straat vol met cameraas
dinsdag 15 mei 2018 om 20:28
Een droge drone. Duh.
Geel regenpakkie, camo.
dinsdag 15 mei 2018 om 20:29
Ik heb zelf geen camera, woon in een appartement en naar het huis waar ik toe ga verhuizen zal ik ze ook niet hangen. Is geen buurt waar veel ingebroken wordt. Hier in de buurt weet ik wel dat veel mensen wat hebben hangen en dat is ook ivm dat er veel wordt ingebroken daar. Dan zou ik ook wat gaan ophangen denk ik. Heb je ze in elk geval op beeld als het gebeurt.
En je bent toch wel op beeld. Overal in de stad hangen camera's, bij winkels binnen etc. etc. etc.
En je bent toch wel op beeld. Overal in de stad hangen camera's, bij winkels binnen etc. etc. etc.
dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
ja daarom dus. je wordt overal maar gefilmd. ik vind dat niet echt leuk meer.Falathiel schreef: ↑15-05-2018 20:29Ik heb zelf geen camera, woon in een appartement en naar het huis waar ik toe ga verhuizen zal ik ze ook niet hangen. Is geen buurt waar veel ingebroken wordt. Hier in de buurt weet ik wel dat veel mensen wat hebben hangen en dat is ook ivm dat er veel wordt ingebroken daar. Dan zou ik ook wat gaan ophangen denk ik. Heb je ze in elk geval op beeld als het gebeurt.
dinsdag 15 mei 2018 om 20:33
Ze mogen wel hun eigen tuin filmen. Maar niet de jouwe. Dus je zou ongezien je eigen huis in en uit moeten kunnen lopen. Als dat niet zo is dan zou ik dat even aankaarten bij de buren. Mogelijk hebben ze het zelf niet door of ze realiseren zich niet dat je het vervelend vindt?
dinsdag 15 mei 2018 om 20:34
Wat snap je niet? Ik leg graag uit.
dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
Daar kan je zeker wat aan doen. Want dat mag dus niet. Daar zou ik ook niet van gediend zijn eigenlijk. (Hoe weten jullie dit overigens? Heeft de buurman dat verteld?).
Oh mosterd zie ik
dinsdag 15 mei 2018 om 20:38
dinsdag 15 mei 2018 om 20:38
Nou, je kunt precies zien waar de camera op gericht staat. Ik vermoed dat hij zijn auto's in de gaten wil houden, maar daardoor komt niemand ongezien nog de straat door.
Hij heeft er nog een hangen om zijn voortuin te filmen.
dinsdag 15 mei 2018 om 20:39
wat raar van die verzekering. keren ze anders niet uit als er iets gebeurd??Browniechocolate schreef: ↑15-05-2018 20:37Wij hebben ook camera's hangen.
Die filmen alleen op eigen terrein. Oja bij ons is het een verplichting van de verzekering.