Vertrokken na 14 jaar

31-05-2018 22:52 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel wat verhalen gelezen te hebben, en dat van je afschrijven schijnt te helpen, doe ik hierbij ook een poging...

Aangepast om herkenbaarheid door haar of een bekende te voorkomen.
anoniem_370484 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 00:38
Reden: Aangepast om herkenbaarheid door haar of een bekende te voorkomen.
89.65% gewijzigd
Broer - Zus relatie lees ik
de passie is er uit, vanuit beide kanten
dit moet je toch ook niet willen?
prima beslissing vanuit haar kant denk ik
Sorry hoor, maar zelfs een blind paard had dat aan zien komen. Tjongejonge, wat een antileven hebben jullie geleid zeg. Zie je dat zelf nou echt niet in?
Ik had het jaren eerder al op een wanhopig krijsen gezet.
Word er al moe van als ik er aan denk.. Jammer dat ze het niet eerder aangaf maar het komt ook niet uit de lucht vallen als ik het zo lees. Heel hard uit huilen en daarna iets leuks gaan doen. Het is zomer, overal zijn mensen buiten. ff de hort op.
Ik lees een relatie zonder echte verbintenis. Je scheld haar uit, en als jullie thuis komen duik jij achter de pc en zij gamed. Totaal geen communicatie.
Je wilt alleen thuis hangen (achter de pc), dus zij gaat met anderen weg.
In mijn ogen hadden jullie geen relatie, maar woonden toevallig samen en af en toe nog wat seks.
ik geef mn bek ook maar een douw
Doodsaai klinkt het. En ook alsof ze er al helemaal over uit is. En dat de seks opbloeide omdat ze seksuele gevoelens had (voor een ander dan).
Ik vrees dat je voor een voldongen feit staat.
Lost2018 schreef:
31-05-2018 22:52
ze gaat vanavond naar haar ouders (200KM hier vandaan, dat speelt wellicht ook een rol aangezien zij toch liever daar in de buurt zou willen wonen, maar ik dus niet...)

(en ja helaas maar waar, er worden wel wat scheldwoorden gebruikt...voornamelijk van mijn kant...het floept er op dat moment gewoon uit...),

dat ik te weinig aandacht geef aan haar, maar ja, zij zit ook alleen maar te gamen).

de passie is er wellicht uit, niet zoals het helemaal in het begin was...wellicht zijn we in een dagelijkse sleur terecht gekomen
Dit klinkt allemaal niet echt positief, hè. Hoe zag je dit niet aankomen?!
The eyes are useless when the mind is blind.
Volgende keer wat beter letten op het onderhouden van je relatie. Aandacht geven en aandacht vragen. En neuken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Waarom gamen en computeren jullie alleen maar? Zijn jullie verder niet zo sociaal? Misschien dat je voelsprieten daarom niet werkten. Van haar is t ook raar dat ze zonder te praten weggaat. Communiceren is niet jullie sterkste kant.
Nooit ruzie maar je scheldt haar wel soms uit? Dan zou je met mij dus echt WEL ruzie krijgen.

En ik kan me vergissen maar volgens mij gamed zij omdat jij toch ook achter jouw pc zit...
Hoe oud zijn jullie nu?
Hoe moet ik me dat voorstellen, dat eruit floepen van scheldwoorden? Je zit gezellig aan tafel met het avondeten en dan zeg jij: teringzooi? Heb je het GilesdelaTourettesyndroom?
Ze had na de eerste scheldkanonnade al moeten vertrekken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik vind het zo tragisch dat jullie die prachtige jonge jaren hebben vergooid. Die komen nooit meer terug, eens verloren, altijd verloren.
Of je nu signalen had moeten zien of niet.. Voor jou komt het uit de lucht vallen en dan voelt het echt alsof de grond compleet onder je voeten wordt weggeslagen. Ik kan er helaas over meepraten momenteel. Die van mij wilde niets zeggen om me niet van streek te maken. Koop je lekker veel voor als hij, wanneer hij zijn twijfels dan eindelijk uit, vervolgens meteen besluit weg te gaan. Geen gesprek meer mogelijk (ja, om de spullen te verdelen).

