom niet lang vol, maar misschien komt dat doordat ik erg slank ben en dat ding mijn botten raakt of zo.
Maar met regelmaat hoepelen zou dus best wat kunnen doen

dinsdag 15 mei 2018 om 10:27
Ik heb een van de lichtere fitness hoepels, zonder noppen aan de binnenkant. Dat vind ik goed te doen qua pijnlijkheid.
Met 3x per week even hoepelen (minuut of 10-15) tijdens het Netflixen is mijn buik weer helemaal terug naar oude proporties (zoals voor de zwangerschappen).
De diastasis recti (buikspieren die in het midden niet meer helemaal aansluiten) is niet over gegaan, maar dus geen ‘hang/bolle buik’ meer.
Met 3x per week even hoepelen (minuut of 10-15) tijdens het Netflixen is mijn buik weer helemaal terug naar oude proporties (zoals voor de zwangerschappen).
De diastasis recti (buikspieren die in het midden niet meer helemaal aansluiten) is niet over gegaan, maar dus geen ‘hang/bolle buik’ meer.
dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
3 kwartier per week? dat is onmogelijk. Je verbrandt zo weinig in een kwartier en dan heeft het ook nog plaatselijk gewerkt? Er zullen ook nog andere factoren gezorgd hebben dat je weer in vorm bent. Wellicht hele goede genen.marseille schreef: ↑15-05-2018 10:27Ik heb een van de lichtere fitness hoepels, zonder noppen aan de binnenkant. Dat vind ik goed te doen qua pijnlijkheid.
Don't cry, buy a bag and move on.

dinsdag 15 mei 2018 om 14:43
borstvoeding waarschijnlijkdaenerys79 schreef: ↑15-05-2018 14:133 kwartier per week? dat is onmogelijk. Je verbrandt zo weinig in een kwartier en dan heeft het ook nog plaatselijk gewerkt? Er zullen ook nog andere factoren gezorgd hebben dat je weer in vorm bent. Wellicht hele goede genen.

dinsdag 15 mei 2018 om 23:12
buikspieren zijn altijd stevig, je gebruikt ze voor alles