Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 juni 2018 om 22:16
vrijdag 1 juni 2018 om 22:20
Ik kan er helemaal niet tegen, tegen sirenes. Hoewel ik altijd wel moet lachen als de roedel honden van de overburen mee begint te loeien als er weer eens een ambulance oid met spoed onderweg is naar een ongeval op de aanpalende provinciale weg
vrijdag 1 juni 2018 om 22:35
Vanaf 18:00 ongeveer tot 22:00 en dan elk half uur denk ik en dan een paar minuten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 1 juni 2018 om 22:58
Nare gewoonte, die 'zieke kinderen runs'. Heel naar natuurlijk als een kind ziek is, overigens net zo naar als dat een groot mens ziek is.
Ik vraag me altijd wel af wat hard toeteren/sirenes laten loeien terwijl je met 80 stinkende trucks met een slakkengang door het dorp rijdt oplevert behalve ergernis. Een laatste wens vervullen is iets anders dan bedenken wat iemand graag zou kunnen willen en dat dan maar organiseren. Truckralleys, brandweerauto-reisjes en voorstellingen speciáál voor kinderen uit het RonaldmcDonaldhuis zijn mijns inziens meestal vooral bedoeld om de organiserende grote mensen die hun filantropische persoonlijkheid willen uitventen en minder voor de kinderen die er aan meedoen.
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 22:59
2.80% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 22:59
Zow. Azijntje teveel gehad bij het eten.alkemade schreef: ↑01-06-2018 22:58Nare gewoonte, die 'zieke kinderen runs'. Heel naar natuurlijk als een kind ziek is, overigens net zo naar als dat een groot mens ziek is.
Ik vraag me altijd wel af wat hard toeteren/sirenes laten loeien terwijl je met 80 stinkende trucks al toeterend door het dorp rijdt oplevert behalve een upgrade van en nog meer ergernis. Een laatste wens vervullen is iets anders dan bedenken wat iemand graag zou kunnen willen en dat dan maar organiseren. Truckralleys, brandweerauto-reisjes en voorstellingen speciáál voor kinderen uit het RonaldmcDonaldhuis zijn mijns inziens meestal vooral bedoeld om de organiserende grote mensen die hun filantropische persoonlijkheid willen uitventen en minder voor de kinderen die er aan meedoen.
vrijdag 1 juni 2018 om 23:32
Die ouders slepen hun doodzieke kinderen ook tegen hun wil er heen om ze lekker te pesten. Voor de lol. Van die ouders dan hè. En om daarna op te scheppen over de leuke uitjes die ze doen.alkemade schreef: ↑01-06-2018 22:58Nare gewoonte, die 'zieke kinderen runs'. Heel naar natuurlijk als een kind ziek is, overigens net zo naar als dat een groot mens ziek is.
Ik vraag me altijd wel af wat hard toeteren/sirenes laten loeien terwijl je met 80 stinkende trucks met een slakkengang door het dorp rijdt oplevert behalve ergernis. Een laatste wens vervullen is iets anders dan bedenken wat iemand graag zou kunnen willen en dat dan maar organiseren. Truckralleys, brandweerauto-reisjes en voorstellingen speciáál voor kinderen uit het RonaldmcDonaldhuis zijn mijns inziens meestal vooral bedoeld om de organiserende grote mensen die hun filantropische persoonlijkheid willen uitventen en minder voor de kinderen die er aan meedoen.
Bijkomend voordeel is dat je soms ineens kunt zien wie hersens heeft en wie niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 2 juni 2018 om 00:15
Godskolere. Waar haal jij die azijn? Uit het afvoerputje van de azijnfabtiek?alkemade schreef: ↑01-06-2018 22:58Nare gewoonte, die 'zieke kinderen runs'. Heel naar natuurlijk als een kind ziek is, overigens net zo naar als dat een groot mens ziek is.
Vriendelijk.
zaterdag 2 juni 2018 om 00:24
alkemade schreef: ↑01-06-2018 22:58Nare gewoonte, die 'zieke kinderen runs'. Heel naar natuurlijk als een kind ziek is, overigens net zo naar als dat een groot mens ziek is.
Zo zuur heb ik het nog niet gelezen
zaterdag 2 juni 2018 om 00:38
Ja.
Zullen we het hek open zetten? Heb jij de sleutel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 2 juni 2018 om 00:40
Ik ben degene die altijd over het hek klimt. Geen sleutel dus.
Ik heb een zware week op mijn werk gehad. Soms weet ik ineens waarvoor ik het doe en aan de andere kant voelt het allemaal zo hopeloos en zinloos.
De leukkie ligt te slapen en ik ben toe aan een verzetje.
Helaas.
Zullen we het slot doorknippen?
zaterdag 2 juni 2018 om 00:45
alkemade schreef: ↑01-06-2018 22:58Nare gewoonte, die 'zieke kinderen runs'. Heel naar natuurlijk als een kind ziek is, overigens net zo naar als dat een groot mens ziek is.
Zo ontzettend eens!
zaterdag 2 juni 2018 om 00:46
Ja!Nemaìn’ schreef: ↑02-06-2018 00:40Ik ben degene die altijd over het hek klimt. Geen sleutel dus.
Ik heb een zware week op mijn werk gehad. Soms weet ik ineens waarvoor ik het doe en aan de andere kant voelt het allemaal zo hopeloos en zinloos.
De leukkie ligt te slapen en ik ben toe aan een verzetje.
Helaas.
Zullen we het slot doorknippen?
Het is niet hopeloos en zinloos alleen van de week was het dat wel. Dat kan en dat moet ook want daardoor weet je volgende week weer weet waarom je het wél doet. Alleen nu dus effe niet.
enn wijzigde dit bericht op 02-06-2018 00:47
2.41% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.