Advies: niets doen. Kon ik helaas niet, maar geloof me dat het echt het beste is. Neem even geen contact met haar op, laat haar lekker in haar sop gaar koken! Uit ervaring kan ik je vertellen dat je het er anders alleen maar erger op maakt. Sterkte!
Je scheld haar uit en je geeft haar geen aandacht en wil ook niks doen. En dan komt het uit de lucht vallen. Tuurlijk.
Cateautje schreef:
31-05-2018 23:16
Ik vind het zo tragisch dat jullie die prachtige jonge jaren hebben vergooid. Die komen nooit meer terug, eens verloren, altijd verloren.
Dat weet je niet. Niet iedereen is sociaal. Ze kunnen compleet gelukkig zijn achter de (spel)computer.
appelientjex schreef:
31-05-2018 23:29
Dat weet je niet. Niet iedereen is sociaal. Ze kunnen compleet gelukkig zijn achter de (spel)computer.
Hij is niet sociaal en zij heeft zich daar al die jaren hoogstwaarschijnlijk aan aangepast met zo nu en dan iets leuks doen met vrienden, maar niet met hem.
Ik weet niet wat jij denkt te zien, maar dat is blijkbaar heel iets anders dan wat ik zie.
Ik begrijp je vriendin volkomen
je houd hier inmiddels ook al 40 minuten je bek dicht!!!!
lekker gezelschap ben jij
:facepalm:
Bedankt voor jullie reacties, van sommige moet ik wel lachen (bedankt), wellicht dat ik het "eruit floepen van scheldwoorden" anders had moeten verwoorden, nu komt het inderdaad over alsof ik haar de huid vol schold, maar dat is helemaal niet zo (ik durf te beweren dat zij dat ook zo zou zeggen, echter, dit laat natuurlijk niet weg dat dit echt niet goed valt te praten, je hoort immers niet te schelden en dat geld ook voor mezelf!).

Wat betreft het antileven...ook dat valt wel mee volgens mij, dat dit niet de hobby's zijn van een gemiddelde mens kan ik zeker wel inkomen, maar het is inderdaad een feit dat zij er meer er op uit wilt gaan (weliswaar met vlagen, komt ook voor dat ik zeg kom we gaan iets doen maar dan wil zij niet).

Het lijkt inderdaad alsof we een broer-zus relatie hebben/hadden...geen idee hoe dit is zo gaan groeien...had gewild dat we daar aan zouden kunnen 'werken' om het te voorkomen...

Overigens zijn we beide rond de 40, niet de jongste, maar het leven is hopelijk nog lang niet voorbij.

Vind het heel jammer voor ons beide dat het 14 jaar heeft moeten duren om tot de conclusie te komen dat het beter is om nu uit elkaar te gaan.
@ouwewijsneus sorry, ik had niet ineens zo snel zoveel reacties verwacht...ik zie ze als positief, het is goed om even de visie van een ander op je relatie te zien.
Lost2018 schreef:
31-05-2018 23:50
@ouwewijsneus sorry, ik had niet ineens zo snel zoveel reacties verwacht...ik zie ze als positief, het is goed om even de visie van een ander op je relatie te zien.
te hard gereageerd vanaf mijn kant, sorry :-D
Sterkte met het verwerken van de breuk. Het is altijd verdrietig om afscheid van (de goede dingen van) een partner te moeten nemen. Helaas heb je geen keuze hierin. Uiteindelijk zal je wel weer ok zijn.
@ouwewijsneus geen probleem hoor, ik snap je reactie... en ja, ik zeg het nu zelf...ben gewoon een sociaal contactgestoorde ezel! (kl00tzak vind ik nu net wat te zwaar voor mezelf klinken, by all means, i try to do good)
Cateautje schreef:
31-05-2018 23:31
Hij is niet sociaal en zij heeft zich daar al die jaren hoogstwaarschijnlijk aan aangepast met zo nu en dan iets leuks doen met vrienden, maar niet met hem.
Ik weet niet wat jij denkt te zien, maar dat is blijkbaar heel iets anders dan wat ik zie.
Ze blijft 14 jaar bij hem en haar hobby is gamen. Ze is geen slachtoffer van hem hoor. Wellicht was ze iets socialer dan hem, maar meer ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven