Uitgerekend 2e helft november 2018
zondag 25 maart 2018 om 16:46
Heb de tabel nu ingevuld naar wat ik uit het vorige topic kon halen, maar vul uiteraard zelf daar aan waar kan.
Groetjes,
MissSkyra9
.
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
| Anijsie | 34/35 | 1e | 15 november | 27 juni 20 wk echo | ||
| elastigirl | 34/27 | 1e | 16 november | meisje | ||
| TrotseJongeMama | 22/30 | 2e | 17 november | jongen | 27 juni: 20 weken echo (komt dan ook het geslacht te weten | |
| Lalameme | 23/26 | 1e | 18 november | meisje | ||
| ninaaatje | 32/35 | 3e | 19 november | meisje | ||
| cadeautje123 | 33/35 | 3e | 21 november | 12-06 geslachtsbepalingecho | ||
| florence13 | 37/37 | 1e | 23-26 november | jongen | ||
| Amy03 | 31/36 | 1e | 24 november | |||
| bozz | 30/32 | 1e | 25 november | 14-05 termijnecho | ||
| Giraffe90 | 27/28 | 2e | 25 november | jongen | 6-7 20 weken echo | |
| Gioia82 | 34/35 | 1e | 26 november | meisje | ||
| xxchillyxx | 31/32 | 1e | 26 november | meisje | 13-6 geslachtsbepaling | |
| Konijnhangoor | 31/29 | 2e | 27 november | 09-05 termijnecho | ||
| bloemetje91 | 26/28 | 2e | 28 november | 02-05 eerste echo | ||
| Appelgroen | 29/32 | 1e | 28 november | meisje | ||
| Liz001 | 34/35 | 1e | 28 november | |||
| nina.dylan | 37/45 | 2e | 29 november | 20-04 eerste echo | ||
| Sop22 | 31/32 | 2e | 29 november | |||
| MissSkyra9 | 26/32 | 1e | 30 november | jongen | 16-05 termijnecho | |
| Nochoice | 29/34 | 1e | 30 november | 20-04 eerste echo |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
58.34% gewijzigd
dinsdag 15 mei 2018 om 20:03
Hoi lieve meiden, het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. Prive even wat dingen die anders liepen dan gehoopt. Inmiddels alles weer een beetje in rustiger vaarwater. Morgen heb ik de 12 weken echo, en ik ben sinds gisteren poepie nerveus. Voel me nog hartstikke zwanger, maar toch. Best spannend! Ik ga nu even op m'n gemak alles bij lezen. Fijne avond allemaal!
woensdag 16 mei 2018 om 08:52
donderdag 17 mei 2018 om 11:55
Als de nipt uitslag precies 2 weken + feestdagen duurt dan zou ik het komende woensdag horen. Toch best wel spannend vind ik. Doordat zoveel mensen het nu weten voel ik ook wat meer spanning of zo, omdat ik het zo erg zou vinden om al die mensen te moeten vertellen dat het niet goed zit. Hiervoor wisten alleen mijn ouders en vriend het, dat voelde toch wat veiliger.
Leuk dat je mee komt schrijven Naomi!
En hoe was je echo MissSkyra? Spannend he?
Aan mijn buik is niks te zien, hij is platter dan een paar weken geleden voor m'n gevoel. M'n darmen zijn ook wat meer tot rust gekomen, daar zal het wel door komen. Ik ben wel ontzettend moe de afgelopen dagen, terwijl het vorige week nog zo goed ging. Ik had een druk weekend voor de boeg en heb nu toch maar 2 afspraken afgezegd omdat ik bang ben dat ik het echt niet volhoud.
Leuk dat je mee komt schrijven Naomi!
En hoe was je echo MissSkyra? Spannend he?
Aan mijn buik is niks te zien, hij is platter dan een paar weken geleden voor m'n gevoel. M'n darmen zijn ook wat meer tot rust gekomen, daar zal het wel door komen. Ik ben wel ontzettend moe de afgelopen dagen, terwijl het vorige week nog zo goed ging. Ik had een druk weekend voor de boeg en heb nu toch maar 2 afspraken afgezegd omdat ik bang ben dat ik het echt niet volhoud.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
donderdag 17 mei 2018 om 14:33
Zojuist een goede NIPT-uitslag ontvangen. Erg blij. Nu lekker gaan genieten.
Gister wel extra bloed laten prikken omdat er de vijfde ziekte op de creche heerst en ik niet weet of ik antistoffen heb. Vijfde ziekte vormt namelijk wel een risico als je geen antistoffen hebt. Even afwachten nog, maar ik ga er maar van uit dat het allemaal wel los loopt.
Hopelijk had je een mooie echo MissSkyra.
Liefs
Gister wel extra bloed laten prikken omdat er de vijfde ziekte op de creche heerst en ik niet weet of ik antistoffen heb. Vijfde ziekte vormt namelijk wel een risico als je geen antistoffen hebt. Even afwachten nog, maar ik ga er maar van uit dat het allemaal wel los loopt.
Hopelijk had je een mooie echo MissSkyra.
Liefs
donderdag 17 mei 2018 om 16:21
vrijdag 18 mei 2018 om 06:27
Welkom Naomi en Blossom-Flower!
Wat goede nipt uitslagen!!
Ik moet zelfs nog bloed laten prikken
Heb nu maar besloten dinsdag sporten over te slaan en dan te laten prikken. Zou echt niet weten wanneer ik er anders aan toe kom.
Bij mij weet nu iedereen van de zwangerschap. Kinderen uit de klas vinden het super leuk, maar wel gelijk vragen als wie komt er dan voor de klas als jij met verlof bent? Maar ook of het jongen/meisje is, wat ik het liefst zou willen, welke naam.
En aantal ouders zeiden dat ze het al dachten.. tja. Mijn buik was mooi strak na vorige zwangerschap maar daar was in week 8 al niks meer van over. Dus heel gek vind ik dat niet.
Kwaaltjes: moe, heeeeel moe. En lage bloeddruk, dus snel duizelig zeker met warm weer.
Misselijkheid is gelukkig weg. Maar heb wel specifieke trek. Heb ik iets gehaald waar ik zin in had, kan ik er een enorme weerstand tegen voelen als ik het ga eten.
Wat goede nipt uitslagen!!
Ik moet zelfs nog bloed laten prikken
Heb nu maar besloten dinsdag sporten over te slaan en dan te laten prikken. Zou echt niet weten wanneer ik er anders aan toe kom.
Bij mij weet nu iedereen van de zwangerschap. Kinderen uit de klas vinden het super leuk, maar wel gelijk vragen als wie komt er dan voor de klas als jij met verlof bent? Maar ook of het jongen/meisje is, wat ik het liefst zou willen, welke naam.
En aantal ouders zeiden dat ze het al dachten.. tja. Mijn buik was mooi strak na vorige zwangerschap maar daar was in week 8 al niks meer van over. Dus heel gek vind ik dat niet.
Kwaaltjes: moe, heeeeel moe. En lage bloeddruk, dus snel duizelig zeker met warm weer.
Misselijkheid is gelukkig weg. Maar heb wel specifieke trek. Heb ik iets gehaald waar ik zin in had, kan ik er een enorme weerstand tegen voelen als ik het ga eten.
vrijdag 18 mei 2018 om 20:14
Yes! Alles was goed met onze baby. Echt al een mensje met 12/13 weken, bizar zeg. Ik heb bloed laten prikken voor de NIPT en als het goed is dan eind mei resultaat. Ik ga nu langzaam maar eens online naar wat zwangerschapskleding zoeken. Het is nog een beetje dubieus van 'ben je zwanger of eh...', maar m'n normale kleding zit niet allemaal even lekker meer.
zaterdag 19 mei 2018 om 09:33
Gefeliciteerd cadeautje, missskyra en gioia met de goede nipt uitslagen!
Dat is met een goed gevoel het weekend ingaan en naar de 20 weken echo uitkijken
Ik ben me aan het oriënteren op babyspullen, maar alle prijzen vallen me wel tegen zeg... we gaan een lijstje maken met wat we waaraan willen/kunnen uitgeven en dan keuzes maken zodat we geen verrassingen krijgen.
