Werk & Studie alle pijlers

Taalcursus Kaplan school

28-05-2018 19:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een taalcursus op de school Kaplan? Ik wil namelijk een taalcursus Engels volgen op deze school in Amerika en ik ben benieuwd of iemand dit eerder heeft gedaan.

Ik kan er niet zo veel over vinden, dus ik zou het heel fijn vinden als iemand hier ervaring mee heeft!
Errug duur! https://www.academix.com.tr/IcerikResim ... 552500.pdf
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Sowieso te duur voor wat het is
Het gaat er meer om of het een goede school is
Ik heb Duits en Nederlands allebei via het internet geleerd, alles wat je nodig hebt is online te vinden, uitspraakvideo's, lesvideo's (soms door eigenlijke onderwijzers), grammatica-lessen en boeken, woordenboeken, noem maar op. Als je een beetje slim, assertief en initiatief-nemend ben kan je makkelijk zelf leren of een zelf-cursus opstellen. Maar het is wel veel werk, dat geef ik je na. Je moet inspanning en vooral tijd voor hebben.

Duits duurde mij een jaar of 3 te leren, het Nederlands ook drie. Met Nederlands is het grootste probleem de enorme schat aan woorden (veel meer dan Duits of Engels op zich), met Duits is het de klote naamvallen en geslachten, en met Engels de onregelmatigheden bij vervoegingen van werkwoorden.

Ik zelf zou kotsen van zo'n leraar, niks opnemen (absorberen), vaak in slaap vallen en uiteindelijk net of niet de cursus halen. En dan toch zelf gaan leren. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven