Vervelende buurvrouw
vrijdag 1 juni 2018 om 19:55
Beste forummers,
Mijn buurvrouw en ik kennen elkaar al 20 jaar. Echt een pittige tante moet ik zeggen. De laatste tijd doet ze echt zo vervelend, ik kan haar wel wurgen!
Ze heeft allemaal van die irritante bladeren over haar hek, die dan eigenlijk aan mijn kant hangen. Eerlijk gezegd vind ik het geen gezicht, maar ik heb jarenlang niets gezegd omdat ik haar gezeik niet aan wilde horen. Maar wat deed ze nou? Gisteren heeft ze alles afgeknipt, en omdat er een heleboel aan mijn kant hing, is alles bij MIJ OP DE GROND gevallen. Dus toen ik thuis kwam, en even naar de tuin ging, zag ik een berg met bladeren op de grond. Ik werd pissig! Dus wat heb ik gedaan? Heb alles netjes opgeruimd, en over de hek heen gegooid naar haar tuin. 2 uur later ging mijn bel, en jaaaaaaaa… Een boze buurvrouw! Ze zei 'ik ben de hele dag bezig geweest met mijn tuin, en jij hebt alles weer verpest, hoe durf je?'. En ik zei weer heel netjes; 'dikke schijt aan jouw tuin, kom niet huilie huilie doen, want je hebt er zelf om gevraagd! Heel mijn tuin lag door jouw blaadjes overhoop, en in plaats van je excuses aanbieden kom je nog stoer doen? Get a life!'. Toen zei ze 'ik had nog bij jou aangebeld voordat ik begon, maar je was niet thuis, ik wilde het eerst met jou overleggen. Maar wat jij nou hebt gedaan kan echt niet!'. Toen zei ik weer 'tuurlijk was ik niet thuis, was aan het werk, ik werk, ben geen uitkeringstrekker zoals jij die de hele dag in haar tuin zit en biertjes zuipt! En sorry maar dan ga ik ook niet nog een jouw troep opruimen als ik thuis kom, dat doe je lekker zelf maar!' en smeet de deur dicht!
Nu zit ik in de tuin, en hoor haar roddelen over mij met haar vriend. En dan gaan ze ook nog eens heel hard praten zodat ik ze goed kan horen. Wat een onbeschofte stel zeg! Ik ben zo netjes gebleven, maar kijk wat ze doen... Ze zijn ook niet zo echt slim, paar dagen geleden probeerden ze te barbecueën terwijl het heel hard regende, en dan vroegen ze zich ook serieus af, waarom ze de barbecue niet aan konden maken haha
Oke, nu is mijn vraag; hoe kan ik me vanaf nu het beste gedragen? Gewoon compleet negeren? Of een grote bek teruggeven als zij dat ook doet?
Mijn buurvrouw en ik kennen elkaar al 20 jaar. Echt een pittige tante moet ik zeggen. De laatste tijd doet ze echt zo vervelend, ik kan haar wel wurgen!
Ze heeft allemaal van die irritante bladeren over haar hek, die dan eigenlijk aan mijn kant hangen. Eerlijk gezegd vind ik het geen gezicht, maar ik heb jarenlang niets gezegd omdat ik haar gezeik niet aan wilde horen. Maar wat deed ze nou? Gisteren heeft ze alles afgeknipt, en omdat er een heleboel aan mijn kant hing, is alles bij MIJ OP DE GROND gevallen. Dus toen ik thuis kwam, en even naar de tuin ging, zag ik een berg met bladeren op de grond. Ik werd pissig! Dus wat heb ik gedaan? Heb alles netjes opgeruimd, en over de hek heen gegooid naar haar tuin. 2 uur later ging mijn bel, en jaaaaaaaa… Een boze buurvrouw! Ze zei 'ik ben de hele dag bezig geweest met mijn tuin, en jij hebt alles weer verpest, hoe durf je?'. En ik zei weer heel netjes; 'dikke schijt aan jouw tuin, kom niet huilie huilie doen, want je hebt er zelf om gevraagd! Heel mijn tuin lag door jouw blaadjes overhoop, en in plaats van je excuses aanbieden kom je nog stoer doen? Get a life!'. Toen zei ze 'ik had nog bij jou aangebeld voordat ik begon, maar je was niet thuis, ik wilde het eerst met jou overleggen. Maar wat jij nou hebt gedaan kan echt niet!'. Toen zei ik weer 'tuurlijk was ik niet thuis, was aan het werk, ik werk, ben geen uitkeringstrekker zoals jij die de hele dag in haar tuin zit en biertjes zuipt! En sorry maar dan ga ik ook niet nog een jouw troep opruimen als ik thuis kom, dat doe je lekker zelf maar!' en smeet de deur dicht!
Nu zit ik in de tuin, en hoor haar roddelen over mij met haar vriend. En dan gaan ze ook nog eens heel hard praten zodat ik ze goed kan horen. Wat een onbeschofte stel zeg! Ik ben zo netjes gebleven, maar kijk wat ze doen... Ze zijn ook niet zo echt slim, paar dagen geleden probeerden ze te barbecueën terwijl het heel hard regende, en dan vroegen ze zich ook serieus af, waarom ze de barbecue niet aan konden maken haha
Oke, nu is mijn vraag; hoe kan ik me vanaf nu het beste gedragen? Gewoon compleet negeren? Of een grote bek teruggeven als zij dat ook doet?
glanzendhaar wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:00
Reden: Paar spelfouten aangepast.
Reden: Paar spelfouten aangepast.
0.11% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 20:31
Vanzelfsprekend.