Bugaboo hebben we van bekende kunnen overnemen dus dat is superfijn en scheelt al veel geld. Nu nog even kijken welke maxi cosi erop past, heb al adapters besteld ervoor.
Wat kiezen jullie voor artikelen uit? Alles nieuw, of ook via familie of marktplaats?
Dat is met een goed gevoel het weekend ingaan en naar de 20 weken echo uitkijken
Ik ben me aan het oriënteren op babyspullen, maar alle prijzen vallen me wel tegen zeg... we gaan een lijstje maken met wat we waaraan willen/kunnen uitgeven en dan keuzes maken zodat we geen verrassingen krijgen.
Bugaboo hebben we van bekende kunnen overnemen dus dat is superfijn en scheelt al veel geld. Nu nog even kijken welke maxi cosi erop past, heb al adapters besteld ervoor.
Wat kiezen jullie voor artikelen uit? Alles nieuw, of ook via familie of marktplaats?
zaterdag 19 mei 2018 om 11:49
Hier eindelijk week een beetje mens na een week van overgeven, niets kunnen eten darmkrampen. Ik totaal 3 kilo kwijt geraakt. Maat voel mij nu echt een stuk beter, wel aan de pilletjes tegen de misselijkheid, had ik dat maar eerder gedaan!
Wat leuk Florence! Leuk dat hij zo blij is! Hoe reageerde de rest afgelopen weekend?
Gefeliciteerd met de goede nipt uitslagen! Dat moet goed voelen!
Hier maandag weer een goed echo gehad. Eerst werd ons verteld dat ze wel heel zeker wist dat ze een meisje is, ze lag er fantastisch goed voor. 5 minuutjes later twijfelde ze toch, en toen draaide de kleine weg en kregen we het niet meer in beeld. De 28ste mogen wij terug komen voor een gratis herkansing! Nu wel heel benieuwd..
Hoe is het met derest ?
Wat leuk Florence! Leuk dat hij zo blij is! Hoe reageerde de rest afgelopen weekend?
Gefeliciteerd met de goede nipt uitslagen! Dat moet goed voelen!
Hier maandag weer een goed echo gehad. Eerst werd ons verteld dat ze wel heel zeker wist dat ze een meisje is, ze lag er fantastisch goed voor. 5 minuutjes later twijfelde ze toch, en toen draaide de kleine weg en kregen we het niet meer in beeld. De 28ste mogen wij terug komen voor een gratis herkansing! Nu wel heel benieuwd..
Hoe is het met derest ?
zondag 20 mei 2018 om 13:53
@elastigirl Hier nog geen NIPT uitslag hoor! Moest afgelopen week prikken. Verwacht 'm eind mei. Ga uit van goed nieuws 
Ik ben nog niet echt aan het oriënteren op baby spullen. We krijgen financieel wat dingen van familie (opa's en oma's in overvloed die kamertje, maxi cosi, kinderstoel, wagen etc. willen betalen), dus dat is echt super fijn, maar hier ben ik nog niet voor aan het kijken. Wacht de NIPT uitslag af en ook de 20 weken echo vind ik nog een 'grens' om echt het grote werk aan te gaan schaffen.
Heb wel al een eerste pakje gekocht en zag van de week wat te schattige kleertjes bij de Zeeman voor een paar euro, dus die ook gekocht haha!
Wat naar dat je je zo rot hebt gevoeld @Lalameme. Wat spannend die geslachtsbepaling! En natuurlijk super dat alles er goed uit zag. Ben benieuwd wat jullie de 28e krijgen te horen...
@Gioia Wat een heerlijk nieuws zo voor het weekend!!!!
Ik ben nog niet echt aan het oriënteren op baby spullen. We krijgen financieel wat dingen van familie (opa's en oma's in overvloed die kamertje, maxi cosi, kinderstoel, wagen etc. willen betalen), dus dat is echt super fijn, maar hier ben ik nog niet voor aan het kijken. Wacht de NIPT uitslag af en ook de 20 weken echo vind ik nog een 'grens' om echt het grote werk aan te gaan schaffen.
Heb wel al een eerste pakje gekocht en zag van de week wat te schattige kleertjes bij de Zeeman voor een paar euro, dus die ook gekocht haha!
Wat naar dat je je zo rot hebt gevoeld @Lalameme. Wat spannend die geslachtsbepaling! En natuurlijk super dat alles er goed uit zag. Ben benieuwd wat jullie de 28e krijgen te horen...
@Gioia Wat een heerlijk nieuws zo voor het weekend!!!!
woensdag 23 mei 2018 om 08:11
Mooi om de goede berichten te lezen! Ik verwacht vandaag de nipt uitslag... toch wel spannend hoor. Ze hadden ook gister al kunnen bellen maar niets gehoord. Dat maakt het nog spannender merk ik.
Verder gelukkig minder misselijk hier. Wel nog steeds erg moe. We zitten in drukke, roerige tijden. Ons huis net verkocht en wachten op oplevering nieuwbouw. Via een toekomstige buur hoorde ik gister dat de oplevering waarschijnlijk wordt uitgesteld. Dit kan betekenen dat we tijdelijk woonruimte moeten gaan zoeken. 2 keer verhuizen. Hoogzwanger
Mn vriend zegt rustig afwachten (we moeten het officieel nog horen van de bouwer). Maar ik kan het niet meer uit mn hoofd zetten. Sorry voor de lange egopost. Ik moest het echt even kwijt!!
Verder gelukkig minder misselijk hier. Wel nog steeds erg moe. We zitten in drukke, roerige tijden. Ons huis net verkocht en wachten op oplevering nieuwbouw. Via een toekomstige buur hoorde ik gister dat de oplevering waarschijnlijk wordt uitgesteld. Dit kan betekenen dat we tijdelijk woonruimte moeten gaan zoeken. 2 keer verhuizen. Hoogzwanger
woensdag 23 mei 2018 om 09:31
@missskyra, sorry was er niet helemaal bij toen ik dat schreef! Ik duim voor je!
Gefeliciteerd Florence!
Nina.dylan succes met wachten op de uitslag...
Hier gaat het wisselend per dag qua hoe ik me voel, is geen peil op te trekken helaas... veel last van hooikoorts en ben continue moe, word ook moe wakker.
Hopelijk snel betere tijden!
Gefeliciteerd Florence!
Nina.dylan succes met wachten op de uitslag...
Hier gaat het wisselend per dag qua hoe ik me voel, is geen peil op te trekken helaas... veel last van hooikoorts en ben continue moe, word ook moe wakker.
Hopelijk snel betere tijden!
woensdag 23 mei 2018 om 10:38
Wat fijn nog meer goede nipt-uitslagen!
Ik ben me nog niet aan het orienteren op babyspullen, eerst maar eens de 20-weken echo afwachten. Ik denk dat ik wel veel kan overnemen van m'n schoonzusjes, dat scheelt wel.
Nina.Dylan ik snap dat je huis je stress geeft nu! Dat wil je echt niet! Heb je de financiele ruimte om het eventueel uit te besteden? Of kun je al wat eerder uit je huidige huis en pas in je nieuwe huis als de baby er al is, zodat je in ieder geval niet hoogzwanger hoeft te verhuizen? Hopelijk krijg je in ieder geval snel een goede nipt-uitslag zodat dat weer een zorg minder is!
Ik ben me nog niet aan het orienteren op babyspullen, eerst maar eens de 20-weken echo afwachten. Ik denk dat ik wel veel kan overnemen van m'n schoonzusjes, dat scheelt wel.
Nina.Dylan ik snap dat je huis je stress geeft nu! Dat wil je echt niet! Heb je de financiele ruimte om het eventueel uit te besteden? Of kun je al wat eerder uit je huidige huis en pas in je nieuwe huis als de baby er al is, zodat je in ieder geval niet hoogzwanger hoeft te verhuizen? Hopelijk krijg je in ieder geval snel een goede nipt-uitslag zodat dat weer een zorg minder is!
woensdag 23 mei 2018 om 17:03
Ik kreeg zojuist het bericht dat ik antistoffen heb tegen de vijfde ziekte. Ontzettend opgelucht. Nu eindelijk zorgeloos gaan genieten van deze zwangerschap.
Gefeliciteerd allemaal met de goede NIPT uitslagen!!
Ik ben inmiddels een stuk minder misselijk en krijg ook met de dag mn energie terug. Heerlijk om me weer wat beter te voelen en mijn werk ook weer beter aan te kunnen.
Liefs
Gefeliciteerd allemaal met de goede NIPT uitslagen!!
Ik ben inmiddels een stuk minder misselijk en krijg ook met de dag mn energie terug. Heerlijk om me weer wat beter te voelen en mijn werk ook weer beter aan te kunnen.
Liefs
woensdag 23 mei 2018 om 19:55
Dank meiden... ben niet gebeld vandaag door de vk met de nipt uitslag. Maar bedacht me dat er nog een feestdag tussen zit (Hemelvaart, had alleen aan 2e Pinksterdag gedacht). Dus wacht morgen nog af en anders ga ik bellen.
De oplevering van ons nieuwe huis wordt waarschijnlijk 10 weken uitgesteld... Dank Gioia voor het meedenken. We zijn zelf ook hard aan het nadenken over oplossingen. Morgen eerst de makelaar bellen of de koper misschien 1 of 2 maanden langer wil/kan wachten.. en we zijn vakantiewoningen aan het checken. Verder probeer ik kalm te blijven. Adem in, adem uit...
De oplevering van ons nieuwe huis wordt waarschijnlijk 10 weken uitgesteld... Dank Gioia voor het meedenken. We zijn zelf ook hard aan het nadenken over oplossingen. Morgen eerst de makelaar bellen of de koper misschien 1 of 2 maanden langer wil/kan wachten.. en we zijn vakantiewoningen aan het checken. Verder probeer ik kalm te blijven. Adem in, adem uit...
woensdag 23 mei 2018 om 20:37
Wat leuk al die goede nipt uitslagen. Ik verwacht hem volgende week dinsdag, dat is 10 werkdagen. Erg spannend!
@cadeautje, gelukkig van die antistoffen zeg! Dat heeft best lang geduurd!
@nina, 10 weken, dat is balen zeg. Hoever ben je dan?
@spullen, ik heb nog niks ingekocht. Ik wacht eerst de 2 wekenecho af. Wel heb ik me ingeschreven voor de kraamzorg, kreeg ik een mutsje cadeau, zo lief klein!
@ vertellen, mijn familie weet het nu. Mijn werk nog niet. Ik wil dat ze wat zaken vastleggen vooraleer ik het vertel. Beetje gek misschien, maar we zitten in een reorganisatie. De familie reageerde echt superleuk! Onze oudste ook, ze begrijpt er niet veel van, maar ze praat steeds over we kleine baby die als hij geboren is, op een kleedje gaat spelen en dat ze er dan bij gaat liggen!
@voelen, uit nieuwsgierigheid, voelen jullie de baby al? Ik heb 2x het idee gehad dat ik de baby voelde... zou wel erg vroeg zijn, maar toch
@cadeautje, gelukkig van die antistoffen zeg! Dat heeft best lang geduurd!
@nina, 10 weken, dat is balen zeg. Hoever ben je dan?
@spullen, ik heb nog niks ingekocht. Ik wacht eerst de 2 wekenecho af. Wel heb ik me ingeschreven voor de kraamzorg, kreeg ik een mutsje cadeau, zo lief klein!
@ vertellen, mijn familie weet het nu. Mijn werk nog niet. Ik wil dat ze wat zaken vastleggen vooraleer ik het vertel. Beetje gek misschien, maar we zitten in een reorganisatie. De familie reageerde echt superleuk! Onze oudste ook, ze begrijpt er niet veel van, maar ze praat steeds over we kleine baby die als hij geboren is, op een kleedje gaat spelen en dat ze er dan bij gaat liggen!
