Rare acties in het openbaar
vrijdag 1 juni 2018 om 13:21
Deze week heb ik twee keer gezien dat een man in het openbaar zijn nagels ging knippen.. een keer op het terras toen ik uit eten was, en een keer in de trein. Hoorde ik ineens achter me die knipper en die nagels die op de grond vielen.. zo vies!!!
Ik kan me gewoon niet bedenken waarom je dat in het openbaar zou doen?
vrijdag 1 juni 2018 om 14:05
Openbaar nagels knippen heb ik nooit gezien, maar zou me er ook niet druk om maken denk ik. Ik bedoel: als een familielid naast je zijn nagels knipt, is het dan net zo walgelijk?
Zelf kijk ik altijd raar op van stelletjes die in het openbaar knallende ruzie hebben en naar elkaar schreeuwen. Alle ogen op ze gericht. Ik zou me doodschamen.
Zelf kijk ik altijd raar op van stelletjes die in het openbaar knallende ruzie hebben en naar elkaar schreeuwen. Alle ogen op ze gericht. Ik zou me doodschamen.
vrijdag 1 juni 2018 om 14:07
Evihere2 schreef: ↑01-06-2018 13:21Deze week heb ik twee keer gezien dat een man in het openbaar zijn nagels ging knippen.. een keer op het terras toen ik uit eten was, en een keer in de trein. Hoorde ik ineens achter me die knipper en die nagels die op de grond vielen.. zo vies!!!
Ik begrijp je helemaal. Maar wat vind je dan van vrouwen die zich opmaken in de trein ed??
Vind ik ook zo wat!
vrijdag 1 juni 2018 om 14:09
Dat is niet onhygienisch, dus dat vind ik niet zo erg. Het maakt ook geen geluid. Vind het soms juist wel leuk om naar te kijken haha, kan ik nog tips opdoen!
vrijdag 1 juni 2018 om 14:10
Ik zag laatst op schiphol een stelletje dat op de roltrap aan het vechten was, keihard schreeuwen en trekken aan elkaar, rollend over die trap, koffers die naar beneden vielen. Zo bizar!Xpook schreef: ↑01-06-2018 14:05Openbaar nagels knippen heb ik nooit gezien, maar zou me er ook niet druk om maken denk ik. Ik bedoel: als een familielid naast je zijn nagels knipt, is het dan net zo walgelijk?
vrijdag 1 juni 2018 om 14:12
zazamaenade schreef: ↑01-06-2018 13:44En natuurlijk al die ondergepiste liften overal.
Wat bezielt die kerels toch, kunnen ze niet even een boom zoeken voor hun plasje, of een wc, zoals de meeste vrouwen![]()
Ik zag een keer een man plassen in het portiek van een bedrijfspand bij mij in de buurt. Ik woon in een gewone woonwijk, dus overal bomen. Ik heb een gesprekje met hem aangeknoopt. Ik vroeg waarom hij dat deed, waarom hij dat daar deed, dat zelfs mijn hond netjes tegen een boom plaste en of hij besefte dat iemand anders zijn plas moest opruimen. Hij voelde zich héél ongemakkelijk en vroeg of ik door wilde lopen. Nou nee, ik wil weten wat je bezielt om daar te gaan plassen. Ik hoop dat het zo ongemakkelijk voor hem was dat hij het nooit meer doet (of in ieder geval niet meer bij mij in de straat).
vrijdag 1 juni 2018 om 14:18
vrijdag 1 juni 2018 om 14:33
Ik kreeg een keer (net uit de supermarkt) een berichtje op mijn telefoon, welke ik vervolgens ging lezen. Krijg ik een opmerking van een man erover (trant van jeugd van tegenwoordig). Ik vroeg of hij er zo'n last van had dat ik een berichtje las. Nou toen kwam een waterval aan wat er zo slecht was aan mobieltjes en aan jongeren en weet ik niet wat. Toen hij klaar was met zijn tirade en eindelijk wegliep heb ik hem nog een gelukkig leven gewenst verder.
anoniem_367484 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 15:00
1.79% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 14:47
ik doe het alleen in uiterste nood, bij ingescheurde nagels, tissue op mijn bureau, knippertje erop, vijltje erbij en dan het er zsm eraf.
Ik ga niet uitgebreid mijn nagels doen
vrijdag 1 juni 2018 om 14:49
Vreselijk dat soort mannen! Kreeg ook een keer op mijn kop omdat mijn telefoon een keer afging in de trein, die waarvan ik vervolgens het geluid afzette. was niet eens een stilte coupe. Sommige mensen zijn gewoon chagrijnig denk ik dan.Xpook schreef: ↑01-06-2018 14:33Ik kreeg een keer (net uit de supermarkt) een berichtje op mijn telefoon, welke ik vervolgens ging lezen. Krijg ik een opmerking van een man erover (trant van jeugd van tegenwoordig). Ik vroeg of hij er zo'n last van had dat ik een berichtje las. Nou toen kwam een waterval aan wat er zo slecht was aan mobieltjes en aan jongeren en weet ik niet wat. Toen hij klaar was en eindelijk wegliep heb ik hem nog een gelukkig leven gewenst verder.
Ook riep er eens zo’n babyboomer naar me ‘ twee handen aan het stuur!!!!’ met een boze blik haha. Deed alleen maar de rits van mijn tas dicht toen ik op de fiets zat
vrijdag 1 juni 2018 om 14:55
Oohh dat soort dingen trek ik altijd erg slecht. Mijn bovenbuurman knipt zijn nagels altijd op het balkon, dan ga ik echt naar binnen. Ták ták ták! Zo ranzig. Nou is dat natuurlijk niet in het openbaar, ik kan daar niets over zeggen. Maar in het openbaar snap ik het al helemáál niet! Doe dat lekker thuis joh.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:01
vrijdag 1 juni 2018 om 15:03
Voor veel vrouwen zal het de gewoonste zaak van de wereld zijn, maar ik heb een bloedhekel aan mensen die parfum op sprayen in het openbaar. Of mensen die echt een walm aan parfum achter zich aan slepen.
De geur slaat niet alleen erg op mijn keel, maar ik kan ook rekenen op een forse migraine aanval.
In de buitenlucht kan ik het nog wel ontwijken, maar vaak zat gebeurd dat iemand dit deed in de bus of in het vliegtuig.
De geur slaat niet alleen erg op mijn keel, maar ik kan ook rekenen op een forse migraine aanval.
In de buitenlucht kan ik het nog wel ontwijken, maar vaak zat gebeurd dat iemand dit deed in de bus of in het vliegtuig.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:04
Ja, spugen/tuffen, maar vooral als het is voorafgegaan door zo'n vieze longschraap en er dus niet alleen speeksel op straat ligt maar ook glibberig longslijm. Brrrr.zazamaenade schreef: ↑01-06-2018 14:30O jee, dat deed ik toen ik een jonge meid was weleens. Vond ik stoer![]()
Vieze gewoonte, inderdaad (spugen bedoel je toch ?)
vrijdag 1 juni 2018 om 15:08
Verschrikkelijk inderdaad, ik word er ook ziek van. Mensen met veel te veel parfum kom je echt overal tegen. Ook parfumwinkels vind ik een verschrikking.Venusss schreef: ↑01-06-2018 15:03Voor veel vrouwen zal het de gewoonste zaak van de wereld zijn, maar ik heb een bloedhekel aan mensen die parfum op sprayen in het openbaar. Of mensen die echt een walm aan parfum achter zich aan slepen.
Overigens knip ik mijn nagels weleens in het openbaar, wist niet dat zoveel mensen dat verschrikkelijk vinden. Ik heb een nagelknipper met opvangbakje, geen rondslingerende nagels dus. Als een ander dat doet ergert dat mij dus ook niet.
Ik erger mij dan wel aan mannen die overal maar staan te plassen. Rustig op de vluchtstrook gaan staan om even te plassen bijvoorbeeld. Of op parkeerplaatsen langs de snelweg. Vele parkeerplaatsen ruiken na pies. Zo vies.
anoniem_67ae39df89b68 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 15:13
26.18% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 15:11
Ik had een collega met twee gehoorapparaten die regelmatig de boel schoonmaakte. Dus gehoorapparaten op zijn bureau, met bruin-gele vegen eraan, wattenstaafje door beide oren, apparaatjes schoonvegen met een tissue, en dan er weer in. Dat deed hij zelfs tijdens vergaderingen en niemand had de moed om te zeggen dat het ranzig was. Of misschien was ik wel de enige die het ongewoon en smerig vond.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:23
QueenArachnia schreef: ↑01-06-2018 14:55Oohh dat soort dingen trek ik altijd erg slecht. Mijn bovenbuurman knipt zijn nagels altijd op het balkon, dan ga ik echt naar binnen. Ták ták ták! Zo ranzig. Nou is dat natuurlijk niet in het openbaar, ik kan daar niets over zeggen. Maar in het openbaar snap ik het al helemáál niet! Doe dat lekker thuis joh.![]()
Ja, dat doe ik dus in mijn tuin, nagels knippen.
Nooit bij stilgestaan dat mijn buren dat ranzig zouden kunnen vinden. Sorry, buren
nounou