MIJN ergenis
donderdag 5 maart 2009 om 23:09
In navolging van het onderwerp van Lancelot's ergenis:
Mijn man Sonjaat zich een ongeluk. Inm. al meer dan 10kg lichter weet meneer van geen ophouden meer. Hij weegt nu 79. WEG alle gezelligheid.. Al weken niet meer spontaan een lekker wijntje nemen of iets lekkers bij de koffie.. (schat, de kiwi's zijn op) gggrrrr.. Ik hield van m'n stevig manneke.. daar ben ik als een blok voor gevallen.. niet voor die magere hein met spille beentjes die hij nu is..
Mijn man Sonjaat zich een ongeluk. Inm. al meer dan 10kg lichter weet meneer van geen ophouden meer. Hij weegt nu 79. WEG alle gezelligheid.. Al weken niet meer spontaan een lekker wijntje nemen of iets lekkers bij de koffie.. (schat, de kiwi's zijn op) gggrrrr.. Ik hield van m'n stevig manneke.. daar ben ik als een blok voor gevallen.. niet voor die magere hein met spille beentjes die hij nu is..
donderdag 5 maart 2009 om 23:18
AANDACHT IS LEUK HE????
dacht ik al...
IK HEB JULLIE GEVONDEN OP INTERNET>> echt waar..haha
http://www.youtube.com/watch?v=0dzKcGC-sfc
dacht ik al...
IK HEB JULLIE GEVONDEN OP INTERNET>> echt waar..haha
http://www.youtube.com/watch?v=0dzKcGC-sfc

vrijdag 6 maart 2009 om 08:53
quote:jaja123 schreef op 05 maart 2009 @ 23:09:
Mijn man Sonjaat zich een ongeluk. Inm. al meer dan 10kg lichter weet meneer van geen ophouden meer. Hij weegt nu 79. WEG alle gezelligheid.. Al weken niet meer spontaan een lekker wijntje nemen of iets lekkers bij de koffie.. (schat, de kiwi's zijn op) gggrrrr.. Ik hield van m'n stevig manneke.. daar ben ik als een blok voor gevallen.. niet voor die magere hein met spille beentjes die hij nu is..Je hebt gewoon de pest in dat je man veel meer doorzettingsvermogen heeft getoond dan jij voor mogelijk had gehouden.
Mijn man Sonjaat zich een ongeluk. Inm. al meer dan 10kg lichter weet meneer van geen ophouden meer. Hij weegt nu 79. WEG alle gezelligheid.. Al weken niet meer spontaan een lekker wijntje nemen of iets lekkers bij de koffie.. (schat, de kiwi's zijn op) gggrrrr.. Ik hield van m'n stevig manneke.. daar ben ik als een blok voor gevallen.. niet voor die magere hein met spille beentjes die hij nu is..Je hebt gewoon de pest in dat je man veel meer doorzettingsvermogen heeft getoond dan jij voor mogelijk had gehouden.
vrijdag 6 maart 2009 om 09:03
@ traincha2: Nee hoor.. Ben juist heel erg trots op hem! Zeker nu hij door de - kilo's geen maagproblemen meer heeft!
@ Palientje: Het filmpje is echt te leuk! haha
Dames dames ... dit was een knipoog topic..
Wat ik er mee bedoelde is dat dik/dun niet aan de orde is..
GELUK zit in jezelf.. NIET in gewicht
@ Palientje: Het filmpje is echt te leuk! haha
Dames dames ... dit was een knipoog topic..
Wat ik er mee bedoelde is dat dik/dun niet aan de orde is..
GELUK zit in jezelf.. NIET in gewicht