Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
AnAppleADay schreef:
28-05-2018 15:30
Mwah zo'n huis is denk ik nog niet de helft, JimBob zit in het onroerend goed en heeft heel veel land, die kan wel een mooi prijsje krijgen. Maar dan is het nog steeds een hoog bedrag natuurlijk.
Ik heb gegoogled (jaja, ik doe mijn research voordat ik op het viva-forum post ;-D ) en het goedkoopste huis dat ik in de regio van de Duggars kon vinden was een foreclosed studio voor 89.000.

Ik denk dus niet dat de beste jongen voor veel minder dan dat een huis heeft kunnen kopen. Papa's vrienden kunnen misschien wat van de prijs afkrijgen, maar uiteindelijk moet de verkoper ook nog verdienen aan de koop, natuurlijk.
the-dowager schreef:
28-05-2018 15:47
Ik heb gegoogled (jaja, ik doe mijn research voordat ik op het viva-forum post ;-D ) en het goedkoopste huis dat ik in de regio van de Duggars kon vinden was een foreclosed studio voor 89.000.

Ik denk dus niet dat de beste jongen voor veel minder dan dat een huis heeft kunnen kopen. Papa's vrienden kunnen misschien wat van de prijs afkrijgen, maar uiteindelijk moet de verkoper ook nog verdienen aan de koop, natuurlijk.
Behalve als Papa de verkoper is ;-)
Jessa en Ben hebben ook voor heel weinig geld hun huis van oma Duggar gekocht.
AnAppleADay schreef:
28-05-2018 15:51
:lightbulb: Dat zou kunnen, natuurlijk.
Caro_22 schreef:
28-05-2018 12:24
Zou hij er ook mogen wonen? Of moet hij wachten tot hij getrouwd is?

Hij heeft het niet gekocht om in te wonen maar om te 'flippen' en als investering.
anoniem_65201c43b20be wijzigde dit bericht op 28-05-2018 17:23
1.53% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
28-05-2018 15:51

Ja, 1 dollar O_O
LAgirl82 schreef:
28-05-2018 17:23
Ja, 1 dollar O_O
Toch zonde. In Nederland moet je ook van ouders of grootouders het huis kopen voor de marktwaarde. Anders komt de belasting alsnog. Zal dit ook wel willen haha
LAgirl82 schreef:
28-05-2018 17:23
Ja, 1 dollar O_O
Nou het zal wel meer zijn.
Die 1 dollar staat in de officiële papieren als het bedrag niet officieel wordt prijsgegeven.
Dus het is niet zeker dat het echt 1 dollar is, kan van alles zijn.
Ik vind de vader van Kendra zo´n knappe man!
Blondie456 schreef:
29-05-2018 10:38
Maar net zo eng als hij knap is. Staat daar op de bruiloft zijn dochter echt letterlijk weg te geven alsof ze een bezit is. Met een “grapje” hoeveel zij hem gekost heeft tot nu toe. En dat haar moeder en hij keihard gewerkt hadden om haar op deze manier af te leveren. Lees: als een onderdanige, altijd vrolijke en vlijtige huisvrouw en moeder.
Brrrr.
Blondie456 schreef:
29-05-2018 10:38
Alles is relatief. Vergeleken met de andere fundies zijn Kendra's ouders best knappe mensen maar ze zouden me nooit opvallen op straat.
Jill gaat trouwens ook steeds meer haar eigen koers, eerst broeken en een neuspiercing en nu een tanktop in hun Youtube video met blote schouders.
Voor ons misschien no big deal, ik heb nu ook een tanktop aan, maar de Duggars waren toch zo tegen blote schouders.

Aan de andere kant heeft Derick dan wel weer extreme ideeën en overtuigingen.
LAgirl82 schreef:
30-05-2018 12:05
Jill gaat trouwens ook steeds meer haar eigen koers, eerst broeken en een neuspiercing en nu een tanktop in hun Youtube video met blote schouders.
Voor ons misschien no big deal, ik heb nu ook een tanktop aan, maar de Duggars waren toch zo tegen blote schouders.

Aan de andere kant heeft Derick dan wel weer extreme ideeën en overtuigingen.

Heb je link van die video? Ik vind het erg bijzonder idd hoe Jill is. Strookt in mijn ogen niet met hoe die maffe Derick doet. Hij zou haar toch onder de duim moeten hebben. Ik vind ze een raar stel samen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Deze filmpjes oa, zó Nike he! :A:

https://www.youtube.com/watch?v=BuiLJkv_-jk
LunchLover schreef:
30-05-2018 12:08
Heb je link van die video? Ik vind het erg bijzonder idd hoe Jill is. Strookt in mijn ogen niet met hoe die maffe Derick doet. Hij zou haar toch onder de duim moeten hebben. Ik vind ze een raar stel samen.

Staat op hun Youtube kanaal 'Dillard family official' en in de link in mijn post hierboven de video van de pink tank top :)

Dat ze dat dan doet in haar eigen tuin, oke, maar het op Youtube zetten? Wat moet Jim Bob wel niet denken! :P
Dat truitje is ook echt veel te diep volgens IBLP normen
Ineens is het programma vervangen door de familie Roloff...grrrr...
Ja, ik miste het gisteren ook al. Dacht zal wel aan mij liggen. Zal er weer wat gebeurt zijn?
Bolletje88 schreef:
31-05-2018 20:29
Ja, ik miste het gisteren ook al. Dacht zal wel aan mij liggen. Zal er weer wat gebeurt zijn?

Denk dat het seizoen is afgelopen. Het zijn maar iets van 6 afleveringen per x.
LunchLover schreef:
31-05-2018 22:49
Denk dat het seizoen is afgelopen. Het zijn maar iets van 6 afleveringen per x.

Precies. Niks nieuws, niet ‘opeens vervangen door..’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou hopelijk zijn de Roloffs dan ook weer gemoved over 5 weken. Vind het irritante lui.
Garrett David Duggar is geboren.
Zoon van Joe en Kendra.

Prima naam!
snowy2 schreef:
09-06-2018 22:45
Garrett David Duggar is geboren.
Zoon van Joe en Kendra.

Prima naam!

Idd leuke naam!

Ik dacht even oeh Jessa zwanger? Echt het enige wat ik aan fb mis. De Duggar updates... :facepalm:
Is de baby niet wat vroeg? Voor mijn gevoel is ze nog niet zolang zwanger?
Bolletje88 schreef:
10-06-2018 06:36
Is de baby niet wat vroeg? Voor mijn gevoel is ze nog niet zolang zwanger?

Ik las dat ze volgende week was uitgerekend. En op de foto zie je een ziekenhuisarmbandje, dus geen thuisbevalling.

Afbeelding
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bolletje88 schreef:
10-06-2018 06:36
Is de baby niet wat vroeg?
.
Op de dag af 9 maanden na de bruiloft :high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven