Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MonteCara* schreef:
23-05-2018 17:03
Knopjes-gate...
:D Nou in ieder geval geen 502 bad gateway. Jij blijft ook ?
nounou
Graag op anoniem en mijn gegevens svp in het geheel verwijderen. Alvast bedank!
anoniem23520181713 schreef:
23-05-2018 17:09
Graag op anoniem en mijn gegevens svp in het geheel verwijderen. Alvast bedank!
Je hebt 36 berichten! Mag ik vragen waarom jij op anoniem wilt? Je hebt toch nog nauwelijks iets gedeeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-05-2018 17:10
Je hebt 36 berichten! Mag ik vragen waarom jij op anoniem wilt? Je hebt toch nog nauwelijks iets gedeeld?
:rofl:
Nouschi schreef:
Je vroeg het niet aan mij, maar toch : aan een hype moet je natuurlijk gelijk meedoen, snap dat dan ! Gelijk in een sloot springen als de rest dat ook doet.
Daarna zien we wel weer waarom dat ook alweer was :wtf:
nounou
Heerlijk zeg. We hebben weer eens een ouderwetse rel.
.
Graag dit account anonimiseren inclusief gebruikersnaam.
*- schreef:
23-05-2018 17:20
Graag dit account anonimiseren inclusief gebruikersnaam.
Sjee, jij ook al :'(
zazamaenade wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:28
2.67% gewijzigd
nounou
C :(
Je komt wel herkenbaar terug hoop ik?
.
Graag dit account anonimiseren inclusief het verwijderen van de nickname.
Let op: dit is een ander account dan het bericht van zonet.
anoniem_296755 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:25
29.13% gewijzigd
Calamitycat schreef:
23-05-2018 17:22
C :(
Je komt wel herkenbaar terug hoop ik?
Yep. :)
Nooit meer ergens online gaan, nergens voor, dat is de enige manier mensen. Viva is slechts een speldenknopje in een grote oceaan. Privacy is een begrip uit een andere tijd. Wen er maar aan.
Fijn, C! :thumbsup:
.
Maar als iemand hier bijvoorbeeld via Google terechtkomt, een stukje tekst van mij leest, denkt: hé, zou *echte naam CarmiggelT* dat geschreven hebben, dan kan die dus met mijn nick mijn hele postgeschiedenis opzoeken via Google? Dus dan ben ik tot in der eeuwigheden te herkennen, ook als ik allang niet meer actief ben?
Klopt dat Mods/CM?

Overigens hebben die twee aanpassingen niets te maken met de AVG, dus die toevoeging in de mededeling van de CM begrijp ik niet helemaal.
Graag mijn account anonimiseren en verwijderen van mijn nickname :)
@Carmiggelt, google jezelf met toevoeging VIVA en kijk wat je kunt vinden.
Ook handig dat de geanonimiseerde nick blijft staan in de quotes, kunnen we tenminste nog googlen :D. En mijn oude nicks zijn nog steeds te loepen, sinds de grote verherbetersloping van inmiddels een jaar geleden. Ik neem aan dat daar allemaal niets meer aan te doen is, in het kader van de nieuwe privacywet?

Sorry hoor, maar ik moet even :rofl: :rofl: :rofl:

En voor het geval de pavlovmod weer dienst heeft: NEE, IK WIL NIET GEANONIMISEERD!!!!
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:33
1.46% gewijzigd
Nouschi schreef:

Heerlijk :D
Lady*Voldemort schreef:
23-05-2018 17:31

En voor het geval de pavlovmod weer dienst heeft: NEE, IK WIL NIET GEANONIMISEERD!!!!

Ik durfde hier net ook al niks te posten, straks word je gewoon meegenomen in de slipstream :rofl:
RégineFilange schreef:
23-05-2018 17:33
Ik durfde hier net ook al niks te posten, straks word je gewoon meegenomen in de slipstream :rofl:
Is me wel eens gebeurd hoor. Iedereen ging offtopic, mod boos, dreigen met 'passende maatregelen' en zo en toen kwam ik aangekakt met een doodnormale vraag: hup weekban. Het heeft me drie dagen en een hele mailwisseling gekost om die ongedaan te krijgen :rofl:
Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
Ook handig dat de geanonimiseerde nick blijft staan in de quotes, kunnen we tenminste nog googlen :D. En mijn oude nicks zijn nog steeds te loepen, sinds de grote verherbetersloping van inmiddels een jaar geleden. Ik neem aan dat daar allemaal niets meer aan te doen is, in het kader van de nieuwe privacywet?

Ik quote je voor de zekerheid maar even.
RégineFilange schreef:
23-05-2018 17:33

Behalve als je een spaflesje bent, dan sta je onder de negeer. Ook best onbeschoft.
Lady*Voldemort schreef:

De oude anonieme nicks hebben ze beloofd om ook op onloepbaar te zetten... ik ben wel erg benieuwd wanneer!
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 18:03
16.64% gewijzigd
Ja, graag ook op anoniem. Ook graag de nicknaam. Emailadres en alles wat je nog meer van me hebt. Dank.

Hier nog zo'n paniekkip of ze ons ook noemen op de napraat. :yes:
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 18:09
33.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven