MIJN ergenis

05-03-2009 23:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het onderwerp van Lancelot's ergenis:

Mijn man Sonjaat zich een ongeluk. Inm. al meer dan 10kg lichter weet meneer van geen ophouden meer. Hij weegt nu 79. WEG alle gezelligheid.. Al weken niet meer spontaan een lekker wijntje nemen of iets lekkers bij de koffie.. (schat, de kiwi's zijn op) gggrrrr.. Ik hield van m'n stevig manneke.. daar ben ik als een blok voor gevallen.. niet voor die magere hein met spille beentjes die hij nu is..
als tegenhanger van 'De Pad' ;)
Neem een Harley. Mét GPS.
Wellicht is het tijd voor de paddentrek en de stoute schoenen aan te trekken: run forest run ....
AANDACHT IS LEUK HE????

dacht ik al...

IK HEB JULLIE GEVONDEN OP INTERNET>> echt waar..haha

http://www.youtube.com/watch?v=0dzKcGC-sfc
Stiekume meelezert!

Ben je serieus jaja?

Hoe lang is ie van kruin tot tenen? (voor mijn eigen beeldvorming)
Goh wat ''grappig'' zeg.

We hebben hier op de pijler: De ergernis en MIJN ergenis. Terwijl de ergernis en ergenis hetzelfde blijken te zijn.

Wat een ERGERNIS !

Ga lekker ouwerwets partnerruilen en erger "ons" niet met dit geerger!
Ergerlijk dit
quote:jaja123 schreef op 05 maart 2009 @ 23:09:

In navolging van het onderwerp van Lancelot's ergenis:

Mijn man Sonjaat zich een ongeluk. Inm. al meer dan 10kg lichter weet meneer van geen ophouden meer. Hij weegt nu 79. WEG alle gezelligheid.. Al weken niet meer spontaan een lekker wijntje nemen of iets lekkers bij de koffie.. (schat, de kiwi's zijn op) gggrrrr.. Ik hield van m'n stevig manneke.. daar ben ik als een blok voor gevallen.. niet voor die magere hein met spille beentjes die hij nu is..Je hebt gewoon de pest in dat je man veel meer doorzettingsvermogen heeft getoond dan jij voor mogelijk had gehouden.
@ traincha2: Nee hoor.. Ben juist heel erg trots op hem! Zeker nu hij door de - kilo's geen maagproblemen meer heeft!

@ Palientje: Het filmpje is echt te leuk! haha

Dames dames ... dit was een knipoog topic..

Wat ik er mee bedoelde is dat dik/dun niet aan de orde is..

GELUK zit in jezelf.. NIET in gewicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven