Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ja!
Welk festival Dolfje?
Wat in drie steden tegelijk is met de helicopters :)
Ah, dan ga ik je niet tegenkomen :-)
Ik ben gewoon een pechvogel. Echt it's my middle name. Er gaat heel vaak iets niet goed als we eten bestellen. En je raad het al: Altijd met mijn eten. We bestellen 2 pizza's, een salade, een voorgerecht een een soep. En wat is er niet bij? Mijn pizza (en ik lust die van man niet) en mijn pasta voor morgen. Soep en sla.... meh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Laat je ze dan niet terugkomen Blond?
-Katjies- schreef:
24-05-2018 21:13
Dit inderdaad.
Azarole schreef:
24-05-2018 17:41
Ah, dan ga ik je niet tegenkomen :-)
Waar ga jij heen?
Verjaardag schoonmoeder was gezellig, beetje laat thuis voor een doordeweekse dag maar ik hoef pas over 45 minuten weg. Man moest wel vroeg op pad.
Heb medicijnen opgehaald en boodschappen gedaan en de vaatwasser uitgeruimd en een was gedraaid en opgehangen en niet onbelangrijk de ventilator uit de schuur gehaald. Zou normaal wel buiten gaan zitten nu maar dan ben ik straks als ik moet gaan werken weer zo klef. Hopelijk zondag ook mooi weer om buiten te zitten lezen. Meer doe ik zondag niet. Heb genoeg boodschappen voor het hele weekend. Morgen werken en s’avonds op visite dus weinig vrije tijd.
Nu even wat eten en lezen nog.
Fijn weekend allemaal!
-Katjies- schreef:
24-05-2018 21:13
Dat boden ze wel aan, maar het was al 'laat' voor me om te eten en ik weet dat ik - als ik nog langer wacht - niet meer kan eten. Dus de 'vergeten' dingen krijg ik volgende keer. Ze maken zo'n foutjes ook altijd wel goed door bij de volgende bestelling een extraatje te geven.
Mijn huis staat vol 'keuken' :O Gaat dat wel passen :-? Ik vind het spannender dan gedacht allemaal. Hopelijk sta ik dinsdag in een pan vol lekkers te roeren!
Fijn dat het bijna klaar is Oudblond!
dolfje schreef:
25-05-2018 12:01
Fijn dat het bijna klaar is Oudblond!
Heel fijn inderdaad. Nog een paar dagen aanklooien en dan is het leed geleden. Ik ben man heel erg af aan het remmen om toch ook aan de badkamer te beginnen. Daar heb ik echt nog geen puf voor!
dolfje schreef:
25-05-2018 11:38
Waar ga jij heen?
Volgende week zaterdag in Goffertpark.
Ben benieuwd of ik het zelf een hele dag ga trekken, want het is niet helemaal mijn muziekstijl.
Oudblond schreef:
25-05-2018 12:02
Heel fijn inderdaad. Nog een paar dagen aanklooien en dan is het leed geleden. Ik ben man heel erg af aan het remmen om toch ook aan de badkamer te beginnen. Daar heb ik echt nog geen puf voor!
Rem hem maar goed af! Even geduld badkamer, je loopt niet weg!
Azarole schreef:
25-05-2018 14:04
Rem hem maar goed af! Even geduld badkamer, je loopt niet weg!
Doe ik fruitje. Morgen maar even heel duidelijk aan hem vertellen dat ik echt 'op' ben en op moet laden. Ik heb de neiging om niet te laten zien hoe moe ik ben en maar door te stomen. Maar nu voel ik dat ik ECHT een tijdje alleen het noodzakelijke moet doen. Komt goed.
Komt goed, man zal het wel snappen.
Ahhhh ik moet 'em even zwijmelen. Katjes zijn uitgespeeld en liggen nu pootjes om elkaar heen, buik aan buik in slaap. Af en toe wordt er eentje een beetje wakker en geeft dan een lik over broer en snurkt weer verder. Alleen al van naar hen te kijken word ik rustig en gelukkig. :love:
oudblond wijzigde dit bericht op 26-05-2018 10:21
0.17% gewijzigd
Mijn telefoon is net gestolen :@
Tandje terugschakelen Blond anders kan je straks naast me komen zitten.
Praten op het werk heeft er flink ingehakt :| weer stress en tranen, energielevel op -1.
Dat gaat nog een moeilijk stuk worden om terug te keren.
-Katjies- schreef:
25-05-2018 20:58
Gossamme, ik las het.
Hoe dan??? O_O
Azarole schreef:
25-05-2018 14:04
Volgende week zaterdag in Goffertpark.
Ben benieuwd of ik het zelf een hele dag ga trekken, want het is niet helemaal mijn muziekstijl.
Ik moest even opzoeken wat daar te doen is maar dat is ook niet mijn genre.
Oudblond schreef:
25-05-2018 20:13
Ahhhh ik moet 'em even zwijmelen. Katjes zijn uitgespeeld en liggen nu pootjes om elkaar heen, buik aan buik in slaap. Af en toe wordt er eentje een beetje wakker en geeft dan een lik over broer en snurkt weer verder. Alleen al van naar hen te kijken wordt ik rustig en gelukkig. :love:
:heart:
-Katjies- schreef:
25-05-2018 20:58
:'( :@ :hug:
Lillybit schreef:
25-05-2018 21:00
Gossamme, ik las het.
Hoe dan??? O_O
Laten liggen in een restaurant (was afgeleid vlak voor we weg gingen). Binnen 10 minuten terug, maar weg.
Is nu in een andere stad.
Echt zo aso! :swear:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven