Vriend wilt backspacken

16-05-2018 08:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie mening nodig !

Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.

Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
Als ik loep denk ik: hou er gewoon mee op joh. Dit wordt toch niks zo. Je laat over je heenlopen.

Houden van is iets raars. Altijd een goed excuus om met iets door te gaan wat niet ok is.
dubbel
anoniem_268355 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 18:35
Reden: dubbel
99.43% gewijzigd
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Kasboom schreef:
16-05-2018 12:58
Hoezo 'ineens' ? Misschien waren het altijd al meer de plannen van To dan van haar vriend?

En het is tegenwoordig heel normaal om met je vrienden op vakantie te gaan hoor. Een mens mag van gedachten veranderen, alleen is het dan aan To wat ze er mee doet.
Ik ga op het verhaal van TO af. Het komt blijkbaar rauw op haar dak vallen. Ik weet ook niet wat er precies heeft plaats gevonden, maar dat weet je toch nooit op een forum. Je leest altijd maar een kant van het verhaal en ik reageer op die ene kant.

Ik zeg toch ook niet dat het abnormaal is? Ik ga zelf ook weleens met vriendinnen op vakantie, maar het is wel opmerkelijk als je een grote reis plant, zoals TO beschrijft, en dat hij dan dit gaat doet met vrienden ipv met haar. Ik zou echt not amused zijn. Ook niet als een gewone vriendin dit zou doen. TO mag best wat meer voor haarzelf opkomen en dat probeerde ik te beschrijven.

Al lees ik net dat iemand TO geloept heeft en daaruit blijkt dat hij niet lang geleden haar ex was. Tsja dat zet alles natuurlijk in een heel ander daglicht. Dan is het niet zo heel gek dat hij met zijn vrienden op vakantie wil gaan.
anoniem_268355 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 18:35
Reden: aanvulling
4.69% gewijzigd
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Als hij op 28 april jouw ex was met wie je alle contact had verbroken kan ik me goed voorstellen dat hij zijn eigen plan heeft getrokken.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
SausjalMeediah schreef:
16-05-2018 08:30
Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
Ik voel ook een beetje kots op komen elke keer dat ik het lees. Snap écht niet waarom mensen zich niet aan deze simpele uitzondering houden. Het staat zó dom (en lelijk).
anoniem_347523 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 21:03
4.63% gewijzigd
LizBakker schreef:
16-05-2018 08:34
Ik begreep dat zij ook ver weg wilde, maar dat híj daar nu geen geld meer voor heeft als hij ook gaat backpacken en dat hij daarom dus maar heeft voorgesteld om (lekker goedkoop) met TO naar Spanje te gaan. Niet zo sympathiek dus.
Dit lees ik ook. Snap best dat hij graag met z'n vrienden wil backpacken, maar hij heeft al met jou de afspraak ver te gaan reizen. Betreft dat een soortgelijke reis? Zo niet snap ik niet dat hij dat niet aan je heeft voorgesteld. Ik zou zeggen; hij spaart maar lekker een jaartje verder en boekt dan pas de reis met z'n vrienden.

Je zegt hij is altijd al egoïstisch geweest, hoe zie je met hem een toekomst voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven