Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 8)

16-03-2018 18:13 3007 berichten
Het vervolg op deel 7 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kam hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom

Je kan hier zelf je Nod datum aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters

Zo kan je zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
]]
NaamNOD
baby123453 juli
JuffrouwToos5-7 juli
Appeltje--6-9 juli
Stippeltjesbehang12 juli
Shonan12-14 juli
Edsheeran16 juli
OkkiePetite17 juli
Maris8619 juli
pindaeter16/23 juli
Maya8826/28 juli
arcticfox127/28 juli
Vlindertjezs28 juli
wonderwens8928 juli
Bloomaday1 augustus
DEM896 augustus
Tulpenveld_1???
August18???
Juffiejuffie???
TB84???
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:45
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
55.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
AmericanGirl1983 schreef:
23-05-2018 16:04
Hoi dames,

Een paar maanden geleden heb ik ook even op dit forum gezeten, alleen vanwege privé omstandigheden en omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn ben ik alleen af en toe een beetje blijven meelezen. Ik merk alleen dat "het te veel mee bezig wil zijn" alleen lukt wanneer je ongesteld bent geworden, maar zodra je op het wachtbankje beland je die knop toch niet zo makkelijk kan omzetten. Mijn concentratie is minder... jullie kennen het vast wel.

Nu ben ik al een tijdje bezig met temperaturen. Ik vind dit een eenvoudige manier om mijn cyclus een beetje te voorspellen. Ik zit op 9 dpo en mijn temperatuur is 37.2 dus dat is goed, als zegt dat nog helemaal niks over een eventuele zwangerschap.
Verder weinig klachten, beetje hoofdpijn, beetje buikpijn maar dat heb ik ook wanneer de rode duivels eraan komen.
Het enige wat echt totaal anders is, is dat ik zachte grotere borsten heb. Gevoelig zijn ze altijd wel voor mijn NOD, maar nu zijn ze echt groter. Mijn vriend zei gister zelfs: jeetje wat heb je dikke tetten hahahaa...

Het is moeilijk om nog niet te gaan testen (wat waarschijnlijk veel te vroeg is) maar ik ben zo nieuwsgierig.
Ik kan kan het inderdaad ook zo veel gemakkelijker loslaten wanneer ik ongesteld ben geworden!
Toen ik net zwanger was (wel miskraam op 8 weken) had ik ook wel duidelijk pijnlijke én grotere borsten. Kan een teken zijn... maar ook niet natuurlijk. Ik duim voor je
Ben ik weer, andere nickname, nog steeds kinderspeelgoed! Hopelijk ga ik de rest die zich anonimiseren nog terug zien!
Ik krijg dat moderator topic niet gevonden, kan iemand mij helpen?
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Kom je wel terug foodies? Altijd fijn kletsen met je!
Jawel hoor :) ben even aan het denken over een nieuwe naam, tot snel!

Bedankt voor de hulp
Ik ben weeer terug met een andere nickname. Voorheen e.v.e.l.i.e.n_.88
O nee hè dat wordt even heel lastig bijhouden met andere namen straks, vind het nu soms al lastig om bij te houden wie wat schrijft etc.

Is dit verplicht om anoniem gezet te worden en andere naam te kiezen?

Hier enorme lage buikpijn en rugpijn. En enorm gespannen gevoel. Vandaag twee keer een ovu test gedaan en die loopt op maar is nog niet positief. Ik gok vrijdag eisprong.
Nieuwe dames welkom en Americangirl welkom terug!
Ben ik weer! Andere naam, zelfde thema ;)
Ik heb het ook meer gedaan omdat ik mijn echte naam gebruikte. Maar het is niet verplicht hoor.
Ok hier gewoon een verzonnen naam. Nergens aan vast te knopen. Laat het lekker zo.
En ik maar denken dat je Frederique ofzo heet :p
Ik ben dus ook terug onder een andere naam.
Kunnen we elkaar weer opnieuw leren kennen
Voor mij was het vooral dat je nu nog een "anoniem5236842" krijgt wanneer je je laat anonimiseren. Als iemand dan later achter mijn nick komt en denkt ooh ik google even op s.p.ringt.ouw en even neuzen wat ze heeft gezegd kunnen ze t niet vinden. Ik heb best persoonlijke dingen gedeeld over mij en man.

Vanaf vrijdag word je account bevoren als je je wil anonimiseren. Dus Google je dan nickname+viva krijg js al die oude berichten nog terug gevonden. En dat wilde ik niet :p vandaar!

Zeezoutboter, lekker! Haha welkom terug! Zal indd even flink wennen zijn hoor al de nieuwe namen.
Ik heb ook een berichtje gestuurd in dat moderator forum. Wanneer wordt mijn anoniem. Wordt verzinnen wat voor naam ik dan ga gebruiken. Zal misschien iets van Bobo zijn ofzo is bijna hetzelfde dus zal misschien wat makkelijker te onthouden zijn dan freddelientje Hahah
😜

Ik snap jullie hoor.

Trouwens wel mooie naam frederique, maar nee komt er niet eens in de buurt.
Voor mij eigenlijk dezelfde overweging als skippykoe
Op dit account had ik ook al wat geschreven, maar veel minder herkenbaar als mijn oude account. Vind ik toch wel prettig
Zijn al mijn posts niet sowieso te lezen door iedereen?

Plof. Van het wachtbankje af. Ik meld me weer in juni!
Poeh wat een gedoe zeg met die nieuwe wetgeving.. ga me er vandaag ff in verdiepen..

Enfin.. ik heb gister nog het ziekenhuis gebeld dat ik t niet vertrouw en smiddags belde de gynaecoloog dat ik bloed mocht laten prikken.. al denk ik nu, dat ik gewoon een week te vroeg ongesteld ben geworden.. bloeding is iets heviger geworden.. wat ik dus nog nooooooit heb gehad dat ik te vroeg ben..

Hopelijk weet ik morgen meer..
Zo, ook ik ben er weer nu onder een andere naam. Vorige naam was B.i. b.i. 1.6.

Aghn nee Roffa, wat ontzettend klote zeg. Een hele dikke knuffel voor jou.

Kleine leeuwin goed dat je het ziekenhuis gebeld hebt. Liever een keertje te veel bloedprikken dan te weinig toch?
Roffa wat jammer

Ik schreef hier als bag.hé.r.a
Vanmorgen een test gedaan kv2x5 en die was negatief.
Dat betekend dat als ik vandaag niet ongesteld word, ik weer terug moet bellen naar de fertiliteit😢
Roffa jammer zeg! Succes.

KleineLeeuwin goed van je.
Best lastig, zo alle nieuwe namen!
Ik ga mijn naam niet veranderen, denk dat ik anoniem genoeg ben zo.

@Roffa, wat jammer dat je van de bank gevallen bent! Ik had het je zo gegund!

Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en heb vanochtend een digitale test van CB gedaan, die gaf 2-3 weken zwanger aan (rekent vanaf bevruchting).
Ik zal dit topic daarom niet langer ‘vervuilen’. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! En ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.
Ik kom af en toe nog wel even spieken om te zien hoe het met jullie gaat.
Maya hoe gaat het met je testdrang?

Ik begin ongedurig te worden. Heb al drie dagen licht bruin bloed verlies en best wel wat krampen. Ik heb alleen altijd een cyclus van 34 dagen. Zit nu op dag 28. Hoop niet dat dit betekent dat ik van het bankje af ben. Daardoor kan in mij bijna niet inhouden met testen.
Jaaa donderwolkje gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven