Gezondheid alle pijlers

Vetbevriezing

02-06-2018 17:02 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met vetbevriezing?
Ja, als de roomboter in de aanbieding is gooi ik altijd een paar pakjes in de vriezer. Geen probleem.
Hoi, ik bedoelde eigenlijks vetbevriezing in een clinic, het is een voorloper van liposuctie
Als het een heuse kliniek is dan zullen ze wel een naam te verliezen hebben lijkt mij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
plukje49 schreef:
02-06-2018 17:07
Hoi, ik bedoelde eigenlijks vetbevriezing in een clinic, het is een voorloper van liposuctie
Gewoon zorgen dat je geen overtollig vet in je lijf hebt dat afgezogen of bevroren moet worden. Simpel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
plukje49 schreef:
02-06-2018 17:07
.
Dus eerst bevriezen en als het dan ontdooit smelt je vet weg?
Top!

* sorry, ik heb er geen ervaring mee, maar probeerde me voor te stellen hoe zoiets zou kunnen werken... *
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
clinic

de clinic zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: ['klɪnɪk] Verbuigingen: clinic|s (meerv.) groepscursus waar naast theorielessen vooral praktische oefeningen op het programma staan Voorbeelden: `een clinic volgen`, `een kookclinic`
Cryopolyse. Geen ervaring mee.
ik geef mn bek ook maar een douw
Desalniette- schreef:
02-06-2018 17:04
Ja, als de roomboter in de aanbieding is gooi ik altijd een paar pakjes in de vriezer. Geen probleem.
ik vind dit bij olijfolie minder goed werken.
Desalniette- schreef:
02-06-2018 17:04
Ja? Kan je roomboter echt invriezen?
Een ex van mij heeft dit gedaan, geen idee waar. Hij zei dat hij na 3 behandelingen al echt resultaat zag, maar ik zag er na 10 behandelingen nog steeds niks van. Volgens mij zat het meer tussen zijn oren :P
pejeka schreef:
02-06-2018 17:35
Gewoon zorgen dat je geen overtollig vet in je lijf hebt dat afgezogen of bevroren moet worden. Simpel.
Was het allemaal maar zo simpel in het echte leven.
Madeliefjees schreef:
02-06-2018 18:57
Cryopolyse. Geen ervaring mee.
Ik wel. Jaren geleden eens zo'n Groupon aanbieding gedaan. Hielp niets. Echt letterlijk helemaal niets van gemerkt. Meerdere sessies gehad. Niet doen!
Gatinmijnsok schreef:
02-06-2018 19:02
Ja? Kan je roomboter echt invriezen?
Ja, serieus, doe ik wel vaker. Blijft lang goed en je proeft er niets van.
S-Meds schreef:
02-06-2018 18:58
ik vind dit bij olijfolie minder goed werken.
:mrgreen:
Ja, maar dat gaat al mis bij het in de vriezer gooien denk ik.
Manta schreef:
03-06-2018 12:44
Was het allemaal maar zo simpel in het echte leven.
Zo simpel IS het in het echte leven. Elke gram overtollig vet in je lijf heb je er zelf ingestopt, of niet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
03-06-2018 15:55
Zo simpel IS het in het echte leven. Elke gram overtollig vet in je lijf heb je er zelf ingestopt, of niet?
Sommige mensen hebben een ziekte of iets dergelijks waardoor ze er echt niets aan kunnen doen.

Maar merendeel is het wel zo ja
En vetbevriezing en al die andere kul..

Ga gewoon sporten en gezond eten.
Je kan eventueel ook een half uurtje in de vriezer gaan zitten,miss werkt het :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven