Rare acties in het openbaar
vrijdag 1 juni 2018 om 13:21
Deze week heb ik twee keer gezien dat een man in het openbaar zijn nagels ging knippen.. een keer op het terras toen ik uit eten was, en een keer in de trein. Hoorde ik ineens achter me die knipper en die nagels die op de grond vielen.. zo vies!!!
Ik kan me gewoon niet bedenken waarom je dat in het openbaar zou doen?
Ik kan me gewoon niet bedenken waarom je dat in het openbaar zou doen?
vrijdag 1 juni 2018 om 15:25
Neem het niet persoonlijk op haha. Ik bedenk me net dat ik soms mijn haren snel borstel in het openbaar. Ik heb weleens klitten in mijn lange haar en dan heb ik geen zin om naar de wc te gaan. Waarschijnlijk vinden mensen dat ook niet zo fris. Dat zou ik dan ook niet doen op een plek waar mensen eten ofzo.Dahlia74 schreef: ↑01-06-2018 15:08Verschrikkelijk inderdaad, ik word er ook ziek van. Mensen met veel te veel parfum kom je echt overal tegen. Ook parfumwinkels vind ik een verschrikking.
Overigens knip ik mijn nagels weleens in het openbaar, wist niet dat zoveel mensen dat verschrikkelijk vinden. Ik heb een nagelknipper met opvangbakje, geen rondslingerende nagels dus. Als een ander dat doet ergert dat mij dus ook niet.
Ik erger mij dan wel aan mannen die overal maar staan te plassen. Rustig op de vluchtstrook gaan staan om even te plassen bijvoorbeeld. Of op parkeerplaatsen langs de snelweg. Vele parkeerplaatsen ruiken na pies. Zo vies.
anoniem_347909 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 15:26
3.32% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 15:28
Met stip op 1, zo goor!! En het maakt niet of uit of er eerst geschraapt wordt, hou al je lichaamssappen gewoon bij je.
En wat ik ook een keer heb gezien (in dezelfde trant): een jongen loopt op straat, hij duwt met een vinger zijn ene neusgat dicht, neemt een teug lucht en ademt hard uit door zijn andere neusgat waardoor er zo een kwat snot op straat kwam te liggen. Zelden zoiets smerigs gezien.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:28
vrijdag 1 juni 2018 om 15:29
vrijdag 1 juni 2018 om 15:30
Banaaninmijnoor schreef: ↑01-06-2018 15:24Ik zag ook een keer een klusjesman in de straat achter zijn busje zijn leuter uit zijn broek halen om in een flesjes te plassen. Nouja was in dit geval niet tegen de schuur.
Ik heb weleens gehoord van klusjesmannen dat ze soms niet bij opdrachtgevers naar de wc mogen. En dan moet je wat...
vrijdag 1 juni 2018 om 15:31
Banaaninmijnoor schreef: ↑01-06-2018 15:28Ja dacht ik ook. Als ik een klusjesman over de vloer heb gaan ze ook wel eens bij me naar de wc (die ik daarna heel goed poets, eentje bleef er eens een kwartier opzitten, ging volgens mij de krant lezen), maar als je de hele dag op pad bent is het lastiger.
Dat mag je hopen
nounou
vrijdag 1 juni 2018 om 15:32
vrijdag 1 juni 2018 om 15:35
Neee! Smiley klopt niet maar hoop het toch niet. Misschien de muren maar weer eens meepakken met rubberen handschoenen aan.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:37
Banaaninmijnoor schreef: ↑01-06-2018 15:32Helemaal eens nerdopviva! Als ik dit soort dingen zie of hoor, moet ik snel weglopen voor ik zelf over mijn nek ga.
Wat ik ook smerig vind zijn kinderen met vieze neuzen en als ze onder het eten zitten. Bv met een ijsje eten of chocola. Maar daar kunnen ze zelf helaas nog niet altijd wat aan doen.
Viezikken met eten, daar kan ik ook niet tegen. En inderdaad, kinderen kunnen daar niets aan doen, dus ik zeg er natuurlijk niets van, maar ondertussen ga ik bijna over mijn nek en hoop ik heel erg dat ze niet in mijn buurt komen. Wat mijn neefjes trouwens heel grappig vonden. Met plakkerige handen en een vieze mond achter tante Nerd aan. Wegwezen, rotkinderen!
Wat ik trouwens ook heel raar vind: kijken bij een ongeval. En dan niet om te helpen, maar puur voor de nieuwsgierigheid. Ik snap de nieuwsgierigheid, maar voor het slachtoffer is het niet zo leuk als iedereen ziet hoe je in de kreukels op de grond ligt.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:37
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar wat moet ze dan doen, naar 8 verschillende winkels? Misschien krijgt ze wel morfine waardoor ze enorm verstopt zit (of haar terminale familielid). Ik denk dat ze het zelf ook niet leuk vond om te kopen._CarmiggelT_ schreef: ↑01-06-2018 15:29Ook wel raar was dat pas een vrouw voor me stond bij de kassa die de hele voorraad laxeertabletten kocht. Ze ging echt wel met 8 of 10 doosjes naar huis. Verder kocht ze niets.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 15:38
11.16% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 15:38
Triest zeg.nerdopviva schreef: ↑01-06-2018 15:30Ik heb weleens gehoord van klusjesmannen dat ze soms niet bij opdrachtgevers naar de wc mogen. En dan moet je wat...
vrijdag 1 juni 2018 om 15:40
nerdopviva schreef: ↑01-06-2018 15:37Viezikken met eten, daar kan ik ook niet tegen. En inderdaad, kinderen kunnen daar niets aan doen, dus ik zeg er natuurlijk niets van, maar ondertussen ga ik bijna over mijn nek en hoop ik heel erg dat ze niet in mijn buurt komen. Wat mijn neefjes trouwens heel grappig vonden. Met plakkerige handen en een vieze mond achter tante Nerd aan. Wegwezen, rotkinderen!
Wat ik trouwens ook heel raar vind: kijken bij een ongeval. En dan niet om te helpen, maar puur voor de nieuwsgierigheid. Ik snap de nieuwsgierigheid, maar voor het slachtoffer is het niet zo leuk als iedereen ziet hoe je in de kreukels op de grond ligt.
Dat laatste vind ik ook schaamteloos. Fietste laatst langs zo’n ongeval waarbij een meisje was aangereden met haar fiets en huilend de ambulance in werd gehesen. Om haar heen een grote kring van mensen die stoicijns zaten te kijken alsof het een film was ofzo.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:41
_CarmiggelT_ schreef: ↑01-06-2018 15:29Ook wel raar was dat pas een vrouw voor me stond bij de kassa die de hele voorraad laxeertabletten kocht. Ze ging echt wel met 8 of 10 doosjes naar huis. Verder kocht ze niets.
Ze heeft verder nergens tijd voor.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:43
nerdopviva schreef: ↑01-06-2018 15:30Ik heb weleens gehoord van klusjesmannen dat ze soms niet bij opdrachtgevers naar de wc mogen.
Ik ben er ook niet happig op sinds ik weet dat bouwvakkers een onderlinge uitdaging hebben om bij de klant de wc-pot zo veel mogelijk vol te schijten en dan niet door te trekken.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:43
Ik had er geen last van hoor, vond het gewoon heel vreemd. Het was echt zo’n megavoorraad.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:45
Ik vertrouw er maar op dat als ik ze goed behandel met een kopje koffie, wat fris en eventueel een kopje soep, ze zich ook gedragen. Gelukkig nooit een volle wc-pot gevonden
vrijdag 1 juni 2018 om 15:47
Vrouwen doen dat anders net zo goed, helaas.Blondie456 schreef: ↑01-06-2018 14:29Let eens op mannen in de auto die wachten voor een stoplicht. Heel vaak zie ik dat ze in hun neus zitten te peuteren.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:47
Ja, snap wel dat dat er vreemd uitziet. Bij zo'n voorraad moet ik gelijk aan een eetstoornis denken. Ik hoop dat ze daarna niet in de trein gestapt is_CarmiggelT_ schreef: ↑01-06-2018 15:43Ik had er geen last van hoor, vond het gewoon heel vreemd. Het was echt zo’n megavoorraad.
vrijdag 1 juni 2018 om 15:49
De mens is van nature nieuwsgierig. en als iedereen nu alleen maar toekeek, nee vele omstanders maken foto's of filmpjes. En deze worden schaamteloos op social media geplaatst. Waarom denk ik dan?nerdopviva schreef: ↑01-06-2018 15:37