Werk & Studie alle pijlers

Scriptie: klagen

29-05-2018 15:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
😖😖😖
Life begins at the end of your comfortzone
nou :geek: dan maar
Stress of te weinig inspiratie/concentratie?
Stress, Stress en nog eens stress. En onzekerheid, geen idee hebben of je goed bezig bent.
Life begins at the end of your comfortzone
Kun je alinea's gebruiken, want jouw verhaal is niet zo goed leesbaar nu. :-D
En succes! Als de stress teveel wordt, gewoon even alles de boel laten en iets gaan doen wat je ontspant. Misschien denk je dat je daar geen tijd voor hebt, maar daarna werk je vast weer beter en dan heb je er alleen maar profijt van.
Positief denken, want als het goed is ben je hierna van alles af!
LJVKS1 schreef:
29-05-2018 15:17
Stress, Stress en nog eens stress. En onzekerheid, geen idee hebben of je goed bezig bent.
Kan je dan niet gewoon een afspraak maken met je scriptiebegeleider? Ik sprak die van mij (vooral in het begin) ongeveer om de week om ervoor te zorgen dat ik de goede kant op ging.
LJVKS1 schreef:
29-05-2018 15:17
wat hierboven ook al gezegd wordt: afspraak maken. Echt. Je bent misschien bang om te horen dat je niet op de goede weg bent, maar het is onwaarschijnlijk dat je dat te horen krijgt en het zorgt voor heeeeel veel rust in je hoofd.
Vandaag gesprek gehad met begeleider, moet zegegn dat ik nu een veel beter idee er van heb wat er van me verwacht wordt.
Moet trouwens ook nog een vak herkansen over 5 weken.
Dat is dus wel een uitdaging
Ben je nu aan het dubbelnicken, of lijkt dat maar zo??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven