Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
21-05-2018 20:29
Verder nog wel een leuke middag gehad hoor :). Ik was het kwijt, maar heb jullie er mee 'belast'.
Maar soms vraag ik me echt af hoe ouders dat trekken met een kind dat een zwaardere vorm van autisme heeft. Soms is het gewoon even teveel om altijd overal maar rekening mee te houden...
Lieve Anna :hug: met autisme heb ik geen ervaring. Met kind zijn van een ouder in jullie situatie wel.
En ik weet wel dat jij je nu makkelijk wegcijfert om je kinderen niet nog meer te belasten. Hou je ajb wel een beetje echte aandacht voor jou? Ajb?
oudblond wijzigde dit bericht op 21-05-2018 20:52
13.91% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ringaroundtherosie schreef:
21-05-2018 20:35
Kom uit die slachtofferrol verdomme! De enige die je leven verneukt ben jij, met je zelf aangepraatte diagnose en onwil om het heft in eigen handen te nemen om je situatie te verbeteren met therapie. Je bent 40 en hebt al in geen 10 jaar meer gewerkt terwijl je fysiek niks mankeert! Maar nee niemand begrijpt jou en de maatschappij is kut. Gelukkig dat die maatschappij wel voorziet en jouw lammetakkerigheid en je gratis geld geeft om te blowen en gamen op de bank in je gore kiet.
Je bent een vuile rat, zelden zo'n nare persoonlijkheid ontmoet. Je vindt jezelf zo begaafd maar zult nooit wat bereiken in je carrière omdat iedereen ziet wat een achterbakse, onhygiënisch smeerdel je bent en je gezeur afdoet met pappen en nathouden. Maar dat zie je niet omdat je zo gevoelig bent voor ego kietelarij. Mensen zijn bang voor je uitbarstingen en zijn opgelucht als je niet op kantoor bent, ze tellen de dagen af als je bijna met vakantie gaat. Kwaad worden omdat niemand interesse toont in je privé omstandigheden of je achterhaalde kennis, terwijl je zelf nooit interesse toont in mensen, buiten je hielenlikkertjes om. Bij alle shit die je meemaakt, denk ik alleen maar: 'karma is a bitch'. Misschien moet je eens naar jezelf en je eigen gedrag kijken om te achterhalen waarom men met een boog om je heenloopt in plaats van met je vingertje te wijzen, egocentrische kut!
Met je dossiertjes over de fouten van je collega's zodat je ze kunt naaien als het je uitkomt. Je bent misselijkmakend! :mad:

Ah dat lucht op :proud:
Ooooh die collega, wat een hel is dat. Kende er ook zo een, die had niet door dat anderen dat ook gewoon kunnen terug doen en een stuk beter. Vuur met vuur atoombom bestrijden bij dat soort lui.
AnnA_C schreef:
21-05-2018 20:29
Verder nog wel een leuke middag gehad hoor :). Ik was het kwijt, maar heb jullie er mee 'belast'.
Maar soms vraag ik me echt af hoe ouders dat trekken met een kind dat een zwaardere vorm van autisme heeft. Soms is het gewoon even teveel om altijd overal maar rekening mee te houden...
Ach anna, jouw stukje daar kreeg ik tranen van in mijn ogen. Want om met dit te moeten dealen in jouw situatie is kut! Hier een autistische en hb zoon van 8 en ik herken wat je schrijft. Maar volgens mij (ik heb wel eens in je topic gelezen) hebben jullie nog niet heel lang een diagnose, toch? Naarmate de hulp vordert op alle vlakken en de gebruiksaanwijziging steeds duidelijk wordt, zullen de buien voor jullie hopelijk ook gaan afnemen en leert hij toch om zich een beetje te uiten. Ik hoop echt dat mijn ervaring bij jou ook van toepassing is en dan kan ik je zeggen: het wordt echt beter, jullie leren allemaal beter hoe met elkaar om te gaan. Makkelijk wordt het nooit, maar echt wel beter! En voor nu: :hug:
Bblientje schreef:
21-05-2018 18:02
Oké.
Ik kan ook nogal onverbiddelijk zijn hoor maar wat ik bij jou denk ik zo heftig vind is de minachting die ervan afdruipt.
Je lijkt totaal geen respect of begrip te hebben voor de persoon in kwestie.
Geen aanval hoor..
Vind het juist interessant om een inkijkje te mogen krijgen in andermans brein.
Het is ook een momentopname vanuit frustratie getypt.

