Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
:hug: Sjaan..

Kus terug Bellatrix von D.. en dank voor de :hug: 's van alle liefdes hier..
Nou ja.. dat dus..
SjaanRoeispaan schreef:
28-05-2018 19:01
Nee! Kom niet bij me zitten zemeltrutten dat je zeker wel 2 jaar geprobeerd hebt zwanger te raken boehoehoe en dat het maar niet lukte sniksniksnik en toen je de afspraak maakte in het ziekenhuis was je potverdikke tóch zomaar ineens zwanger.

Je weet dat wij het 10 jaar geprobeerd hebben, het hele traject hebben afgelopen en nog steeds met lege handen staan. En je weet ook dat dat nooit meer gaat veranderen, want door de chemo ben ik in de overgang. Dus neuk op met je zeikverhaal!
:hug: :hug:
Nou moet ik bijna een beetje huilen door de hugs en ik huil nooit om mezelf :hug: terug voor wie het nodig heeft.
Ach vrouw toch.. tis ook verdrietig, heel verdrietig..
Nou ja.. dat dus..
Oudblond schreef:
26-05-2018 11:31
Geef de volgende keer maar een gil. Hoogste tijd dat ik ook weer eens uitga!
Nog bedankt voor het aanbod! Helemaal vergeten te reageren. Zal het zeker onthouden. Lief van je.
Oh nog eentje:

Deze was even te herkenbaar, maar wel fijn om even uitgetypt te hebben.

Zo. Beter.
Ugh Sjaan, ik huil bijna met je mee.. :hug:
Lach hard, duik diep, kom terug..
Stop met aaien over je zwangere buik tijdens het werk als je in een zakelijk gesprek zit!!
:redrose: voor Sjaan
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Als je nou eens stopt met elke keer dezelfde vraag scanderen en het gewoon eens zelf oplost.

En met je suffe hoofd mijn een na laatste stukje chocolade wat ik je geef op de grond laten vallen.
en maar blijven herhalen 'mijn chocola is gevallen. Jammer zeg. Ik had er net zo'n zin in. Het is gevallen. Hier ligt het, op de grond' etc, is gewoon net zo onbeschoft als gewoon vragen ' mag ik je laatste stukje chocola' want we weten allemaal waarom je zo zit te mekkeren hebberig mens.
En mijn stukje was alleen maar lekkerder met de soundtrack van jouw 'jammer zeg' in mijn oor.
Mijn moeder is overleden op mijn verjaardag jaren terug. In 2015 ben ik zelf ternauwernood aan de dood ontsnapt op mijn verjaardag. Mij is verteld dat het zeer bijzonder is dat ik er nog ben.

Mensen. Stop met zeggen dat ik mijn verjaardag moet vieren op een andere dag. Je weet niet hoe dom dat klinkt.

Ik ben bang voor m'n verjaardag. De hele maand ben ik van slag.

Dat ik afgelopen jaar op mijn verjaardag mijn eerste marathon heb gelopen en dus heb laten zien dat ik onverslaanbaar ben doet daar niks aan af.

Ma ik mis je. En mijn verjaardag in 2015 heeft mijn leven totaal veranderd.
Ik wordt deze hitte een beetje zat.
Flikker op met je 'lekker weertje, he?' Ik ben boos en verdrietig en heb al helemaal geen zin om een 'lekker wijntje' in de zon te gaan drinken. Het liefst zou ik jou op je bek slaan.
Lady_Day schreef:
29-05-2018 07:32
Flikker op met je 'lekker weertje, he?' Ik ben boos en verdrietig en heb al helemaal geen zin om een 'lekker wijntje' in de zon te gaan drinken. Het liefst zou ik jou op je bek slaan.
Haha, herkenbaar
Ik wil niet wachten, mijn hele leven bestaat uit wachten. Ik sta helemaal stil en ben het zo spuugzat! Wachten, wachten, wachten, ik wou dat ik "wachten" een ongelooflijke schop onder z'n hol kon geven en eindelijk verder kan met mijn leven. Bah!!
Ik wil toch even een :hug: doen voor al die verdrietige verhalen hier.
(noem geen namen, want dan vergeet ik er natuurlijk weer 1)

:redrose: :hug:
Later is nu
Even een fck aan de telefonische wachtrij waarin ik nu sta..met het...'Er zijn nog 1 wachtenden voor u'
Is het heel erg dat ik een hoop van de dingen die hier boven getypt zijn wel hardop zeg?
Schoonfamilie, hoe kunnen jullie in godsnaam het Bestuur van de wandelvereniging vormen en de A4D organiseren. Jullie hebben alle 4 nog nooit verder gelopen dan het autoportier. Ik moest jullie uitleggen hoe de startkaarten werken :facepalm:

En zwager je hoeft niet elke keer weg te duiken als je ons ziet aankomen lopen, je vrouw heeft iig het respect om die 4 dagen normaal te doen.
Such a beautiful place to be with Friends.
saartje- schreef:
29-05-2018 09:25
Is het heel erg dat ik een hoop van de dingen die hier boven getypt zijn wel hardop zeg?

Welnee, goed voor je bloeddruk :-]
Later is nu
saartje- schreef:
29-05-2018 09:25

Nee. De helft wat wat hier getypt staat is ook best keurig en waarschijnlijk best goed om uit te spreken naar de ander.
Lady_Day schreef:
29-05-2018 07:32
:rofl:
Wat zijn handhavers toch vervelend zeg. Geen wonder dat men ze haten. Mislukte politieagenten.
SjaanRoeispaan schreef:
28-05-2018 19:01
Nee! Kom niet bij me zitten zemeltrutten dat je zeker wel 2 jaar geprobeerd hebt zwanger te raken boehoehoe en dat het maar niet lukte sniksniksnik en toen je de afspraak maakte in het ziekenhuis was je potverdikke tóch zomaar ineens zwanger.

Je weet dat wij het 10 jaar geprobeerd hebben, het hele traject hebben afgelopen en nog steeds met lege handen staan. En je weet ook dat dat nooit meer gaat veranderen, want door de chemo ben ik in de overgang. Dus neuk op met je zeikverhaal!
:cry: ik wil je een dikke :hug: geven.
Hierdoor voel ik mij altijd rot en schuldig.
:)
anoniem_366639 wijzigde dit bericht op 02-06-2018 09:13
99.51% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven