Vervelende buurvrouw

01-06-2018 19:55 437 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Mijn buurvrouw en ik kennen elkaar al 20 jaar. Echt een pittige tante moet ik zeggen. De laatste tijd doet ze echt zo vervelend, ik kan haar wel wurgen!

Ze heeft allemaal van die irritante bladeren over haar hek, die dan eigenlijk aan mijn kant hangen. Eerlijk gezegd vind ik het geen gezicht, maar ik heb jarenlang niets gezegd omdat ik haar gezeik niet aan wilde horen. Maar wat deed ze nou? Gisteren heeft ze alles afgeknipt, en omdat er een heleboel aan mijn kant hing, is alles bij MIJ OP DE GROND gevallen. Dus toen ik thuis kwam, en even naar de tuin ging, zag ik een berg met bladeren op de grond. Ik werd pissig! Dus wat heb ik gedaan? Heb alles netjes opgeruimd, en over de hek heen gegooid naar haar tuin. 2 uur later ging mijn bel, en jaaaaaaaa… Een boze buurvrouw! Ze zei 'ik ben de hele dag bezig geweest met mijn tuin, en jij hebt alles weer verpest, hoe durf je?'. En ik zei weer heel netjes; 'dikke schijt aan jouw tuin, kom niet huilie huilie doen, want je hebt er zelf om gevraagd! Heel mijn tuin lag door jouw blaadjes overhoop, en in plaats van je excuses aanbieden kom je nog stoer doen? Get a life!'. Toen zei ze 'ik had nog bij jou aangebeld voordat ik begon, maar je was niet thuis, ik wilde het eerst met jou overleggen. Maar wat jij nou hebt gedaan kan echt niet!'. Toen zei ik weer 'tuurlijk was ik niet thuis, was aan het werk, ik werk, ben geen uitkeringstrekker zoals jij die de hele dag in haar tuin zit en biertjes zuipt! En sorry maar dan ga ik ook niet nog een jouw troep opruimen als ik thuis kom, dat doe je lekker zelf maar!' en smeet de deur dicht!

Nu zit ik in de tuin, en hoor haar roddelen over mij met haar vriend. En dan gaan ze ook nog eens heel hard praten zodat ik ze goed kan horen. Wat een onbeschofte stel zeg! Ik ben zo netjes gebleven, maar kijk wat ze doen... Ze zijn ook niet zo echt slim, paar dagen geleden probeerden ze te barbecueën terwijl het heel hard regende, en dan vroegen ze zich ook serieus af, waarom ze de barbecue niet aan konden maken haha :'-(

Oke, nu is mijn vraag; hoe kan ik me vanaf nu het beste gedragen? Gewoon compleet negeren? Of een grote bek teruggeven als zij dat ook doet?
glanzendhaar wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:00
Reden: Paar spelfouten aangepast.
0.11% gewijzigd
Dan verhuis je toch gewoon
Volgens mij is je buurvrouw niet de aso in dit verhaal...
Stelletje asos. De buurvrouw en jij ook. Jullie verdienen elkaar.
Koop of huur een vrijstaand huis; dan heeft niemand last van jouw gedrag.
Uhuh.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
ik had nog bij jou aangebeld voordat ik begon, maar je was niet thuis, ik wilde het eerst met jou overleggen. Maar wat jij nou hebt gedaan kan echt niet!'.

Ik ben het VOL-KO-MEN met je buurvrouw eens.

team buurvrouw.

Asociaal ben jij. Je had eerst even bij haar aan kunnen bellen voor je de zooi over de schutting plempte.
Euhm.... hoe zou ze bij jou in de tuin hebben moeten komen? En stel dat dit kan zou je het ok gevonden hebben dat ze ongevraagd in jouw tuin zou zijn gekomen? En dan nóg.... ik heb zo vaak het geknipte blad van mijn buren moeten opruimen omdat bladeren nou eenmaal niet met een bochtje naar beneden valt (in zijn tuin) als hij het knipt.
enn wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:01
0.74% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sjonge jonge, wat een reactie. Van jou wel te verstaan. Je had ook eerst even bij haar kunnen informeren/klagen in plaats van de hele zooi meteen over het hek te smijten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doreia schreef:
01-06-2018 19:59
ik had nog bij jou aangebeld voordat ik begon, maar je was niet thuis, ik wilde het eerst met jou overleggen. Maar wat jij nou hebt gedaan kan echt niet!'.