@voelen, uit nieuwsgierigheid, voelen jullie de baby al? Ik heb 2x het idee gehad dat ik de baby voelde... zou wel erg vroeg zijn, maar toch
donderdag 24 mei 2018 om 07:35
@konijnhangoor
Ik heb ook al het idee regelmatig wat te voelen! Het voelt echt anders dan rommelende darmen maar nog niet de trappelende voetjes zoals ik weet van bij mijn dochter. Maar die was ook al veel groter toen ik haar ging voelen (19 weken toen). Het voelt soms als een bal die onderin mijn buik rolt of een barbapapa die veranderd van vorm
Ik heb ook al het idee regelmatig wat te voelen! Het voelt echt anders dan rommelende darmen maar nog niet de trappelende voetjes zoals ik weet van bij mijn dochter. Maar die was ook al veel groter toen ik haar ging voelen (19 weken toen). Het voelt soms als een bal die onderin mijn buik rolt of een barbapapa die veranderd van vorm
dinsdag 29 mei 2018 om 11:04
Wij krijgen een zoon! En ook best al een uitgebreide echo gehad waarin ze alles wat ze met de 20-weken echo nalopen, al hebben bekeken en dat zag er voor de termijn allemaal goed uit! Leuk nieuws dus allemaal.
Ik voel helaas nog niks, en dat gaat waarschijnlijk ook nog wel even duren, want mijn placenta ligt aan de voorkant.
Nog updates bij jullie?
Ik voel helaas nog niks, en dat gaat waarschijnlijk ook nog wel even duren, want mijn placenta ligt aan de voorkant.
Nog updates bij jullie?
dinsdag 29 mei 2018 om 14:46
Gefeliciteerd met de goede uitslagen! Ook leuk dat veel al weten of er een jongetje of meisje komt! Hiet weten wij het sinds gisteren ook.
Genoten van een goede echo, en de 20 weken echo staat voor 21 juni! Spannend wel weer! Gelukkig 2 weekjes vakantie dus die zullen wel vliegen haha!
Wij krijgen een kleine meid! Ik zit nu echt op een hele grote roze wolk!
Giraffe dat gevoel wat jij beschrijft herken ik ook! Bij mij licht de placenta ook voor, dus zou pas rond 20 weken wat moeten gaan voelen..
Genoten van een goede echo, en de 20 weken echo staat voor 21 juni! Spannend wel weer! Gelukkig 2 weekjes vakantie dus die zullen wel vliegen haha!
Wij krijgen een kleine meid! Ik zit nu echt op een hele grote roze wolk!
Giraffe dat gevoel wat jij beschrijft herken ik ook! Bij mij licht de placenta ook voor, dus zou pas rond 20 weken wat moeten gaan voelen..
dinsdag 29 mei 2018 om 15:29
Ohh wat leuk dat jullie het geslacht al weten Lalameme en Cadeautje! Dat lijkt me echt super gaaf, dan wordt het echt zeker?
Voor mij nog anderhalve maand wachten helaas, ik kom er pas achter bij de 20-weken echo.
Nina.Dylan al nieuws over je huis?
Ik heb een paar keer een beetje een borrelend/ploppend gevoel gehad waarvan het best weleens de baby zou kunnen zijn (of gewoon m'n darmen haha). Ik ben benieuwd wanneer ik de baby echt ga voelen. En ik ben ook benieuwd wanneer de misselijkheid/vermoeidheid voorbij is, ben er met ruim 14 weken nu wel klaar mee eigenlijk
Voor mij nog anderhalve maand wachten helaas, ik kom er pas achter bij de 20-weken echo.
Nina.Dylan al nieuws over je huis?
Ik heb een paar keer een beetje een borrelend/ploppend gevoel gehad waarvan het best weleens de baby zou kunnen zijn (of gewoon m'n darmen haha). Ik ben benieuwd wanneer ik de baby echt ga voelen. En ik ben ook benieuwd wanneer de misselijkheid/vermoeidheid voorbij is, ben er met ruim 14 weken nu wel klaar mee eigenlijk