Inchecken KLM app

17-05-2018 20:16 14 berichten
Mijn dochter vliegt morgen met KLM dus wilde net inchecken via de KLM app. Helaas kreeg ze de melding dat momenteel geen stoel kan worden toegewezen en dus geen boardingpass. Wie gebruikt de app wel eens en weet of dat vaker voorkomt, en hij het een tijdje later gewoon weer doet? Of is het al zeker dat ze naar de incheckbalie moet?
Alle reacties Link kopieren
Kan ze niet inchecken via de website?
Ik gebruik die app wel eens maar heb dat nog nooit gehad
misschien even verwijderen en opnieuw installeren? kan dat er misschien iets fout gaat in de app zelf
En anders inderdaad via de KLM website doen
Oh oh, vlucht overboekt...
LizBakker schreef:
17-05-2018 20:31
Dat gok ik.
komt vaak op de luchthaven gehad, totaal keer of 10. Soms wel eens als 11e overboekte gestaan en ging ik alsnog mee, en waren er achteraf ook nog 2 lege stoelen in het vliegtuig
LizBakker schreef:
17-05-2018 20:31
Dat zou wel heel vreemd zijn. Ze is ruim op tijd met inchecken. Zo maar even kijken op de website.
Ik had het afgelopen week ook, via de website lukte het wel.
De app is imo bagger. Probeer de site of bel KLM, 020 4747747! Ze nemen doorgaans snel op en dan helpen ze je, of weten ze wat er aan de knikker is.
Is de vlucht uitbesteed aan Delta? Dan kan je beter daar inchecken. Via de app werkt het bijna nooit.
Ik ook
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:09
95.00% gewijzigd
net even gekeken, heb mijn man ingecheckt via de app, ging prima. Hij vliegt morgen
Waar vliegt ze naar toe?
Het is gelukt via de website! Een hele opluchting want ze vliegt voor het eerst helemaal alleen dus is nogal gestrest.
Heeft ze de API al ingevuld (alle gegevens mbt tot pasport e.d.). Je kunt niet inchecken zonder die API (Advanced Passenger Information).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven