Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
lemoos2 schreef:
21-05-2018 13:36
Aan mijn zij-instromende collega:

Ja, wij wisten niet wat werken was. In onze non-profit bubbel. Goh, je was echt verbaasd dat mensen structureel onbetaald overwerken onder het mom ‘hoort bij de baan’. En nee sukkel, je kunt niet na ‘onderhandelingen’ drie treden stijgen. Wat een verrassing dat jij na vier maanden al overspannen thuis zat. Ik ben blij dat je niet terugkomt, we zijn nu nog jouw puin aan het ruimen. Waar is jouw arbeidsethos nu? In ieder geval niet bij die examenklas die je twee maanden voor het examen in de steek liet. Amateur. Hopelijk hebben jouw nieuwe collega’s in de zorg je snel door.

Baas: als je komend schooljaar weer een of andere oetlul met 0 ervaring voor een examenklas zet, geef ik jou nu al op een briefje dat ik niet weer 1,2 FTE ga draaien om de gaten te dichten. Ik heb liever een onderbetaalde LB-er met twee jaar ervaring als collega dan een overgekwalificeerd rund met 0 leservaring.
:proud:

sorry hoor maar ik kan echt genieten van mensen die heel taalvaardig hun beledigingen onder woorden kunnen brengen :P
strikjemetstippels schreef:
21-05-2018 14:20
Rot op met je ramadan, en kijk niet zo verschrikt iedere keer als ik je stiekem zie eten. Ik draag niet voor niets een kruisje om mijn nek.

Dit ja.

Weet je waar je goed de Ramadan kan vieren? In islamitische landen. Ik snap niet waarom je hier blijft als je het niet eens bent met de christelijke normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je knuffel is niet verdrietig omdat ik geen bananen heb gekocht, een knuffel is namelijk niet echt. Dus als ik ik die klotebananen wel had gekocht zouden ze ook niet opgegeten worden. Je knuffel kan ook niet verdrietig zijn en niet huilen. Jij wel, maar jij wilt het niet uiten. Lieve jongen, zou je alsjeblieft gewoon een keer willen zeggen wat er aan de hand is in plaats van als een peuter te gaan liggen krijsen? Zie je niet (nee, ik weet dat je dat echt niet ziet) dat je broertje hier van overstuur raakt? Dat hij letterlijk wegkruipt? Dat ik me schaam voor de buren, dat ik af en toe echt bang ben dat er iemand veilig thuis gaat bellen als jij zo tekeer gaat.
Ik weet wat voor lieve leuke jongen je eigenlijk bent, en ik weet dat je er niets aan kan doen en dat je therapie hebt en dat het beter gaat, maar echt, ik wordt gek van dat gekrijs. En nee, je hebt geen gelijk en echt, het is niet belangrijk of je broertje nou wel of niet de bal aanraakte met z'n hand. Wat wel belangrijk is dat jij nu compleet hysterisch bent en in de tuin ligt te krijsen. Al een half uur...
En ik weet dat het geen zin heeft om dit tegen je te zeggen.
Want je zegt toch niet wat je dwars zit, je kan het gewoon niet. Net zoals je elke avond niet kan slapen, omdat je aan mij moet denken, maar zeggen 'ik wil niet dat je dood gaat', dat kan je niet. Je kan er niet over praten, maar je kan alleen in slaap vallen als je in mijn bed ligt. En ik weet soms niet wat ik moet doen om je te kalmeren of tot je door te dringen. Soms zou ik gewoon terug willen schreeuwen, soms wil ik alleen maar huilen en je vasthouden. Maar ook dat wil je vaak niet, vooral niet als je het juist zo nodig hebt,
Mijn lieve jongen, ik zie hoe je in de knoop zit, en dat het voor jou ook moeilijk is, maar voor je omgeving is dat het ook. En ik weet dat je er wel komt: je hebt deze buien alleen thuis, je bent slim en in staat sociale regels aan te leren. Ik zou alleen zo graag willen dat ik het nog mee kon maken dat je die geslaagde volwassene bent geworden. Het spijt me dat ik niet altijd die leuke moeder kan zijn die ik zou willen zijn, dat ik soms ook mijn geduld verlies en dat ik er niet lang genoeg voor je kan zijn. Ik hou van je.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Anna: tranen... :hug:
Lieve moedige moeder.
Hier ook de tranen in mijn ogen van je bericht Anna :redrose: :hug:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Gefeliciteerd met de zwangerschap buurvrouw. Ga je deze wel opvoeden? Of gaat het krijsen en gillen en bonken straks keer twee? :steam:
Sta niet te minikrijsen in de keuken om eten minimuts, je hebt een hele bak voer staan waar je nog een hele week genoeg aan hebt omdat ik ben uitgeschoten en als je op m'n schouder bezig bent een perfect plekje te zoeken, haal die kont dan uit mijn oog!
Anna: :hug:
AnnA_C schreef:
21-05-2018 14:39
Nee, je knuffel is niet verdrietig omdat ik geen bananen heb gekocht, een knuffel is namelijk niet echt. Dus als ik ik die klotebananen wel had gekocht zouden ze ook niet opgegeten worden. Je knuffel kan ook niet verdrietig zijn en niet huilen. Jij wel, maar jij wilt het niet uiten. Lieve jongen, zou je alsjeblieft gewoon een keer willen zeggen wat er aan de hand is in plaats van als een peuter te gaan liggen krijsen? Zie je niet (nee, ik weet dat je dat echt niet ziet) dat je broertje hier van overstuur raakt? Dat hij letterlijk wegkruipt? Dat ik me schaam voor de buren, dat ik af en toe echt bang ben dat er iemand veilig thuis gaat bellen als jij zo tekeer gaat.
Ik weet wat voor lieve leuke jongen je eigenlijk bent, en ik weet dat je er niets aan kan doen en dat je therapie hebt en dat het beter gaat, maar echt, ik wordt gek van dat gekrijs. En nee, je hebt geen gelijk en echt, het is niet belangrijk of je broertje nou wel of niet de bal aanraakte met z'n hand. Wat wel belangrijk is dat jij nu compleet hysterisch bent en in de tuin ligt te krijsen. Al een half uur...
Want je zegt toch niet wat je dwars zit, je kan het gewoon niet. Net zoals je elke avond niet kan slapen, omdat je aan mij moet denken, maar zeggen 'ik wil niet dat je dood gaat', dat kan je niet. Je kan er niet over praten, maar je kan alleen in slaap vallen als je in mijn bed ligt. En ik weet soms niet wat ik moet doen om je te kalmeren of tot je door te dringen. Soms zou ik gewoon terug willen schreeuwen, soms wil ik alleen maar huilen en je vasthouden. Maar ook dat wil je vaak niet, vooral niet als je het juist zo nodig hebt,
Mijn lieve jongen, ik zie hoe je in de knoop zit, en dat het voor jou ook moeilijk is, maar voor je omgeving is dat het ook. En ik weet dat je er wel komt: je hebt deze buien alleen thuis, je bent slim en in staat sociale regels aan te leren. Ik zou alleen zo graag willen dat ik het nog mee kon maken dat je die geslaagde volwassene bent geworden. Het spijt me dat ik niet altijd die leuke moeder kan zijn die ik zou willen zijn, dat ik soms ook mijn geduld verlies en dat ik er niet lang genoeg voor je kan zijn. Ik hou van je.
Pfff dit is echt de tweede keer in forummen sinds 2013 dat ik echt ontroerd ben. Voor de rest weet ik echt niets te zeggen behalve dan dat je zoon later kan terug kijken en het zal begrijpen.
Nee, ik wil er niet over praten. Ik moet gewoon even janken omdat alles me even te veel wordt. LAAT ME MET RUST!
Kikkertje17 schreef:
21-05-2018 15:35
Nee, ik wil er niet over praten. Ik moet gewoon even janken omdat alles me even te veel wordt. LAAT ME MET RUST!
wil je er over praten?

:P
Vette kneus! Fuck you! >:-(
AnnA_C schreef:
21-05-2018 14:39

:hug:
Ik durf nu ook effe niks hardop te zeggen...

