Ons leven met 19 kinderen

maandag 28 mei 2018 om 15:47
Ik heb gegoogled (jaja, ik doe mijn research voordat ik op het viva-forum postAnAppleADay schreef: ↑28-05-2018 15:30Mwah zo'n huis is denk ik nog niet de helft, JimBob zit in het onroerend goed en heeft heel veel land, die kan wel een mooi prijsje krijgen. Maar dan is het nog steeds een hoog bedrag natuurlijk.

Ik denk dus niet dat de beste jongen voor veel minder dan dat een huis heeft kunnen kopen. Papa's vrienden kunnen misschien wat van de prijs afkrijgen, maar uiteindelijk moet de verkoper ook nog verdienen aan de koop, natuurlijk.
maandag 28 mei 2018 om 15:51
Behalve als Papa de verkoper isthe-dowager schreef: ↑28-05-2018 15:47Ik heb gegoogled (jaja, ik doe mijn research voordat ik op het viva-forum post) en het goedkoopste huis dat ik in de regio van de Duggars kon vinden was een foreclosed studio voor 89.000.
Ik denk dus niet dat de beste jongen voor veel minder dan dat een huis heeft kunnen kopen. Papa's vrienden kunnen misschien wat van de prijs afkrijgen, maar uiteindelijk moet de verkoper ook nog verdienen aan de koop, natuurlijk.

Jessa en Ben hebben ook voor heel weinig geld hun huis van oma Duggar gekocht.

maandag 28 mei 2018 om 15:57
AnAppleADay schreef: ↑28-05-2018 15:51Behalve als Papa de verkoper is

maandag 28 mei 2018 om 17:23
AnAppleADay schreef: ↑28-05-2018 15:51Behalve als Papa de verkoper is
Ja, 1 dollar

dinsdag 29 mei 2018 om 16:14
Maar net zo eng als hij knap is. Staat daar op de bruiloft zijn dochter echt letterlijk weg te geven alsof ze een bezit is. Met een “grapje” hoeveel zij hem gekost heeft tot nu toe. En dat haar moeder en hij keihard gewerkt hadden om haar op deze manier af te leveren. Lees: als een onderdanige, altijd vrolijke en vlijtige huisvrouw en moeder.
Brrrr.
woensdag 30 mei 2018 om 08:57
Alles is relatief. Vergeleken met de andere fundies zijn Kendra's ouders best knappe mensen maar ze zouden me nooit opvallen op straat.

woensdag 30 mei 2018 om 12:05
Jill gaat trouwens ook steeds meer haar eigen koers, eerst broeken en een neuspiercing en nu een tanktop in hun Youtube video met blote schouders.
Voor ons misschien no big deal, ik heb nu ook een tanktop aan, maar de Duggars waren toch zo tegen blote schouders.
Aan de andere kant heeft Derick dan wel weer extreme ideeën en overtuigingen.
Voor ons misschien no big deal, ik heb nu ook een tanktop aan, maar de Duggars waren toch zo tegen blote schouders.
woensdag 30 mei 2018 om 12:08
LAgirl82 schreef: ↑30-05-2018 12:05Jill gaat trouwens ook steeds meer haar eigen koers, eerst broeken en een neuspiercing en nu een tanktop in hun Youtube video met blote schouders.
Heb je link van die video? Ik vind het erg bijzonder idd hoe Jill is. Strookt in mijn ogen niet met hoe die maffe Derick doet. Hij zou haar toch onder de duim moeten hebben. Ik vind ze een raar stel samen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

woensdag 30 mei 2018 om 12:08

woensdag 30 mei 2018 om 12:10
LunchLover schreef: ↑30-05-2018 12:08Heb je link van die video? Ik vind het erg bijzonder idd hoe Jill is. Strookt in mijn ogen niet met hoe die maffe Derick doet. Hij zou haar toch onder de duim moeten hebben. Ik vind ze een raar stel samen.
Staat op hun Youtube kanaal 'Dillard family official' en in de link in mijn post hierboven de video van de pink tank top

Dat ze dat dan doet in haar eigen tuin, oke, maar het op Youtube zetten? Wat moet Jim Bob wel niet denken!

donderdag 31 mei 2018 om 22:49
Bolletje88 schreef: ↑31-05-2018 20:29Ja, ik miste het gisteren ook al. Dacht zal wel aan mij liggen. Zal er weer wat gebeurt zijn?
Denk dat het seizoen is afgelopen. Het zijn maar iets van 6 afleveringen per x.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
vrijdag 1 juni 2018 om 05:54
LunchLover schreef: ↑31-05-2018 22:49Denk dat het seizoen is afgelopen. Het zijn maar iets van 6 afleveringen per x.
Precies. Niks nieuws, niet ‘opeens vervangen door..’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 9 juni 2018 om 23:11
zondag 10 juni 2018 om 07:30
Bolletje88 schreef: ↑10-06-2018 06:36Is de baby niet wat vroeg? Voor mijn gevoel is ze nog niet zolang zwanger?
Ik las dat ze volgende week was uitgerekend. En op de foto zie je een ziekenhuisarmbandje, dus geen thuisbevalling.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 10 juni 2018 om 08:00
.
Op de dag af 9 maanden na de bruiloft