Ik ben het VOL-KO-MEN met je buurvrouw eens.

team buurvrouw.

Asociaal ben jij. Je had eerst even bij haar aan kunnen bellen voor je de zooi over de schutting plempte.
Jaaa dan moest ze maar wachten tot ik weer thuis was. Wat maakt het uit of ze nu 3 uur later begint of 3 uur eerder? Ik bedoel ze doet toch de hele dag niets anders als op dr luie reet liggen.
En dan ga je zo uit je plaat? Eerst terug gooien en dan blèren? Om blad in de tuin dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En toen kreeg je een theemok tegen je hoofd? (voor diegene die dit filmpje hebben gezien afgelopen dagen :lol: )
Don't cry, buy a bag and move on.
Glanzendhaar schreef:
01-06-2018 20:01
Jaaa dan moest ze maar wachten tot ik weer thuis was. Wat maakt het uit of ze nu 3 uur later begint of 3 uur eerder? Ik bedoel ze doet toch de hele dag niets anders als op dr luie reet liggen.
Pssst...Je legt het er te dik bovenop hoor.

Nee hoor, in het geheel niet.
Jij bent hier de aso hoor. Nu heb je zélf de burenverhouding in het 100 laten lopen.
Glanzendhaar schreef:
01-06-2018 20:01
Ik bedoel ze doet toch de hele dag niets anders als op dr luie reet liggen.
Jij bent gelukkig geen aso, je bent ook niet bevooroordeeld en hanteert fatsoenlijk taalgebruik. Gelukkig wél zeg.
enn wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:07
1.49% gewijzigd
team buurvrouw.
Had buurvrouw dan bij jou in de tuin moeten komen? Dan was het ook niet goed geweest, want dan ze zomaar op jouw terrein gekomen.
De reactie van jou, vind ik ook behoorlijk asociaal
Overhangende takken zijn jouw probleem. Die hangen over jouw grond, dus die mag je snoeien of bijknippen, maar dan moet je ook gewoon zelf het afval opruimen. Blijkbaar heeft de buurvrouw nu de bomen of struiken gesnoeid en lag het snoeiafval wat aan jouw kant is ontstaan, op jouw helft. Waar maak je je druk om? Wees blij dat de buurvrouw jou het werk van het snoeien uit handen heeft genomen, gooi die takken en bladeren in je groencontainer en klaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik zou de rijdende rechter bellen als ik jou was.
Doreia schreef:
01-06-2018 20:04
Pssst...Je legt het er te dik bovenop hoor.
:D

Laa nou.... er is hier effe niets anders leuks en ik heb geen zin om de badkamer schoon te maken.
ik zou met de heggeschaar even flink te keer gaan. Dat zal haar leren.
Vind jij jouw reactie serieus netjes? ‘Schijt aan jouw tuin’, ‘huilie doen’, iemand op haar uitkering aanspreken en de deur dichtsmijten is mijn inziens alles behalve netjes. Hoe komt het in je op. Dat is pas tokkie gedrag zeg.

In plaats van de bladeren in haar tuin te gooien had je ze met even veel moeite in je eigen container kunnen gooien.
-bladora- wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:14
0.56% gewijzigd
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Enn schreef:
01-06-2018 20:06

Laa nou.... er is hier effe niets anders leuks en ik heb geen zin om de badkamer schoon te maken.
Sorry :) Ik ben ook heeeel saai suf werk aan het doen, maar ik laat het al zo lang liggen :) En nu heb ik weeeeer afleiding....
Arme buurvrouw. Je zou maar naast iemand wonen zoals jij. Dan heb je het niet getroffen.
Wat klink je plat TO. Er zit geen beschaafd gedrag bij aan jouw kant.
Enn schreef:
01-06-2018 20:06

Ja ik vind het ook wel vermakelijk. :P
'En ik zei weer heel netjes'.. ik vind wat je zei niet zo netjes.
Team buurvrouw jou taalgebruik is alles behalve netjes...bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven