Vervelende buurvrouw

01-06-2018 19:55 437 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Mijn buurvrouw en ik kennen elkaar al 20 jaar. Echt een pittige tante moet ik zeggen. De laatste tijd doet ze echt zo vervelend, ik kan haar wel wurgen!

Ze heeft allemaal van die irritante bladeren over haar hek, die dan eigenlijk aan mijn kant hangen. Eerlijk gezegd vind ik het geen gezicht, maar ik heb jarenlang niets gezegd omdat ik haar gezeik niet aan wilde horen. Maar wat deed ze nou? Gisteren heeft ze alles afgeknipt, en omdat er een heleboel aan mijn kant hing, is alles bij MIJ OP DE GROND gevallen. Dus toen ik thuis kwam, en even naar de tuin ging, zag ik een berg met bladeren op de grond. Ik werd pissig! Dus wat heb ik gedaan? Heb alles netjes opgeruimd, en over de hek heen gegooid naar haar tuin. 2 uur later ging mijn bel, en jaaaaaaaa… Een boze buurvrouw! Ze zei 'ik ben de hele dag bezig geweest met mijn tuin, en jij hebt alles weer verpest, hoe durf je?'. En ik zei weer heel netjes; 'dikke schijt aan jouw tuin, kom niet huilie huilie doen, want je hebt er zelf om gevraagd! Heel mijn tuin lag door jouw blaadjes overhoop, en in plaats van je excuses aanbieden kom je nog stoer doen? Get a life!'. Toen zei ze 'ik had nog bij jou aangebeld voordat ik begon, maar je was niet thuis, ik wilde het eerst met jou overleggen. Maar wat jij nou hebt gedaan kan echt niet!'. Toen zei ik weer 'tuurlijk was ik niet thuis, was aan het werk, ik werk, ben geen uitkeringstrekker zoals jij die de hele dag in haar tuin zit en biertjes zuipt! En sorry maar dan ga ik ook niet nog een jouw troep opruimen als ik thuis kom, dat doe je lekker zelf maar!' en smeet de deur dicht!

Nu zit ik in de tuin, en hoor haar roddelen over mij met haar vriend. En dan gaan ze ook nog eens heel hard praten zodat ik ze goed kan horen. Wat een onbeschofte stel zeg! Ik ben zo netjes gebleven, maar kijk wat ze doen... Ze zijn ook niet zo echt slim, paar dagen geleden probeerden ze te barbecueën terwijl het heel hard regende, en dan vroegen ze zich ook serieus af, waarom ze de barbecue niet aan konden maken haha :'-(

Oke, nu is mijn vraag; hoe kan ik me vanaf nu het beste gedragen? Gewoon compleet negeren? Of een grote bek teruggeven als zij dat ook doet?
glanzendhaar wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:00
Reden: Paar spelfouten aangepast.
0.11% gewijzigd
Ik vind het netjes dat de buurvrouw je vooraf wilde informeren over het snoeien van het blad. Misschien had ze die avond wel bij je aan willen bellen om het op te ruimen maar daar heeft ze de kans niet eens voor gekregen. Liever een goede buur dan een verre vriend zou ik zeggen ;)
Bláádjes, waar hebben we het dan nog over :bonk: Wees blij dat het niet 2 wolfshonden in een kennel zijn die dag en nacht janken en blaffen.
Blaadjes hark je zo op en gooi je zo in de groene container, pffffffffft
purdy80 schreef:
01-06-2018 21:07
Ik vind het netjes dat de buurvrouw je vooraf wilde informeren over het snoeien van het blad. Misschien had ze die avond wel bij je aan willen bellen om het op te ruimen maar daar heeft ze de kans niet eens voor gekregen. Liever een goede buur dan een verre vriend zou ik zeggen ;)
Doe mij maar die verre vriend.

Van zijn boom heb ik geen last en hij hangt niet om de vijf voet aan mijn bel.
Glanzendhaar schreef:
01-06-2018 20:36
Ik had verwacht, dat ze nog voordat ze begon, het met mij zou overleggen. Ze geeft aan dat ze heeft aangebeld, en ik niet thuis was, klopt ik was niet thuis nee. Maar een normaal persoon zou dan eerst netjes wachten totdat haar buurvrouw thuis komt. En als ze dat had gedaan, dan had ik met alle liefde paar vuilniszakken of een oude tafelkleed op de grond gelegd die de bladeren kon opvangen. Maar dat heeft ze niet gedaan! De de troep die er lag kwam toch echt door haar! Wat nou als ik die avond gasten over de vloer zou krijgen en aangezien het ooi weer was we in de tuin zouden zitten? Moest ik ze dan tussen die troep ontvangen? Het was 18:30. Laat dus. Nee sorry, maar hier heb ik echt 0,0% begrip voor! Ze had alle tijd van de wereld, ze had best even een paar uurtjes op mij kunnen wachten!
Wat had je gewild dan?
Dat ze gaat snoeien terwijl je gasten ontvangt?
Alsof je niet meer in je tuin kan zitten omdat er wat blad ligt 😂
Kritische gasten dan!
Yasmeenah82 schreef:
01-06-2018 20:25
Hoe zeg je dikke schijt netjes?

Volumptieuze fecaliën?
Katalina schreef:
01-06-2018 21:29
Volumptieuze fecaliën?
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Katalina schreef:
01-06-2018 21:29
Volumptieuze fecaliën?
:thumbsup: die ga ik onthouden!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
TO ik zou eens informeren of je je kan laten opnemen in een psychiatrische kliniek.
Als je het echt meent wat je in dit topic schrijft hebben de behandelaars daar nog een pittige kluif aan jou.
Manta schreef:
01-06-2018 21:00
Er gaat niets boven een potje rellen voor het weekend. Dit is niet echt toch?
Ach ja, als je haar maar glanst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goh.
Nou moe.
Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Er zit helaas niks anders op dan de rijdende hufter rechter bellen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
01-06-2018 22:21
Er zit helaas niks anders op dan de rijdende hufter rechter bellen.
Inderdaad. Laat je ons weten wanneer de uitzending is?
Celaena_Aelin schreef:
01-06-2018 20:49
Dus eigenlijk verwacht jij dat buurvrouw haar planning aan jouw planning aanpast.

waarom vind jij dat een reële verwachting?
Uuuuhhh ja? Als haar zooi in mijn tuin gaat belanden, dan is dat toch logisch? Hoezo moet ik me aan haar planning aanpassen dan? Nou, heb dr zooi lekker teruggeflikkerd in haar tuin, ze moet niet verwachten dat ik troep ga opruimen. Heb wel wat beters te doen naa een lange werkdag.
Er bestaat niet voor niets het topic 'wat je niet hardop wilt zeggen' to.
anoniem_65f406179499f wijzigde dit bericht op 01-06-2018 22:30
Reden: Linken lukt niet
0.68% gewijzigd
in dezelfde tijd dat je die zooi over de schutting gooit, gooi je het in de container.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Glanzendhaar schreef:
01-06-2018 22:28
Uuuuhhh ja? Als haar zooi in mijn tuin gaat belanden, dan is dat toch logisch? Hoezo moet ik me aan haar planning aanpassen dan? Nou, heb dr zooi lekker teruggeflikkerd in haar tuin, ze moet niet verwachten dat ik troep ga opruimen. Heb wel wat beters te doen naa een lange werkdag.
Ik denk dat je minder werk had gehad aan de boel gewoon even in je groencontainer gooien. Na je lange werkdag. Minder energie dan alles over de schutting werken, lijkt me. Bovendien, waarom had je die overhangende bomen niet allang zélf gesnoeid? Immers, voor alles wat over jouw terrein hangt, ben je in principe zelf verantwoordelijk qua onderhoud. Dus in feite heb je je buurvrouw jouw werk laten doen en heb je toen ook nog haar tuin vol rommel gegooid. Behoorlijk asociaal, zou ik zeggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Voornu schreef:
Er bestaat niet voor niets het topic 'wat je niet hardop wilt zeggen' to.
overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen/l ... ges/410667
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
pejeka schreef:
01-06-2018 22:34
Ik denk dat je minder werk had gehad aan de boel gewoon even in je groencontainer gooien. Na je lange werkdag. Minder energie dan alles over de schutting werken, lijkt me. Bovendien, waarom had je die overhangende bomen niet allang zélf gesnoeid? Immers, voor alles wat over jouw terrein hangt, ben je in principe zelf verantwoordelijk qua onderhoud. Dus in feite heb je je buurvrouw jouw werk laten doen en heb je toen ook nog haar tuin vol rommel gegooid. Behoorlijk asociaal, zou ik zeggen.
Tuurlijk niet, de wortel ligt toch bij haar? Als zij die planten niet had, dan was er ook niets mijn tuin ingegroeid. Zij hangt soms ook haar vloerkleed over de schutting heen, dus dan mag ik ook alles doen met de helft van die kleed die aan mijn kant hangt???
Misschien, heel misschien, als je haar de kans had gegeven aan te bellen toen je eenmaal wel thuis was had ze de zooi misschien wel zelf opgeruimd? Maar dat kon niet meer, omdat jij als een viswijf stond te schreeuwen dat ze een uitkeringstrekker is. Overigens, wat versta jij onder netjes blijven? Ik denk dat je een beetje een vertekenend beeld hebt van hoe jij in elkaar steekt en dat je misschien best een beetje veel op de buurvrouw lijkt.

Ik geef je gelijk over de zooi, daar zou ik ook niet blij mee zijn, Maar jee, moet het dan op deze manier gecommuniceerd worden? Wat is er mis met fatsoenlijk met elkaar praten?
nlies schreef:
01-06-2018 22:33
in dezelfde tijd dat je die zooi over de schutting gooit, gooi je het in de container.
Ja daaag, dan ligt mijn gft container vol met haar troep! Laat haar container maar voldauwen!
Glanzendhaar schreef:
01-06-2018 23:08
Ja daaag, dan ligt mijn gft container vol met haar troep! Laat haar container maar voldauwen!
Nee hoor, dan ligt die container vol met JOUW troep, want alle takken die overhangen over jouw grond, zijn JOUW probleem.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
toffifee schreef:
01-06-2018 23:07
Misschien, heel misschien, als je haar de kans had gegeven aan te bellen toen je eenmaal wel thuis was had ze de zooi misschien wel zelf opgeruimd? Maar dat kon niet meer, omdat jij als een viswijf stond te schreeuwen dat ze een uitkeringstrekker is. Overigens, wat versta jij onder netjes blijven? Ik denk dat je een beetje een vertekenend beeld hebt van hoe jij in elkaar steekt en dat je misschien best een beetje veel op de buurvrouw lijkt.

Ik geef je gelijk over de zooi, daar zou ik ook niet blij mee zijn, Maar jee, moet het dan op deze manier gecommuniceerd worden? Wat is er mis met fatsoenlijk met elkaar praten?
Viswijf ben je zelf! Heb niet eens geschreeuwd, dus heel dom van je dat je nu zomaar dingen verzint! En nee, ze zou het niet zelf opruimen, ze had alsnog verwacht dat ik het zelf zou opruimen, maar ze kwam zogenaamd aardig doen met mij te ‘waarschuwen’...
Je kent je buurvrouw al 20 jaar, je woont er dan ook al 20 jaar naast? Dus vanaf je 6e ongeveer? Waar zijn je ouders dan eigenlijk?
Glanzendhaar schreef:
Dus buurvrouw mag alleen in haar tuin werken nadat ze jouw planning heeft gecheckt?

Werk jij ook alleen in jouw tuin als jij weet of het haar uitkomt? Of moet zij zich alleen aan jou aanpassen, en jij niet aan haar?
Ibelize schreef:
01-06-2018 20:16
En toen zag ze een unicorn dansend tussen alle bladeren. :blob:

Oja, dat filmpje zag ik ook. :hyper:
Ik vraag me echt af over welk filmpje dit gaat :o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven