Vriend wilt backspacken
woensdag 16 mei 2018 om 08:14
Ik heb jullie mening nodig !
Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.
Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.
Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
woensdag 16 mei 2018 om 08:19
woensdag 16 mei 2018 om 08:23
Ik dacht dat backspacken een soort seksspel zou zijn.
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt. Je had een afspraak, die zegt hij af. En de grote vakantie brengt hij liever met zijn vrienden door. Ik zou dan snrl het gevoel krijgen dat ik niet belangrijk ben. Anderen gaan daar weer anders mee om.
Houd hij zich verder aan afspraken?
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt. Je had een afspraak, die zegt hij af. En de grote vakantie brengt hij liever met zijn vrienden door. Ik zou dan snrl het gevoel krijgen dat ik niet belangrijk ben. Anderen gaan daar weer anders mee om.
Houd hij zich verder aan afspraken?
woensdag 16 mei 2018 om 08:24
Waar haal jij dat uit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 16 mei 2018 om 08:29
woensdag 16 mei 2018 om 08:30
Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
woensdag 16 mei 2018 om 08:33
Tja als iedereen eens ophoudt met hij wilt schrijven, dan zou ik daar ook een stuk vrolijker van worden.SausjalMeediah schreef: ↑16-05-2018 08:30Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
En verder, TO. Exit vriend zou ik zeggen. Afspraak is afspraak. Dan gaat ie volgend jaar maar backpacken met vrienden. Of met jou natuurlijk.
Wauw, wat lezen mensen toch slecht.
TO schrijft dat ze aan het sparen was voor een verre reis. Die wilde ze samen met haar vriend maken.
Nergens staat dat zij niet wil backpacken. Nergens staat dat ze naar Spanje wil.
Haar vriend wil met vrienden backpacken en zegt met TO dan wel naar Spanje te willen.
Ik snap dat je teleurgesteld bent. Het is normaal om met vrienden te reizen, maar niet normaal als dat niet de afspraak is.
Als dit gedrag gebruikelijk is bij je vriend, dan zou ik maar eens goed nadenken over deze relatie.
TO schrijft dat ze aan het sparen was voor een verre reis. Die wilde ze samen met haar vriend maken.
Nergens staat dat zij niet wil backpacken. Nergens staat dat ze naar Spanje wil.
Haar vriend wil met vrienden backpacken en zegt met TO dan wel naar Spanje te willen.
Ik snap dat je teleurgesteld bent. Het is normaal om met vrienden te reizen, maar niet normaal als dat niet de afspraak is.
Als dit gedrag gebruikelijk is bij je vriend, dan zou ik maar eens goed nadenken over deze relatie.
woensdag 16 mei 2018 om 08:34
Ik begreep dat zij ook ver weg wilde, maar dat híj daar nu geen geld meer voor heeft als hij ook gaat backpacken en dat hij daarom dus maar heeft voorgesteld om (lekker goedkoop) met TO naar Spanje te gaan. Niet zo sympathiek dus.
woensdag 16 mei 2018 om 08:35
'Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest.'
Wanneer je deze overtuiging hebt waarom ben je dan nog bij hem?
Dan ga je 2x op vakantie, 1x met gogo voor 200 naar Spanje en daarnaast backsmacken.
Dan ga je 2x op vakantie, 1x met gogo voor 200 naar Spanje en daarnaast backsmacken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 16 mei 2018 om 08:36
Zolang mensen deze dramatische taalfouten blijven maken, is dat hard nodig.SausjalMeediah schreef: ↑16-05-2018 08:30Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
Fijn dat er veel leden van de taalpolitie op het forum zitten, hopelijk komt het dan ooit een keer goed
woensdag 16 mei 2018 om 08:38
Dit.sinnombre schreef: ↑16-05-2018 08:33Wauw, wat lezen mensen toch slecht.
Hij gooit nu zonder overleg de plannen om, zou ik ook teleurgesteld over zijn.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 16 mei 2018 om 08:39
Die eerste is een goede.viva-amber schreef: ↑16-05-2018 08:35'Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest.'
Maar met wie moet to dan gaan backspanken?
woensdag 16 mei 2018 om 08:39
Maar dat is beide niet wat TO wil, TO wil een verre reis maken met vriend.viva-amber schreef: ↑16-05-2018 08:35'Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest.'
woensdag 16 mei 2018 om 08:40
Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 16 mei 2018 om 08:42
Maar dat wil hij niet.stripverhaal schreef: ↑16-05-2018 08:39Maar dat is beide niet wat TO wil, TO wil een verre reis maken met vriend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 16 mei 2018 om 08:50
woensdag 16 mei 2018 om 08:52
En zeker als de topictitel al zulke koeien van fouten bevat komt de hele taalpliessie langs. Niks aan te doen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar