Stamcafe XXXII
donderdag 24 mei 2018 om 19:37
Ik ben gewoon een pechvogel. Echt it's my middle name. Er gaat heel vaak iets niet goed als we eten bestellen. En je raad het al: Altijd met mijn eten. We bestellen 2 pizza's, een salade, een voorgerecht een een soep. En wat is er niet bij? Mijn pizza (en ik lust die van man niet) en mijn pasta voor morgen. Soep en sla.... meh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 25 mei 2018 om 11:41
Verjaardag schoonmoeder was gezellig, beetje laat thuis voor een doordeweekse dag maar ik hoef pas over 45 minuten weg. Man moest wel vroeg op pad.
Heb medicijnen opgehaald en boodschappen gedaan en de vaatwasser uitgeruimd en een was gedraaid en opgehangen en niet onbelangrijk de ventilator uit de schuur gehaald. Zou normaal wel buiten gaan zitten nu maar dan ben ik straks als ik moet gaan werken weer zo klef. Hopelijk zondag ook mooi weer om buiten te zitten lezen. Meer doe ik zondag niet. Heb genoeg boodschappen voor het hele weekend. Morgen werken en s’avonds op visite dus weinig vrije tijd.
Nu even wat eten en lezen nog.
Fijn weekend allemaal!
Heb medicijnen opgehaald en boodschappen gedaan en de vaatwasser uitgeruimd en een was gedraaid en opgehangen en niet onbelangrijk de ventilator uit de schuur gehaald. Zou normaal wel buiten gaan zitten nu maar dan ben ik straks als ik moet gaan werken weer zo klef. Hopelijk zondag ook mooi weer om buiten te zitten lezen. Meer doe ik zondag niet. Heb genoeg boodschappen voor het hele weekend. Morgen werken en s’avonds op visite dus weinig vrije tijd.
Nu even wat eten en lezen nog.
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 25 mei 2018 om 11:52
Dat boden ze wel aan, maar het was al 'laat' voor me om te eten en ik weet dat ik - als ik nog langer wacht - niet meer kan eten. Dus de 'vergeten' dingen krijg ik volgende keer. Ze maken zo'n foutjes ook altijd wel goed door bij de volgende bestelling een extraatje te geven.
vrijdag 25 mei 2018 om 12:02
Heel fijn inderdaad. Nog een paar dagen aanklooien en dan is het leed geleden. Ik ben man heel erg af aan het remmen om toch ook aan de badkamer te beginnen. Daar heb ik echt nog geen puf voor!
vrijdag 25 mei 2018 om 14:04
vrijdag 25 mei 2018 om 14:08
Doe ik fruitje. Morgen maar even heel duidelijk aan hem vertellen dat ik echt 'op' ben en op moet laden. Ik heb de neiging om niet te laten zien hoe moe ik ben en maar door te stomen. Maar nu voel ik dat ik ECHT een tijdje alleen het noodzakelijke moet doen. Komt goed.
vrijdag 25 mei 2018 om 20:13
Ahhhh ik moet 'em even zwijmelen. Katjes zijn uitgespeeld en liggen nu pootjes om elkaar heen, buik aan buik in slaap. Af en toe wordt er eentje een beetje wakker en geeft dan een lik over broer en snurkt weer verder. Alleen al van naar hen te kijken word ik rustig en gelukkig.
oudblond wijzigde dit bericht op 26-05-2018 10:21
0.17% gewijzigd
vrijdag 25 mei 2018 om 21:06
vrijdag 25 mei 2018 om 21:06
Oudblond schreef: ↑25-05-2018 20:13Ahhhh ik moet 'em even zwijmelen. Katjes zijn uitgespeeld en liggen nu pootjes om elkaar heen, buik aan buik in slaap. Af en toe wordt er eentje een beetje wakker en geeft dan een lik over broer en snurkt weer verder. Alleen al van naar hen te kijken wordt ik rustig en gelukkig.![]()