Ik gok eigenlijk dat het over haarzelf ging.
Maar ik hoop van niet.
Dat jij de 1e ronde zwanger bent heel fijn voor je maar als je dan ook alleen maar over praat alsof het de makkelijkste taak was van de hele wereld.. echt mismakend! :steam:

Altijd leuk doen tegen anderen maar als mensen je echt kennen ben je verschrikkelijk naar mens. Onvoorstelbaar dat dat in de zorg werkt.

Je zeikt dat je kind te dik is. Terwijl dat niet het geval is en haar billen? Ze draagt een luier geen wonder dat ze rond zijn. Maar altijd herhalen dat ze dik is. En tegen haar zeggen: **** wat heb jij? Een dikke... kont ja. Hoe denk je dat dat overkomt voor haar. En dat geklaag dat je op dieet moet en je man ook. Deam SHUTTHEFUCKUP! Heb je werkelijk niet door hoe vermoeiend je bent? Iedereen kijkt weg of zucht als jij praat. Oh en nog iets... misschien een idee dat je eens wat meer gaat doen met je kinderen. Een zei laatst: mijn moeder is altijd weg. Als ik vraag om iets te doen samen kan dat nooit.
Ik heb niet gekozen om je te leren kennen maar helaas luister ik alles aan en zeg niks. Niet luisteren is niet haalbaar want je schreeuwt.
Bam!!!!
Aan alle FB gebruikers die lid zijn van de weggeefhoeken, deelgroepen en ruilhoeken.
Als iemand om iets vraagt hoef je echt, echt waar, niet te melden dat je dat item niet hebt, niet meer hebt, net hebt weggedaan of al hebt uigeleend!!!!!!
-Darkside- schreef:
21-05-2018 20:41
Sterkte.
De kinderrovers van jeugdzorg heeft mijn autist uit huis gerukt. Ja echt in zijn belang was dat, van je bed gelicht worden, naar een crisisplaats, naar een andere crisisplaats en nu gelukkig op een vaste plek (niet dankzij jz, dit hebben we zelf geregeld).
Als de inquisitie van veilig thuis bij je komt raad ik je met klem aan een advocaat te nemen en contact op te nemen met Stichting KOG.

:hug:

Wat lijkt me dit verschrikkelijk. Heel veel sterkte.
Dat je autistisch bent wil niet zeggen dat je dan maar alles mag zeggen en andere mensen ongelofelijk mag kwetsen. Word doodmoe van je gezeik en gezeur over mijn gewicht en mijn partner. Constant dat gemauw over calorieën of over wat “dat” wel niet kost. Veel te duur. Pff houd asjeblieft op
Ik weet dat je een maagoperatie hebt gehad en heeel veel bent afgevallen. Respect. Maar ik hoef écht niet iedere keer dat ik je zie te horen wat je die dag ‘maar’ allemaal gegeten hebt. Ohh je hebt maar een half broodje op de hele dag? Nee is niet goed he.. Nee. Dat weet je zelf ook wel.. Nee het gaat gewoon niet he? Nee. Gewoon nee. Ssssssssssht!!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Het doet me een grote deugd dat je vandaag een aantal keren met de deuren hebt lopen slaan. Ik hoop van harte dat je je nog steeds klote voelt, want dat verdien je.
Cateautje schreef:
21-05-2018 23:15
Het doet me een grote deugd dat je vandaag een aantal keren met de deuren hebt lopen slaan. Ik hoop van harte dat je je nog steeds klote voelt, want dat verdien je.

Zo grappig dat je met jouw onderschrift (Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen), hier in dit topic, deze en andere posts plaatst.
Oakes schreef:
21-05-2018 23:30
Zo grappig dat je met jouw onderschrift (Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen), hier in dit topic, deze en andere posts plaatst.
Oh, ik ageer niet hoor, ik reageer, na dertien jaar!!! geterroriseer van mijn geliefde buuf.
Ik gun iedereen alles wat het hart begeert, maar deze mag van mij echt letterlijk doodvallen. Is overigens een zakelijke wens, want de wereld wordt er echt een heel stuk beter van als zij de aarde verlaat. Ze krijgt me met geen mogelijkheid aan het haten, want dat is zo'n rotgevoel, daar wens ik mezelf niet mee lastig te vallen.
Als je zegt 'ik app je' doe dat dan ook!

En tegen ex: zeur niet dat je dochter zoveel weekenden bij je is en doe niet alsof je je opoffert voor mij omdat je haar in het weekend van mijn ochtenddiensten ook 'opvangt' terwijl t mijn zorgdagen zijn. Ik heb gvd 1 vrije avond in t weekend per 5 weken dus bang zijn dat ik n nieuwe vent aan t daten ben hoef je niet te zijn. En verder is ons meiske bij mij zodra ik ook maar n halve ochtend vrij heb.
En dan ook nog zeuren dat je teveel kinderopvang moet betalen ten opzichte van mij. Ik zie je er voor aan dat je nog geld gaat vragen voor de weekenden dat jij haar 'opvangt'.
Ik weet dat je me wil dwingen om n 9 tot 5 baan te laten zoeken op doordeweekse dagen maar dat gaat niet gebeuren. Ik ben gelukkig zo. Zonder jou zonder je gezeik zonder je gezeur om geld en zonder jou mening over mij en de dingen die ik doe.
Ow en ik kan wel goed koken, geniet wel van seks en ik heb ook smaak w.b. interieur en tuin. Dat had je kunnen ervaren als je me ook maar een milimeter meer ruimte had gegeven en niet zo gezeurd had om ieder tientje wat ik uit wou geven aan de inrichting.

Succes met je nieuwe koophuis waat je niets aan veranderd heb, waar je na 1x bezichtigen op geboden heb, waar toch wel wat aan mankeers omsat je te zunig was om n bouwtechnische keuring uit te voeren, waar de oude zooi uit ons huis in staat nu en waarschijnlijk over 10 jaar nog.
Stiekum hoop ik dat je stikjaloers wordt op mijn huis wat ik ga inrichten van mijn geld, op de mooie tuin die ik al in mn hoofd heb, op de lieve stoere meisjeskamer die ik voor onze dochter ga maken.

Nu krijgt ze wel n leuke kamer en geen met een sierrandje opgefleurd kantoortje. Met de fotocollage aan de muur van haar als baby met papa. Die jij niet zo belangrijk vond om mee te nemen met de verhuizing.

Ow en die foto van de fotoshoot toen ze 8 mnd was.... die komt nu wel in n 90x90 afdruk aan de muur!
Net als allerlei andere familiefoto's van mij. En als ze wil ook van haar familie van jou kant.

Klootzak het had zo mooi kunnen zijn maar je wil t niet zien.
Je maakt mij uit voor autist als ik je zeg niet te snappen. Maar ik kom er steeds meer achter dat je een rol speelt en ik je echte ik nooit gezien heb. Ik hoop voor je dochter dat je jezelf leert kennen en accepteren. Maar maak haar nooit zo onzeker als dat je mij gekregen en gehouden hebt. Als ik iets merk in de trand dan heb je aan mij ineens een heks ipv een ex.
Been there, done that, got the T-shirt.
stelletje zeikerds
Ycjoo- schreef:
19-05-2018 21:45
Het is een verschrikkelijk lelijk dikke vervelende kind.

Ahh, dat vind ik best zielig klinken voor dat kind eigenlijk. Maar goed dat je het hier zegt.
chocolol schreef:
22-05-2018 00:14
Ahh, dat vind ik best zielig klinken voor dat kind eigenlijk. Maar goed dat je het hier zegt.

;-D

Inderdaad. En dat in skitterende, voutloze Nederlands.
chocolol schreef:
22-05-2018 00:14
Is het ook. Zal dit ook nooit durven zeggen.
Bam!!!!
Jullie moeten uiteraard jullie grote dag inrichten, zoals jullie willen. Jullie dag en als jullie het klein willen houden, met alleen familie, is dat jullie goed recht, maar ik vind het wel jammer dat ik er niet bij mag zijn.
Such a beautiful place to be with Friends.
Tegen collega: smerig achterbaks secreet dat je bent! Als je je zin niet krijgt ga je janken, je lijkt verdomme wel een klein kind! Je bent 52 en je doet alsof er geen beter persoon is dan jij. Ik heb nieuws voor je, er zijn er weinig slechter dan jij. En oh je wilt altijd zo graag helpen want ja, je hebt zo'n goed hartje. Het zou gekookt op je rug moeten hangen, HEKS!!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Waar ik al bijna een jaar ontzettend veel begrip voor je heb, loop je nu de kantjes er een beetje vanaf.
Ook jij hebt kinderen, ook jij kunt ze verzorgen, ook ik mag wel eens een keer blijven liggen.
Jij weet toch ook hoe je moet schoonmaken? Waarom dan elke keer die steken onder water, waardoor ik me verplicht voel weer te gaan schoonmaken?

Inmiddels ben je wel “zover” dat je al de leuke dingen wel weer kan ondanks je burnout, maar de vervelende dingen schuif je gewoon aan de kant.

Je hebt er gewoon geen zin in, dus dan doe je het gewoon niet, dat heeft in mijn ogen niets meer te maken met je “burnout”
Waar ik altijd probeer te zoeken naar het goede in de mens, naar een verklaring voor alle soorten en maten van slecht gedrag van iedereen, eerder medelijden heb dan kwaad ben, kan ik over jou maar 1 ding denken: ik hoop dat je een zeer langzame, pijnlijke dood sterft en eeuwig zult branden in de hel.
MRES schreef:
22-05-2018 18:07
Waar ik altijd probeer te zoeken naar het goede in de mens, naar een verklaring voor alle soorten en maten van slecht gedrag van iedereen, eerder medelijden heb dan kwaad ben, kan ik over jou maar 1 ding denken: ik hoop dat je een zeer langzame, pijnlijke dood sterft en eeuwig zult branden in de hel.
dat is duidelijk :P
Nee ik ben geen vriendelijke vrouw die stopt voor debiele fileratten die zichzelf in de vangrail boren. Ik stopte alleen omdat die anderen ook stopten en ik geen zin had in een boete wegens doorrijden. Ik moet bekennen dat mijn hart een klein sprongetje maakte toen die technische meneer verklaarde dat jouw bak alleen nog goed was voor de sloop. Eikel. Ik wens je een Skoda Roomster als vervangende auto toe.
Tegen een vrouw, die in het zwembad van de sauna vreselijk opschepte over de vermeende belangstelling van een jongen die haar zoon kon zijn én een bloedmooie vriendin had: serieus?? Kijk eens in de spiegel mens!
Christy :HA:

Lieflief kindje ik weet dat je t lastig vind dat je papa en mama niet meer in 1 huis wonen. Ik snap dat je moe ben na zo'n lange dag. Maar dat ben ik ook en waarom moet je dan net voor het eten klaar is de kamer veranderen in een mijnenveld met kralen en andere zo klein mogelijke speeltjes? :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven