Wat je niet hardop wilt zeggen

zondag 27 mei 2018 om 13:34
Dan heb je toch best veel lef als je de buurvrouw aanspreekt op hoe haar 14-jarige dochter erbij loopt. Kind heeft een short, t-shirt en gympen aan bij freaking 30 graden. Er is helemaal niets ordinair aan een sprietje in een short. En ik neem niets terug van wat ik gezegd heb. Min vrouwtje dat je bent, zeker jaloers dat jij nooit in jouw hele leven met goed fatsoen een short hebt kunnen dragen. Laat dat kind met rust!

zondag 27 mei 2018 om 13:57
Nou inderdaad!lemoos2 schreef: ↑27-05-2018 13:34Dan heb je toch best veel lef als je de buurvrouw aanspreekt op hoe haar 14-jarige dochter erbij loopt. Kind heeft een short, t-shirt en gympen aan bij freaking 30 graden. Er is helemaal niets ordinair aan een sprietje in een short. En ik neem niets terug van wat ik gezegd heb. Min vrouwtje dat je bent, zeker jaloers dat jij nooit in jouw hele leven met goed fatsoen een short hebt kunnen dragen. Laat dat kind met rust!
Helemaal niks mis met shorts.

zondag 27 mei 2018 om 14:13
Nee, ik pas niet op je kinderen! Jouw kinderen en mijn kinderen vinden elkaar niet leuk! Dat jij denkt dat ze one big happy friendscircle vormen zegt nogal veel over jouw beleving. Stop met denken dat je 'wat wij hebben' een grote My Little Pony meets Troetelland is!
Ik vind jouw kinderen niet leuk! Jouw zoon pest mijn zoon! En nee, dat zijn geen 'onschuldige grapjes', maar het is gewoon pesten. Pesten ja! En jij bent ook niet mijn vriendin en dat hou ik graag zo! Dat jij beleefdheid interpreteert als vriendschap zegt genoeg over jouw sociale vermogen.
Zoek gewoon een oppas. Raar wijf!
Ik vind jouw kinderen niet leuk! Jouw zoon pest mijn zoon! En nee, dat zijn geen 'onschuldige grapjes', maar het is gewoon pesten. Pesten ja! En jij bent ook niet mijn vriendin en dat hou ik graag zo! Dat jij beleefdheid interpreteert als vriendschap zegt genoeg over jouw sociale vermogen.
Zoek gewoon een oppas. Raar wijf!
zondag 27 mei 2018 om 14:36
Stom mens op marktplaats. Ik vraag informatie, krijg het van je. Het gaat niet passen. Niet zoals ik het wil. Ik moet het maar uit de rek van de jurk halen. En nee, dat wil ik niet. Ik weet dan hoe het gaat zitten. Ik meld het beleefd. Volgt er van jou kant een hele discussie dat het toch echt moet passen. Welke maat ik heb en dat het mij toch echt moet passen. In godsnaam. Ik heb je 2 x netjes geschreven en je blijft maar doorgaan. Laat me met rust
. 8 ik wil je jurk niet. En wanneer ik schrijf na het zoveelste bericht dat ik geen berichten ga lezen of beantw schrijf je terug " wat jij wil " . Ja precies. Dit is wat ik wil . Ppfffff.

zondag 27 mei 2018 om 15:26
Zo dat is gek!lemoos2 schreef: ↑27-05-2018 13:34Dan heb je toch best veel lef als je de buurvrouw aanspreekt op hoe haar 14-jarige dochter erbij loopt. Kind heeft een short, t-shirt en gympen aan bij freaking 30 graden. Er is helemaal niets ordinair aan een sprietje in een short. En ik neem niets terug van wat ik gezegd heb. Min vrouwtje dat je bent, zeker jaloers dat jij nooit in jouw hele leven met goed fatsoen een short hebt kunnen dragen. Laat dat kind met rust!
In dezelfde categorie:
Het is toch best gek om een duur huis aan het water te kopen, bij een ZWEMSTEIGER inclusief trappen,
en dan verbaasd te zijn dat kinderen en mensen van de buurt er daadwerkelijk komen zwemmen.
En dan verbaasd zijn dat mensen je glazig aankijken als je serieus klaagt over:
- stampende kinderen die met hun kletsende voetjes langsrennen
- kinderen die zich daar gaan omkleden, ojee je ziet een paar billetjes
- 'bergen' handdoeken voor de deur (de deur is een rijweg en straat verder maar je gedraagt je alsof er een Robin reclame berg was ligt)
- en het was je nooit opgevallen dat mensen en kinderen die in het water springen vaak gillen en wat harder praten
- kinderen komen niet gekleed maar ook weleens in bikini of zwembroek langs je huis. Rennen. Ook zo storend, waarom bewegen kinderen zo snel in de buurt van water?
Echt wat een ellende.

zondag 27 mei 2018 om 15:45
Lieve vriendin, je bent een super aardig mens, je hebt een verantwoordelijke baan waar je serieuze beslissingen moet maken. Waarom laat je je thuis zo behandelen? Je man bepaalt in welke auto jij mag rijden, jij bent altijd met de kinderen bezig en als hij wil gaan fietsen/hardlopen/whatever, moet jij als de wiedeweerga naar huis komen voor de kinderen. En als klap op de vuurpijl kun je niet bij hem terecht met een situatie waar je emotioneel enorm mee zit en veel verdriet van hebt. Je bent financieel meer dan onafhankelijk, dus gooi die droeftoeter het huis uit.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

zondag 27 mei 2018 om 15:51
Ja en dan niet dat de school ineens gebouwd werd tegenover je huis, maar dat twee bejaarden een huis kopen van veertig jaar oud, tegenover een school van bijna veertig jaar oud.
Of mensen die een huis kopen naast een trapveldje een dan gaan klagen over het trapveldje.

zondag 27 mei 2018 om 15:54
Wat ik nooit heb begrepen is werken in volcontinudienst en dan op een tussenetage gaan wonen en van al je buren rondom je eisen dat ze overdag op hun tenen lopen zodat jij kunt slapen. Ik heb een aantal van die mafklappers gekend en ze vonden unaniem dat ze in hun recht stonden.Andersom schreef: ↑27-05-2018 15:51Ja en dan niet dat de school ineens gebouwd werd tegenover je huis, maar dat twee bejaarden een huis kopen van veertig jaar oud, tegenover een school van bijna veertig jaar oud.
Of mensen die een huis kopen naast een trapveldje een dan gaan klagen over het trapveldje.
zondag 27 mei 2018 om 15:57
Stelletje suffe bejaarden, dit hier is een fietspad! Dus ga niet met je tienen over de hele breedte van het pad slenteren, en maar kwekken en kwekken, zodat ik na minstens tien keer bellen moet roepen of ik er langs mag met mijn fiets. En dan nog duurt het eeuwen voor het tot jullie is doorgedrongen dat er een fiets langs wil.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)

zondag 27 mei 2018 om 16:15
Weet je wel hoeveel herrie eenden maken? Om nog maar te zwijgen over de troep.Kunstenkitsch schreef: ↑27-05-2018 15:40Nou ja zeg Het-Groepje, die is maf. Waar dachten ze dan dat die zwemsteiger voor was? Om gezellig naar te kijken? Voor de eendjes?
Soms snap ik mensen echt niet.![]()