Hierbij vallen alle eerdere bijdragen in het niet.
strikjemetstippels schreef:
21-05-2018 15:37
wil je er over praten?

:P
Haha :D
Lieve Anna, soms raak ik ontroerd bij het lezen van een platte tekst. Bij het lezen van het bericht aan je zoon moest ik eerst lachen door de bananen, daarna begonnen mijn ogen te prikken en bij de laatste alinea biggelden er tranen over mijn wangen. Een hele dikke :hug: voor jou en je gezin.
Godsamme wat een zuiger ben jij. Als je niet bevestigt wordt in je aannames dan geloof je het gewoon niet. Lekker makkelijk wel.
Ja ik drink gewoon een glas water tijdens de ramadan. En nee dat ga ik niet in een hoekje doen om anderen te ontlasten maar gewoon in de pauze aan de koffietafel. Dat jij overdag niks wil drinken is niet jouw probleem.
(niet hardop gezegd maar gewoon wel gedaan, ondanks zure blikken van collega)

En ja ik ga ook lekker duur op vakantie, daar werk ik namelijk voor.
En waarom is vragen naar wanneer ik aan kinderen ga beginnen gewoon interesse?
Is misschien erg interessant voor jou, maar gaat je gewoon niks aan nieuwsgierige trut!
Ertha schreef:
21-05-2018 16:28
Godsamme wat een zuiger ben jij. Als je niet bevestigt wordt in je aannames dan geloof je het gewoon niet. Lekker makkelijk wel.
Mijn gedachten ook, al waarschijnlijk niet over dezelfde :rofl:

Ik word er verdomme moe van dat ik altijd degene moet zijn die de eerste stap moet zetten, doe ik het niet, dan praat je gewoon niet tegen me. Ik ben er klaar mee.
Jeetje AnnA_C, ik ken je verder niet, maar je verhaal ontroert me
Zelf verhuizen...the hell
die ik wilde bestaat al...
Anna :hug:
Je hebt een waarheid waar bij jij het slachtoffer bent en zoekt vervolgens bewijzen er bij waar bij de rest dader en mede dader is.

Zie je niet hoe hypocriet dat is? ik pas er voor om mee te doen aan die emo troep van je.
lemoos2 schreef:
21-05-2018 13:36
Aan mijn zij-instromende collega:

Ja, wij wisten niet wat werken was. In onze non-profit bubbel. Goh, je was echt verbaasd dat mensen structureel onbetaald overwerken onder het mom ‘hoort bij de baan’. En nee sukkel, je kunt niet na ‘onderhandelingen’ drie treden stijgen. Wat een verrassing dat jij na vier maanden al overspannen thuis zat. Ik ben blij dat je niet terugkomt, we zijn nu nog jouw puin aan het ruimen. Waar is jouw arbeidsethos nu? In ieder geval niet bij die examenklas die je twee maanden voor het examen in de steek liet. Amateur. Hopelijk hebben jouw nieuwe collega’s in de zorg je snel door.

Baas: als je komend schooljaar weer een of andere oetlul met 0 ervaring voor een examenklas zet, geef ik jou nu al op een briefje dat ik niet weer 1,2 FTE ga draaien om de gaten te dichten. Ik heb liever een onderbetaalde LB-er met twee jaar ervaring als collega dan een overgekwalificeerd rund met 0 leservaring.
Amen.
Compleet off-topic, maar ik moet het toch even kwijt:

Kumiko, wat een mooie nick en avatar heb jij!

Nu even klagen:

Stomme auto-immuunziekte! Al jarenlang heb je me gevangen genomen en het ging een tijdje beter, maar ik ben nu weer terug bij af! Wanneer beslis je nou eens om stabiel te blijven en hoef ik niet meer te klooien met medicatie? Mijn hele leven ligt weer op zijn reet! Thanks, but no thanks!
En de eerstvolgende die durft te zeggen: 'Oh, me buuf heb dat ook en die hebt nergens last van. Stel je je niet gewoon aan?' krijgt een poffer op haar neus. Ik ben je buurvrouw niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven