Wat je niet hardop wilt zeggen

maandag 21 mei 2018 om 17:27
Head schreef: ↑21-05-2018 16:50Ja, daar zit je weer, de hele dag jezelf vol te vreten met drop en magnums. En dan maar balen dat je apathisch bent, en niets van je leven maakt en dag na dag verspilt in plaats van je dromen na te jagen. Je bent gewoon een slappe zwakkeling met je verslaving. Want je weet echt wel wat je moet doen om uit het gebruik te stappen, maar je bent te laf en te slap en te min om dat ook daadwerkelijk te doen. Bah, stomme loser.

Heftig joh..
Voel je dit echt zo?

maandag 21 mei 2018 om 18:02
Oké.
Ik kan ook nogal onverbiddelijk zijn hoor maar wat ik bij jou denk ik zo heftig vind is de minachting die ervan afdruipt.
Je lijkt totaal geen respect of begrip te hebben voor de persoon in kwestie.
Geen aanval hoor..
Vind het juist interessant om een inkijkje te mogen krijgen in andermans brein.
Het is ook een momentopname vanuit frustratie getypt.
maandag 21 mei 2018 om 18:21
Neee,ik wil niet met je afspreken en bij praten... Ik wil niks horen over hoe het thuis gaat. Ik probeer neutraal te kijken en dat vat je in je voordeel op
. Ik wil ook niet voor mijn verjaardag getrakteerd worden op een kop koffie ( die kan ik prima zelf betalen) . Ik wil helemaal niet vertellen hoe het met mij gaat en met mijn familie. Je downsized mijn spullen, m'n huis. Iedereen is zo weg van je maar niemand kent je zoals ik dat doe
.

maandag 21 mei 2018 om 18:38
Dank je, ik ga jouw woorden even goed op me in laten werken. Ze zijn goed voor me om te lezen.Bblientje schreef: ↑21-05-2018 18:02Oké.
Ik kan ook nogal onverbiddelijk zijn hoor maar wat ik bij jou denk ik zo heftig vind is de minachting die ervan afdruipt.
Je lijkt totaal geen respect of begrip te hebben voor de persoon in kwestie.
Geen aanval hoor..
Vind het juist interessant om een inkijkje te mogen krijgen in andermans brein.
Het is ook een momentopname vanuit frustratie getypt.
maandag 21 mei 2018 om 18:56
Jij stomme idioot, je snapt na een heel jaar nog steeds niks het werk. De stromen binnen het bedrijf zijn hocus pocus voor je.
En dan durf het mij meermaals te beschuldigen dat ik je niet betrek in dingen! Ik heb godverdomme al een heel jaar geduld gehad! Het wordt tijd dat jij eens flink op je bek gaat en de manager ook eens ziet dat je niet capabel bent.
Zooooo dat is eruit!
En dan durf het mij meermaals te beschuldigen dat ik je niet betrek in dingen! Ik heb godverdomme al een heel jaar geduld gehad! Het wordt tijd dat jij eens flink op je bek gaat en de manager ook eens ziet dat je niet capabel bent.
Zooooo dat is eruit!
maandag 21 mei 2018 om 19:21
Ah die komen ook in alle lagen voor. +1gemini2009 schreef: ↑21-05-2018 18:56Jij stomme idioot, je snapt na een heel jaar nog steeds niks het werk. De stromen binnen het bedrijf zijn hocus pocus voor je.
Zooooo dat is eruit!
Kloterige kuttoeristen. Ik weet dat ik in een deel van nederland woon waar men komt voor de rust maar dat betekend gloeiende gvd niet dat je met 50 op een 80km weg rond moet tuffen. Er wonen en WERKEN! hier ook mensen. Huur een fiets en blijf daar mee alsjeblieft op de fietspaden en ga niet 3 man breed op een fietssurgestiestook overleggen of je niet net naar links had gemoeten.
En die fucking hell je autolichten aan overdag als je hier door de lanen rijd. Een donkergrijze auto is niet zichtbaar als je de zon tegen hebt!
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 21 mei 2018 om 19:24
AnnA_C schreef: ↑21-05-2018 14:39Nee, je knuffel is niet verdrietig omdat ik geen bananen heb gekocht, een knuffel is namelijk niet echt. Dus als ik ik die klotebananen wel had gekocht zouden ze ook niet opgegeten worden. Je knuffel kan ook niet verdrietig zijn en niet huilen. Jij wel, maar jij wilt het niet uiten. Lieve jongen, zou je alsjeblieft gewoon een keer willen zeggen wat er aan de hand is in plaats van als een peuter te gaan liggen krijsen? Zie je niet (nee, ik weet dat je dat echt niet ziet) dat je broertje hier van overstuur raakt? Dat hij letterlijk wegkruipt? Dat ik me schaam voor de buren, dat ik af en toe echt bang ben dat er iemand veilig thuis gaat bellen als jij zo tekeer gaat.
Ik weet wat voor lieve leuke jongen je eigenlijk bent, en ik weet dat je er niets aan kan doen en dat je therapie hebt en dat het beter gaat, maar echt, ik wordt gek van dat gekrijs. En nee, je hebt geen gelijk en echt, het is niet belangrijk of je broertje nou wel of niet de bal aanraakte met z'n hand. Wat wel belangrijk is dat jij nu compleet hysterisch bent en in de tuin ligt te krijsen. Al een half uur...
En ik weet dat het geen zin heeft om dit tegen je te zeggen.
Want je zegt toch niet wat je dwars zit, je kan het gewoon niet. Net zoals je elke avond niet kan slapen, omdat je aan mij moet denken, maar zeggen 'ik wil niet dat je dood gaat', dat kan je niet. Je kan er niet over praten, maar je kan alleen in slaap vallen als je in mijn bed ligt. En ik weet soms niet wat ik moet doen om je te kalmeren of tot je door te dringen. Soms zou ik gewoon terug willen schreeuwen, soms wil ik alleen maar huilen en je vasthouden. Maar ook dat wil je vaak niet, vooral niet als je het juist zo nodig hebt,
Mijn lieve jongen, ik zie hoe je in de knoop zit, en dat het voor jou ook moeilijk is, maar voor je omgeving is dat het ook. En ik weet dat je er wel komt: je hebt deze buien alleen thuis, je bent slim en in staat sociale regels aan te leren. Ik zou alleen zo graag willen dat ik het nog mee kon maken dat je die geslaagde volwassene bent geworden. Het spijt me dat ik niet altijd die leuke moeder kan zijn die ik zou willen zijn, dat ik soms ook mijn geduld verlies en dat ik er niet lang genoeg voor je kan zijn. Ik hou van je.

maandag 21 mei 2018 om 19:42
Je bent zo hoog gevoelig maar voelt totaal niet aan dat ik dat ik niks wil horen of je bijzondere dromen en je ontmoetingen met je astrale man
. Je voelt niet aan dat ik me zo ontzettend verveel en verbaas dat je dit allemaal ook tegen je man verteld . Ik hoop voor hem niet zo in geuren en kleuren zoals je dat bij mij doet. Een uur te laat komen voor onze afspraak en dan lachend zeggen dat je de afspraak helemaal vergeten was. De drie uur vol kleppen over jezelf, je kinderen, de bevallingen en je werk... bleeuh . Geen vraag aan mij, gewoon hoe het met mij gaat. Zooo vol van jezelf. Mag hoor maar echt niet meer bij mij . Ik wil heen contact, helemaal niet! Helaas.. zit dat er niet in.

maandag 21 mei 2018 om 19:50
Astrale man??seashore schreef: ↑21-05-2018 19:42Je bent zo hoog gevoelig maar voelt totaal niet aan dat ik dat ik niks wil horen of je bijzondere dromen en je ontmoetingen met je astrale man. Je voelt niet aan dat ik me zo ontzettend verveel en verbaas dat je dit allemaal ook tegen je man verteld . Ik hoop voor hem niet zo in geuren en kleuren zoals je dat bij mij doet. Een uur te laat komen voor onze afspraak en dan lachend zeggen dat je de afspraak helemaal vergeten was. De drie uur vol kleppen over jezelf, je kinderen, de bevallingen en je werk... bleeuh . Geen vraag aan mij, gewoon hoe het met mij gaat. Zooo vol van jezelf. Mag hoor maar echt niet meer bij mij . Ik wil heen contact, helemaal niet! Helaas.. zit dat er niet in.
Astraal vreemdgaan, dat is helemaal nieuw voor me.
maandag 21 mei 2018 om 19:54
Jaa, volgens haar ontmoet ze in haar dromen haar man met wie ze lessen leert . Het klinkt in het echt net zo idioot als nu...strikjemetstippels schreef: ↑21-05-2018 19:50Astrale man??
Astraal vreemdgaan, dat is helemaal nieuw voor me.

maandag 21 mei 2018 om 20:29
Verder nog wel een leuke middag gehad hoor
. Ik was het kwijt, maar heb jullie er mee 'belast'.
Maar soms vraag ik me echt af hoe ouders dat trekken met een kind dat een zwaardere vorm van autisme heeft. Soms is het gewoon even teveel om altijd overal maar rekening mee te houden...

Maar soms vraag ik me echt af hoe ouders dat trekken met een kind dat een zwaardere vorm van autisme heeft. Soms is het gewoon even teveel om altijd overal maar rekening mee te houden...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
maandag 21 mei 2018 om 20:35
Kom uit die slachtofferrol verdomme! De enige die je leven verneukt ben jij, met je zelf aangepraatte diagnose en onwil om het heft in eigen handen te nemen om je situatie te verbeteren met therapie. Je bent 40 en hebt al in geen 10 jaar meer gewerkt terwijl je fysiek niks mankeert! Maar nee niemand begrijpt jou en de maatschappij is kut. Gelukkig dat die maatschappij wel voorziet en jouw lammetakkerigheid en je gratis geld geeft om te blowen en gamen op de bank in je gore kiet.
Je bent een vuile rat, zelden zo'n nare persoonlijkheid ontmoet. Je vindt jezelf zo begaafd maar zult nooit wat bereiken in je carrière omdat iedereen ziet wat een achterbakse, onhygiënisch smeerdel je bent en je gezeur afdoet met pappen en nathouden. Maar dat zie je niet omdat je zo gevoelig bent voor ego kietelarij. Mensen zijn bang voor je uitbarstingen en zijn opgelucht als je niet op kantoor bent, ze tellen de dagen af als je bijna met vakantie gaat. Kwaad worden omdat niemand interesse toont in je privé omstandigheden of je achterhaalde kennis, terwijl je zelf nooit interesse toont in mensen, buiten je hielenlikkertjes om. Bij alle shit die je meemaakt, denk ik alleen maar: 'karma is a bitch'. Misschien moet je eens naar jezelf en je eigen gedrag kijken om te achterhalen waarom men met een boog om je heenloopt in plaats van met je vingertje te wijzen, egocentrische kut!
Met je dossiertjes over de fouten van je collega's zodat je ze kunt naaien als het je uitkomt. Je bent misselijkmakend!
Ah dat lucht op
Je bent een vuile rat, zelden zo'n nare persoonlijkheid ontmoet. Je vindt jezelf zo begaafd maar zult nooit wat bereiken in je carrière omdat iedereen ziet wat een achterbakse, onhygiënisch smeerdel je bent en je gezeur afdoet met pappen en nathouden. Maar dat zie je niet omdat je zo gevoelig bent voor ego kietelarij. Mensen zijn bang voor je uitbarstingen en zijn opgelucht als je niet op kantoor bent, ze tellen de dagen af als je bijna met vakantie gaat. Kwaad worden omdat niemand interesse toont in je privé omstandigheden of je achterhaalde kennis, terwijl je zelf nooit interesse toont in mensen, buiten je hielenlikkertjes om. Bij alle shit die je meemaakt, denk ik alleen maar: 'karma is a bitch'. Misschien moet je eens naar jezelf en je eigen gedrag kijken om te achterhalen waarom men met een boog om je heenloopt in plaats van met je vingertje te wijzen, egocentrische kut!
Met je dossiertjes over de fouten van je collega's zodat je ze kunt naaien als het je uitkomt. Je bent misselijkmakend!

Ah dat lucht op

maandag 21 mei 2018 om 20:41
Sterkte.AnnA_C schreef: ↑21-05-2018 20:29Verder nog wel een leuke middag gehad hoor. Ik was het kwijt, maar heb jullie er mee 'belast'.
De kinderrovers van jeugdzorg heeft mijn autist uit huis gerukt. Ja echt in zijn belang was dat, van je bed gelicht worden, naar een crisisplaats, naar een andere crisisplaats en nu gelukkig op een vaste plek (niet dankzij jz, dit hebben we zelf geregeld).
Als de inquisitie van veilig thuis bij je komt raad ik je met klem aan een advocaat te nemen en contact op te nemen met Stichting KOG.
maandag 21 mei 2018 om 20:46
Niks belast hoor! Het is, heel verdrietig, jullie realiteit. Fijn dat jullie nog wel een leuke middag hebben gehad. Ik heb veel respect voor jou.AnnA_C schreef: ↑21-05-2018 20:29Verder nog wel een leuke middag gehad hoor. Ik was het kwijt, maar heb jullie er mee 'belast'.