zondag 27 mei 2018 om 16:24
Nou woon ik zelf naast een school/kdv en ik kan je zeggen dat dat best storend kan zijn ja.
Speelkwartier duurt de hele dag, want de klassen gaan om de beurt naar buiten. Mijn hond wordt er ontzettend hyper van, van gillende, rennende kinderen, dus ik moet echt uitmikken wanneer er wisseling van de wacht is, want dan kan ik met hem gauw de deur uit.
Parkeer- en verkeersoverlast op haal/brengtijden.
Regelmatig zijn er sponsorlopen/sportdagen/weetikveel-activiteiten die de hele buurt overnemen inclusief geluidsinstallatie op het plein.
In schoolvakanties gaat het gewoon door want dan is het kdv gewoon open.
Als er schoolreisje is (3x want de onder- midden- en bovenbouw gaan apart) is de straat 's ochtends een goed uur geblokkeerd door de touringcars, bij terugkomst weer.
Dan zijn er gedurende het jaar nog wat dingetjes waarvoor de openbare parkeerplaats ingenomen wordt door een bus/vrachtwagen met trailer: de techniekbus, de let-op-de-dode-hoek-bus, de theatertrailer.
Oh, en vorig jaar kreeg de school nieuwe vloerbedekking, drie dagen lang moesten we omrijden want er stond een verhuiswagen midden op straat meubels in te laden
Maar goed, ik ben er zelf gaan wonen, dus mij hoor je niet, maar ik erger me er best aan. Vooral aan de vanzelfsprekendheid waarmee de school vind dat ze de straat en buurt mogen gebruiken. En andersom wel janken als mijn kinderen NA SCHOOLTIJD een keer op hte plein speelden. Ik heb er 1 keer wat van gezegd maar dan ben je meteen een zeikerd. Een volgende woning zal dus niet naast een school zijn
edit:
voordat ik hier ook een zeikerd ben: dit had ik van te voren niet zo ingeschat nee dat het zoveel herrie en bijkomende overlast zou geven. Ik had ook niet van te voren kunnen observeren want het is allemaal nieuwbouw, dus toen ik het kocht stond de school er nog niet. Sterker nog, de school werd pas ingepland toen we al gekocht hadden. Met de kennis van nu had ik de boel misschien wel laten ontbinden omdat er plotseling een school bij kwam.

zondag 27 mei 2018 om 16:35
GA NAAR 'BETER HOREN'.
Schaf gehoorapparaten aan, ook voor je vent, dan hoef je niet de hele dag te schreeuwen in de tuin. Of van buiten naar binnen en vice versa. Hoef je ook niet alles drie keer meer te zeggen. Of leer gebaren taal, of loop naar elkaar toe. We winnen nu bijna twintig jaar naast jullie maar mijn God, hoeveel harder ga je de komende twintig jaar nog met elkaar praten. Het wordt echt elk jaar erger.
Schaf gehoorapparaten aan, ook voor je vent, dan hoef je niet de hele dag te schreeuwen in de tuin. Of van buiten naar binnen en vice versa. Hoef je ook niet alles drie keer meer te zeggen. Of leer gebaren taal, of loop naar elkaar toe. We winnen nu bijna twintig jaar naast jullie maar mijn God, hoeveel harder ga je de komende twintig jaar nog met elkaar praten. Het wordt echt elk jaar erger.

zondag 27 mei 2018 om 17:20
Dus ze werken wel volgens het draaiboek?Kwebbeltje91 schreef: ↑27-05-2018 16:51Waarom is het voor sommige invalkrachten zo moeilijk om niet volgens het draaiboek te werken? De bewoners zijn al zo onrustig, en dan hebben wij weer een paar dagen werk om de boel rustig te houden.

zondag 27 mei 2018 om 17:26
Jij zou dit weekend de zorgtaken voor onze baby even overnemen, aangezien ik de afgelopen week misschien 3 uur heb geslapen. Het is zondagavond en je hebt 2 flesjes gegeven & 1 luier verschoond. Chapeau.
anoniem_364541 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 17:30
6.12% gewijzigd
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.

zondag 27 mei 2018 om 17:33
Bloosje, wat naar. Van die kutkarakter en van die kutziekte. Heel veel sterkte!bloosje schreef: ↑27-05-2018 09:14Vixxen.. das zeker kut... en zó herkenbaar.
Ik slecht nieuws gekregen; kanker weer terug.. op zich al een reden om dingen te roepen die je niet mag roepen maar als je dan een appje krijgt van je schoonmoeder en niks hoort verder van je schoonvader enz enz.. dan is de wereld toch wel verrot hoor..
Mijn gezin in de vernieling van de stress en dan afdoen met een appje..
Kutkarakters
zondag 27 mei 2018 om 17:35