De politie is ook ascociaal dus dat kan er dan ook wel bij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:32
Als ik er achter kom hoe je iemand op negeerlijst (of hoe het ook mag heten hier) zet, ben jij de eerste die er in zal belanden! Zomaar ij belachelijk maken?
vrijdag 1 juni 2018 om 20:32
Wat een opvallende opmerking voor iemand die laagopgeleid is en een barslechte baan heeft.Glanzendhaar schreef: ↑01-06-2018 20:25Sorry hoor, maar sommige reacties hier zijn net zo 'slim' als de barbecue actie van mijn buren![]()
vrijdag 1 juni 2018 om 20:34
Ik moet morgen mijn heg nog knippen.Glanzendhaar schreef: ↑01-06-2018 20:32Als ik er achter kom hoe je iemand op negeerlijst (of hoe het ook mag heten hier) zet, ben jij de eerste die er in zal belanden! Zomaar ij belachelijk maken?
Met vriendelijke groet,
De buuf aan de andere kant.
En verder : zie motto.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:36
Sorry maar wat een oordelen heb jij over je buren.Glanzendhaar schreef: ↑01-06-2018 20:01Jaaa dan moest ze maar wachten tot ik weer thuis was. Wat maakt het uit of ze nu 3 uur later begint of 3 uur eerder? Ik bedoel ze doet toch de hele dag niets anders als op dr luie reet liggen.
De buurvrouw heeft gewoon gelijk.
Je staat haar voor alles en nog wat uit te maken wat hier niets mee te maken heeft.
De aso in dit verhaal ben je duidelijk zelf.
Je wilde het namelijk al weg hebben, nu is het gesnoeid en dan is het nog te moeilijk om dat deel in de GFT te stoppen.
Gewoon ruzie zoeken dit!
vrijdag 1 juni 2018 om 20:36
Ik had verwacht, dat ze nog voordat ze begon, het met mij zou overleggen. Ze geeft aan dat ze heeft aangebeld, en ik niet thuis was, klopt ik was niet thuis nee. Maar een normaal persoon zou dan eerst netjes wachten totdat haar buurvrouw thuis komt. En als ze dat had gedaan, dan had ik met alle liefde paar vuilniszakken of een oude tafelkleed op de grond gelegd die de bladeren kon opvangen. Maar dat heeft ze niet gedaan! De de troep die er lag kwam toch echt door haar! Wat nou als ik die avond gasten over de vloer zou krijgen en aangezien het ooi weer was we in de tuin zouden zitten? Moest ik ze dan tussen die troep ontvangen? Het was 18:30. Laat dus. Nee sorry, maar hier heb ik echt 0,0% begrip voor! Ze had alle tijd van de wereld, ze had best even een paar uurtjes op mij kunnen wachten!
vrijdag 1 juni 2018 om 20:39
Van die vieze bladeren die ook nog eens vol zaten met zand en slakken? Oh en ook nog een lege colablik tussen. Ze dacht, die flikker ik ook lekker bij haar. Nou, ook dat kreeg ze gewoon retour!
vrijdag 1 juni 2018 om 20:39
Hè gezellig, krijgen we dit topic nóg een keer. Boos ben ik niet hoor, dat word ik niet zo snel.Glanzendhaar schreef: ↑01-06-2018 20:38Kom jij dan ook boos aanbellen? Want als je mij zoiets flikt, doe ik weer exact hetzelfde!
Ik zie ernaar uit.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:44
Jee, niet zo negatief joh! Wat is er nou leuker dan schoppend lopen door een hoop bladeren? Omarm het kind in jezelf dat dat zo graag deed!Glanzendhaar schreef: ↑01-06-2018 20:36Ik had verwacht, dat ze nog voordat ze begon, het met mij zou overleggen. Ze geeft aan dat ze heeft aangebeld, en ik niet thuis was, klopt ik was niet thuis nee. Maar een normaal persoon zou dan eerst netjes wachten totdat haar buurvrouw thuis komt. En als ze dat had gedaan, dan had ik met alle liefde paar vuilniszakken of een oude tafelkleed op de grond gelegd die de bladeren kon opvangen. Maar dat heeft ze niet gedaan! De de troep die er lag kwam toch echt door haar! Wat nou als ik die avond gasten over de vloer zou krijgen en aangezien het ooi weer was we in de tuin zouden zitten? Moest ik ze dan tussen die troep ontvangen? Het was 18:30. Laat dus. Nee sorry, maar hier heb ik echt 0,0% begrip voor! Ze had alle tijd van de wereld, ze had best even een paar uurtjes op mij kunnen wachten!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:47
vrijdag 1 juni 2018 om 20:49
Dus eigenlijk verwacht jij dat buurvrouw haar planning aan jouw planning aanpast.Glanzendhaar schreef: ↑01-06-2018 20:36Ik had verwacht, dat ze nog voordat ze begon, het met mij zou overleggen. Ze geeft aan dat ze heeft aangebeld, en ik niet thuis was, klopt ik was niet thuis nee. Maar een normaal persoon zou dan eerst netjes wachten totdat haar buurvrouw thuis komt. En als ze dat had gedaan, dan had ik met alle liefde paar vuilniszakken of een oude tafelkleed op de grond gelegd die de bladeren kon opvangen. Maar dat heeft ze niet gedaan! De de troep die er lag kwam toch echt door haar! Wat nou als ik die avond gasten over de vloer zou krijgen en aangezien het ooi weer was we in de tuin zouden zitten? Moest ik ze dan tussen die troep ontvangen? Het was 18:30. Laat dus. Nee sorry, maar hier heb ik echt 0,0% begrip voor! Ze had alle tijd van de wereld, ze had best even een paar uurtjes op mij kunnen wachten!
waarom vind jij dat een reële verwachting?
vrijdag 1 juni 2018 om 20:58
Die is nooit weg! Alleen even vervangen.