Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
28-05-2018 08:56
Uh, niet allemaal hoor!

Ik zag gisteren ook een paar toerfietsers flink blunderen. Wielrenners van rechts en dan denken dat je er nog wel even voor kunt. De weg is van iedereen dus ook van de wielrenners, waarom hen dan geen ruimte geven? Omdat het wielrenners zijn en je dat de pest aan hebt?
Klopt.... Bij mij krijgen ze nog geen mm ruimte. Ik haaaaat wielrenners!!!
Als je nou niet weet hoe een computer werkt. Blijf er dan met je klauwen af! Domme deuze!
Ik heb het nu eens opgeschreven en dat was eigenlijk al opluchting genoeg..
anoniem_638f50c09ec8d wijzigde dit bericht op 28-05-2018 13:42
Reden: privacy
95.80% gewijzigd
Toestemming, je geeft ons toestemming?????
Oh wauw, moet ik je nou op mijn blote knietjes danken, dat je me toestemming verleent voor iets waarvoor ik geen toestemming nodig heb want a) ik heb er recht op, en b) het was een eis van jouw kutorganisatie.
Een eis die sowieso belachelijk is want wat je eist hebben we altijd al gedaan.
Flikker dus op met je kuttoestemming en nee, ik wil je er niet bij aanwezig hebben. Als het kan plan ik de afspraak om 8 uur 's ochtends in zodat jij onmogelijk aanwezig kùnt zijn. Dat ik daarvoor om half zes van huis moet vertrekken neem ik graag voor lief.
-Darkside- schreef:
28-05-2018 12:43
Toestemming, je geeft ons toestemming?????
Oh wauw, moet ik je nou op mijn blote knietjes danken, dat je me toestemming verleent voor iets waarvoor ik geen toestemming nodig heb want a) ik heb er recht op, en b) het was een eis van jouw kutorganisatie.
Een eis die sowieso belachelijk is want wat je eist hebben we altijd al gedaan.
Flikker dus op met je kuttoestemming en nee, ik wil je er niet bij aanwezig hebben. Als het kan plan ik de afspraak om 8 uur 's ochtends in zodat jij onmogelijk aanwezig kùnt zijn. Dat ik daarvoor om half zes van huis moet vertrekken neem ik graag voor lief.
Ik neem aan dat dit weer over de jeugdzorg gaat? Ik kan niet oordelen over jullie situatie en het handelen van jeugdzorg erin. Wel lees ik veel boosheid en frustratie in je posts (geen oordeel). Blijkbaar vind je dat jeugdzorg verkeerde beslissingen maakt en verkeerd met jou als ouder omgaat. Heb je de klachtenregeling wel eens bekeken? Mijn ervaring is dat daar (zeker bij de klachtencommissie) heel serieus naar de klachten van ouders/cliënten wordt gekeken. Dit kan ertoe leiden dat bepaalde beslissingen herzien moeten worden.
Wellicht heb je er wat aan.
Andersom schreef:
26-05-2018 13:09
TREK EEN T-SHIRT AAN!

Of je nou het goddelijke lichaam van een achttienjarige hebt, of het uitgezakte lijf van een tachtigjarige, doe een T-shirt aan! Je gaat niet naar de supermarkt of het tuincentrum in je blote bovenlijf.
En hijs dan gelijk ook even je broek op!

Ik hoef niet recht in je aars te kijken, dankjewel, en je ondergoed interesseert me ook zip!

Kus voor Bloosje.
Huts!
Ik heb dan weer weinig tegen wielrenners, maar wel tegen mensen die tegen me roepen of fluiten als ze mijn aandacht willen.

Dus hee, mamil, als je twee ons afvalt en een bel monteert ga je er netto op vooruit. En die twee ons, die kan ik zien zitten, die reserve heb je...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Yellow002 schreef:
28-05-2018 15:01
Ik neem aan dat dit weer over de jeugdzorg gaat? Ik kan niet oordelen over jullie situatie en het handelen van jeugdzorg erin. Wel lees ik veel boosheid en frustratie in je posts (geen oordeel). Blijkbaar vind je dat jeugdzorg verkeerde beslissingen maakt en verkeerd met jou als ouder omgaat. Heb je de klachtenregeling wel eens bekeken? Mijn ervaring is dat daar (zeker bij de klachtencommissie) heel serieus naar de klachten van ouders/cliënten wordt gekeken. Dit kan ertoe leiden dat bepaalde beslissingen herzien moeten worden.
Wellicht heb je er wat aan.
Nou probeer ik het onherkenbaar te houden... Maar goed
De klachtenprocedure, laat me niet lachen. We moesten eerst maar met de kut in kwestie praten. Dat hebben we gedaan (waarna er niks veranderde. ) pas dan zouden we met de manager mogen spreken. We konden er alleen met geen mogelijkheid achter komen wie die manager was. Dat was blijkbaar geheim.
Nu via omwegen weten we het eindelijk dus de klacht is ingediend.
Een eerdere klachtenprocedure leert ons echter dat er daarna geen bal veranderd ondanks dat we toen in het gelijk waren gesteld.
Waarom kan mijn lijf zich nou niet eens even gedragen als een 21 jaar oud lijf en niet als een 80 jaar oud lijf. EN JA IK LOOP MOEILIJK SORRY HOOR, kut mensen in de stad, niet alle jonge mensen zijn snel, weet je wel hoe veel pijn mijn lijf doet, oh nee wacht iedereen denkt aan zichzelf wat een stomme gedachte ook.

Plus hoe kunnen mensen zo weinig kleren aan hebben en dan nog naar buiten gaan, doe een beetje gewoon ik wil niet van je decolleté naar je navel kunnen kijken als je bukt, walgelijk gedoe.

En wees BLIJ dat je je alleen maar zorgen hoeft te maken over je klote gala jurk, je gaat er echt niet dood aan dat je er nog geen gevonden hebt, niet de hele winkel hoeft dat te weten.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Gore hufter! Lekker makkelijk hoor, een kind van tien lastig vallen! Kan je wel? Een jongen uitschelden in een voor hem onbekende taal, hem achterna rennen en keeldoorsnij gebaren maken?

Ik hoop dat je een heel naar eenzijdig ongeluk krijgt! Door jou voel ik me een stuk onveiliger! En mijn kind ook! Hij was alleen maar op weg naar muziekles! Loopt hij daar met zijn gitaar, krijgt hij dit! Rot op rot op rot op!

Ik ben zo boos! Zo ontzettend kwaad ben ik nog nooit geweest.
Kunstenkitsch schreef:
28-05-2018 16:33
Gore hufter! Lekker makkelijk hoor, een kind van tien lastig vallen! Kan je wel? Een jongen uitschelden in een voor hem onbekende taal, hem achterna rennen en keeldoorsnij gebaren maken?

Ik hoop dat je een heel naar eenzijdig ongeluk krijgt! Door jou voel ik me een stuk onveiliger! En mijn kind ook! Hij was alleen maar op weg naar muziekles! Loopt hij daar met zijn gitaar, krijgt hij dit! Rot op rot op rot op!

Zo die spoort inderdaad niet! Wat sneu voor je kind.
Je hebt altijd gezegd dat je pas zou gaan als ik zonder je zou kunnen. Hoe kon je nou denken dat ik er klaar voor was om zonder je verder te gaan drie jaar geleden. Ik had je nodig, ik heb je nog steeds nodig. Hoe kon je me hier nou alleen achter laten?

Mijn oma is vandaag drie jaar geleden overleden. Ze was de enige persoon op de aardbol die me begreep. Zonder haar ben ik echt helemaal alleen.
-Darkside- schreef:
28-05-2018 15:41
Nou probeer ik het onherkenbaar te houden... Maar goed
De klachtenprocedure, laat me niet lachen. We moesten eerst maar met de kut in kwestie praten. Dat hebben we gedaan (waarna er niks veranderde. ) pas dan zouden we met de manager mogen spreken. We konden er alleen met geen mogelijkheid achter komen wie die manager was. Dat was blijkbaar geheim.
Nu via omwegen weten we het eindelijk dus de klacht is ingediend.
Een eerdere klachtenprocedure leert ons echter dat er daarna geen bal veranderd ondanks dat we toen in het gelijk waren gesteld.
Heb je je al gewend tot het AKJ?
Ik hoop trouwens niet dat je in de klachtgesprekken dezelfde toon aanslaat als hier, want dat gaaf je niet verder brengen...
yellow002 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 18:05
8.70% gewijzigd
Kunstenkitsch schreef:
28-05-2018 16:33

Ik word hier ook zo boos van. Ten eerste praat Nederlands en ten tweede het is een kind dat nog veel moet leren in het verkeer. En dan is dit een van zijn ervaringen :(
Madrid87 schreef:
28-05-2018 17:56
Je hebt altijd gezegd dat je pas zou gaan als ik zonder je zou kunnen. Hoe kon je nou denken dat ik er klaar voor was om zonder je verder te gaan drie jaar geleden. Ik had je nodig, ik heb je nog steeds nodig. Hoe kon je me hier nou alleen achter laten?

Mijn oma is vandaag drie jaar geleden overleden. Ze was de enige persoon op de aardbol die me begreep. Zonder haar ben ik echt helemaal alleen.
Dit mag je toch best hardop zeggen :hug:
Yellow002 schreef:
28-05-2018 18:04
Dit mag je toch best hardop zeggen :hug:
Ik heb het ook tegen haar gezegd hoor. Ik wil niet boos op haar zijn omdat ze me verlaten heeft maar dat ben ik soms wel.
Bedankt voor de knuffel.
Andersom schreef:
27-05-2018 15:51
Ja en dan niet dat de school ineens gebouwd werd tegenover je huis, maar dat twee bejaarden een huis kopen van veertig jaar oud, tegenover een school van bijna veertig jaar oud.

Of mensen die een huis kopen naast een trapveldje een dan gaan klagen over het trapveldje.
Ach, vriendin van mij woont vlakbij Artis en de mensen die het appartement naast haar gekocht hebben lopen constant te zeiken over het gehuil van de wolven. Tja, Artis zat daar ook pas 100 jaar.. :rolling:
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ouwe bejaarde graftak.

Waarom ben je al 2 weken bezig om die godvergeten, megadure paupercamper van je in te laden? Iedereen weet dat je gewoon weer naar dezelfde camping in Frankrijk gaat. Met je babyboom hoofd.

De hele flat haat je! Blijf daar!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Ik ben aan het uitkijken naar een andere baan omdat ik van jullie zo weinig waardering krijg. Het is echt jullie eigen schuld. Jullie vinden toch dat ik zulk goed werk doe? Waardeer het dan!!!
Restera schreef:
28-05-2018 18:10
Ouwe bejaarde graftak.

Waarom ben je al 2 weken bezig om die godvergeten, megadure paupercamper van je in te laden? Iedereen weet dat je gewoon weer naar dezelfde camping in Frankrijk gaat. Met je babyboom hoofd.

:rofl:

Babyboomhoofd mag voor mij op de nominatie voor woord van het jaar!
Restera schreef:
28-05-2018 18:10
Ouwe bejaarde graftak.

Hahahaha zo herkenbaar!
Dat je lekker verzuipt in je zwembad! Nee, ik heb geen zin om nog moeite te doen voor je. Zoek het maar uit.
Als je een probleem hebt met mij, zeg het me dan in plaats van achter mijn rug om de hele familie tegen mij in het harnas te jagen! En dan in mijn gezicht mooi weer spelen, zo volwassen!

Sterkte met je slachtoffergedrag, ik ga er niet om veranderen.
Yellow002 schreef:
28-05-2018 18:00
Heb je je al gewend tot het AKJ?
Ik hoop trouwens niet dat je in de klachtgesprekken dezelfde toon aanslaat als hier, want dat gaaf je niet verder brengen...
Ja de eerste een klacht met hulp van het akj gedaan.
9 punten hadden, in 7 kregen we hardgrondig gelijk maar er is nooit verbetering gekomen.
Verder vind ik het een beetje raar dat je mij hier aanspreekt op mijn manier van uiten. Ik gvd woest op die hele kutkliek die niet in het belang van kinderen en gezinnen handelt maar vooral zichzelf aan het werk houdt.
Als ik met die muts in gesprek moet ben ik beleefd. Ijzig en soms sarcastisch maar beleefd. Mag ik me hier dan wel eerlijk uiten zoals anderen dat ook doen?
Nee! Kom niet bij me zitten zemeltrutten dat je zeker wel 2 jaar geprobeerd hebt zwanger te raken boehoehoe en dat het maar niet lukte sniksniksnik en toen je de afspraak maakte in het ziekenhuis was je potverdikke tóch zomaar ineens zwanger.

Je weet dat wij het 10 jaar geprobeerd hebben, het hele traject hebben afgelopen en nog steeds met lege handen staan. En je weet ook dat dat nooit meer gaat veranderen, want door de chemo ben ik in de overgang. Dus neuk op met je zeikverhaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven