Vriend wilt backspacken

16-05-2018 08:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie mening nodig !

Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.

Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
wilt is wil
dat vind ik
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Je vriend klinkt niet zo gezellig.
Ik zou iemand anders vragen om met jou mee te gaan, zowel op een lange reis als naar Spanje.

En zwaai je vriend gedag en tot nooit meer ziens.
Hips, hopsakee en pierlala.
Backpacken of Spanje, daar zit nogal een verschil in.

Zo te lezen ben jij niet zo'n backpacker, en ik begrijp hem wel.

Dan ga jij toch lekker met vriendinnen naar Spanje.

Passen jullie verder wel bij elkaar?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik dacht dat backspacken een soort seksspel zou zijn.

Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt. Je had een afspraak, die zegt hij af. En de grote vakantie brengt hij liever met zijn vrienden door. Ik zou dan snrl het gevoel krijgen dat ik niet belangrijk ben. Anderen gaan daar weer anders mee om.

Houd hij zich verder aan afspraken?
hamerhaai schreef:
16-05-2018 08:19

Waar haal jij dat uit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je bent aan het sparen voor een verre reis maar je wilt naar Spanje?
iets met ... prioriteiten en opties

deze meneer vindt jou niet zo leuk, als jij hem vindt hoor
dolfje schreef:
16-05-2018 08:25
Je bent aan het sparen voor een verre reis maar je wilt naar Spanje?
Zij spaart voor de verre reis, maar vriend wil ineens met een ander en biedt als troost haar een tripje Spanje aan.
Hips, hopsakee en pierlala.
Lopervanhiernaardaar schreef:
16-05-2018 08:15
wilt is wil
dat vind ik
Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
Er is niks mis met willen backpacken met vrienden.
Het is alleen niet OK om daar een afgesproken reis met je partner voor af te willen zeggen.

Jullie zouden op reis dit jaar, volgend jaar kan hij backpacken met vrienden.
Als hij dat niet wil, dan weet je welke prioriteit je hebt.
SausjalMeediah schreef:
16-05-2018 08:30
Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
Tja als iedereen eens ophoudt met hij wilt schrijven, dan zou ik daar ook een stuk vrolijker van worden.

En verder, TO. Exit vriend zou ik zeggen. Afspraak is afspraak. Dan gaat ie volgend jaar maar backpacken met vrienden. Of met jou natuurlijk.
Wauw, wat lezen mensen toch slecht.
TO schrijft dat ze aan het sparen was voor een verre reis. Die wilde ze samen met haar vriend maken.
Nergens staat dat zij niet wil backpacken. Nergens staat dat ze naar Spanje wil.
Haar vriend wil met vrienden backpacken en zegt met TO dan wel naar Spanje te willen.

Ik snap dat je teleurgesteld bent. Het is normaal om met vrienden te reizen, maar niet normaal als dat niet de afspraak is.
Als dit gedrag gebruikelijk is bij je vriend, dan zou ik maar eens goed nadenken over deze relatie.
hamerhaai schreef:
16-05-2018 08:19

Ik begreep dat zij ook ver weg wilde, maar dat híj daar nu geen geld meer voor heeft als hij ook gaat backpacken en dat hij daarom dus maar heeft voorgesteld om (lekker goedkoop) met TO naar Spanje te gaan. Niet zo sympathiek dus.
'Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest.'

Wanneer je deze overtuiging hebt waarom ben je dan nog bij hem?

Dan ga je 2x op vakantie, 1x met gogo voor 200 naar Spanje en daarnaast backsmacken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
SausjalMeediah schreef:
16-05-2018 08:30
Zolang mensen deze dramatische taalfouten blijven maken, is dat hard nodig.
Fijn dat er veel leden van de taalpolitie op het forum zitten, hopelijk komt het dan ooit een keer goed :)
sinnombre schreef:
16-05-2018 08:33
Wauw, wat lezen mensen toch slecht.
TO schrijft dat ze aan het sparen was voor een verre reis. Die wilde ze samen met haar vriend maken.
Nergens staat dat zij niet wil backpacken. Nergens staat dat ze naar Spanje wil.
Haar vriend wil met vrienden backpacken en zegt met TO dan wel naar Spanje te willen.

Ik snap dat je teleurgesteld bent. Het is normaal om met vrienden te reizen, maar niet normaal als dat niet de afspraak is.
Als dit gedrag gebruikelijk is bij je vriend, dan zou ik maar eens goed nadenken over deze relatie.
Dit.
Hij gooit nu zonder overleg de plannen om, zou ik ook teleurgesteld over zijn.
There is always something happening, and it's usually right now
viva-amber schreef:
16-05-2018 08:35

Dan ga je 2x op vakantie, 1x met gogo voor 200 naar Spanje en daarnaast backsmacken.
Die eerste is een goede.

Maar met wie moet to dan gaan backspanken?
viva-amber schreef:
16-05-2018 08:35

Maar dat is beide niet wat TO wil, TO wil een verre reis maken met vriend.
sinnombre schreef:
16-05-2018 08:36
Fijn dat er veel leden van de taalpolitie op het forum zitten, hopelijk komt het dan ooit een keer goed :)
Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga lekker in je eentje op verre reis of met 'n vriendin of boek 'n groepsrondreis als je vriend niet meer mee wil.
stripverhaal schreef:
16-05-2018 08:39
Maar dat is beide niet wat TO wil, TO wil een verre reis maken met vriend.
Maar dat wil hij niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eureka!

TO gaat ver weg backpacken met vriend. En vriend kan ook nog met zijn vrienden naar Spanje. (Bijna) iedereen blij!
Ik zou het prima vinden als mijn vriend wil backpacken met vrienden maar niet als hij onze plannen voor een verre reis daarvoor wil cancelen. Dus of hij heeft immens veel vrije tijd en doet beiden of hij stelt het backpacken met vrienden een jaartje uit of ik zou twijfelen aan onze relatie.
sinnombre schreef:
16-05-2018 08:36
En zeker als de topictitel al zulke koeien van fouten bevat komt de hele taalpliessie langs. Niks aan te doen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven